Wywiad z matr0xem (43 komentarzy)
Na łamach serwisu HeadShot TV ukazał się bardzo ciekawy wideo-wywiad przeprowadzony przez Mateusza "Mava_" Bownika.
Na łamach serwisu HeadShot TV ukazał się bardzo ciekawy wideo-wywiad przeprowadzony przez Mateusza "Mava_" Bownika.
Poznaliśmy ostatniego finalistę polskich finałów World Cyber Games na platformie FIFA! W czwartej turze eliminacyjnej najlepszy okazał się aktualny Mistrz Polski online - Krystian „Bondar” Bondaruk. Zawodnik SPQR nie był stawiany w roli faworyta, ale jego przygotowanie do eliminacji okazało się wystarczające by ograć rywali.
Niemal od początku rozwoju sceny WarCrafta III w Polsce brakowało turniejów, na których zawodnicy mogli popisywać się umiejętnościami w parach. O ile na początku takie inicjatywy występowały, to od dłuższego czasu polska scena cierpi na brak tego typu rozgrywek. Ponadto, system wyzwań dla par w Reprezentacji Polski przeżywał swoje ciężkie chwile, a przyznawanie ich na podstawie poziomu na battle.necie nie każdemu sprzyjało.
Równo z początkiem roku szkolnego, statuje nowy turniej stworzony dla duetów, mianowicie GramyDebla od
Celebrities, czyli synonim określający gwiazdy showbiznesu, o których się mówi, czyta i co więcej które się często widzi w mediach. Nie ważne, czy mowa o gwiazdach srebrnego ekranu, telewizji, czy też sceny muzycznej, ważne aby wokół nich było głośno. Serwis Game Daily przygotował ciekawą zabawę dla graczy i nie tylko.
Kategoria:
Na scenie trwa wakacyjna przerwa, podczas gdy my, eSports.pl, we współpracy z kapitanem Reprezentacji Polski - AbuSem oraz firmą Multimedia Vision w roli sponsora nagród, wychodzimy z inicjatywą zorganizowania turnieju dla najlepszych polskich par 2vs2. W dobie masowej gry solowo w Warcrafta III, coraz trudniej doszukać się projektów podobnych do naszego, przez co wielu ludzi preferujących grę drużynową traci.
Kategoria:
Brytyjskie The Last Resort zaciągnęło w swoje szeregi po raz kolejny drużynę z platformy Call of Duty 4.
Kategoria:
Te dwa dni należały dla niego. Turniej WarCrafta został zdominowany przez młodego, utalentowanego Koreańczyka, dla którego jest to pierwszy, tak ważny sukces. WhO miał swoje potknięcia, lecz w drugim dniu, nie było dla niego mocnych - w drabince zawodnik mTw.AMD, nie stracił żadnej mapy, wygrywając ze wszystkimi po 2:0.
Kategoria:
Reprezentujący nasz kraj podczas światowych finałów ESWC Khasius oraz Lechu wracają do domu po wczorajszych występach w drabince przegranych.
SCForAll, w ramach organizowanego przez siebie Spirit Tournament (założeniem turnieju jest powolne połączenie dwóch jakże odległych od siebie scen StarCrafta - koreańskiej i "niekoreańskiej"), udostępnił kolejne VODy ze spotkań progamerów z tzn. "foreigners".
Alexei "Cypher" Yanushevsky został mistrzem świata na platformie Quake 3 Arena! Podczas finałów Electronic Sports World Cup 2008 Cypher okazał się bezkonkurencyjny, chociaż w pierwszym swoim pojedynku dostał lekcję pokory od jednego z Amerykanów.
Kategoria:
To nie sen moi drodzy, nasza "złota piątka" dokonała niemożliwego. Jako pierwszy zespół w historii chłopaki występujący jako MYM.PGS na tegorocznych finałach Electronic Sports World Cup w San Jose obronili złoty medal i co za tym idzie po raz drugi z rzędu zostali mistrzami świata platformy Counter-Strike 1.6.
Kategoria:
Niestety nasz jedyny reprezentant Warcraft 3 na tegorocznych finałach Electronic Sports World Cup w San Jose nie przeszedł pierwszej fazy grupowej i odpadł z turnieju. Przemek "Paladyn" Wadoń zakończył rozgrywki ze słabym bilansem 2-2, co oczywiście nie mogło pozwolić mu na awans do drugiej fazy grupowej rozgrywek.
Organizacja HLC ogłosiła pełną listę nagród, o jakie rywalizować będą uczestnicy przystanku CyberTour w Warszawie, który odbędzie się już w ten weekend. Turnieje na sześciu rożnych platformach będą miały charakter otwarty, zagrać będzie mógł każdy chętny.
W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.
9420 gości
0 użytkowników
0 adminów
Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?
0%
Słaba postawa Fear Factory
0%
Dobra gra UF Gaming
14%
Tłumy widzów na sali kinowej
14%
Mało miejsca
71%
Nie byłem i nie interesuje mnie to
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.