"Intelligentny" chwyt Razera: DeathAdder
Wyścig czołowych firm produkujących myszy przeznaczone dla graczy o miano tego najlepszego i wartego uwagi wciąż trwa i nie zapowiada się, aby miał się prędko skończyć i wyegzekwować zwycięzcę... czy aby na pewno? Od pewnego czasu tymi, którzy wysuneli się nieco na przód są Logitech i Razer, a zaraz za nimi depczący im po piętach Microsoft, któremu jakby zabrakło ostatnio pomysłów na dogonienie konkurentów. Mimo wszelkich starań, typu "odnowienia" starej gwiazdy - myszy Intellimouse Explorer 3.0 (która to niegdyś z optyka przeznaczonego dla ogólnej rzeszy użytkowników prac biurowych, stała się rewolucją w światku gamingowym), czy wprowadzenia oddzielnego działu przeznaczonego dla graczy i nowego produktu - Habu Gaming Mouse, niestety i Logitech i Razer wciąż posiadają więcej zwolenników.
Dzielą się oni głównie na tych, którzy lubują się w kształtach (przypomnijmy, iż na przykład Logitech postanowił postawić na ergonomiczność i oryginalny wygląd zyskując rzeszę nabywców) i na tych, którzy cenią sobie osiągi (W których to "brzytwa" zawsze był pierwszy). Firma Razer postanowiła podebrać po trosze każdego z tych walorów konkurentom i stworzyć swojego rodzaju mutanta. Owym zmutowanym gryzoniem jest jej nowy produkt - mysz DeathAdder. Co i komu zostało podebrane? czy wyszło to nowemu tworowi i jego stwórcy na dobre? jest mu przeznaczone sprawić, że Razer wysunie się na przód we wspomnianym wyżej wyścigu? odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tej recenzji.
Wstęp | Zawartość opakowania | Charakterystyka myszy | Testy - część 1 | Testy - część 2 | Podsumowanie
- 1
#0 | Lucas
2007-01-22 23:48:06
#0 | e2>ol
2007-01-23 00:17:53
#0 | Pajda
2007-01-23 01:33:03
A i oczywiscie Microsoft Habu to tez waz, tym razem japonski, dosyc znany :P
#0 | Preak
2007-01-23 01:39:17
#0 | JuiCe
2007-01-23 03:07:27
Starcraft - \"bodajże najstarszym\" RTS? No jesteś tak samo \"młody\" jak ja a Dune 2 nie pamiętasz? Chyba, że jesteś zwollenkimiem teorii, że RTS to te strategie gdzie trzeba mieć 200> APM żeby coś osiągnąć, a takie DoW lub AOE to nie są już RTS - bo i z takimi poglądami się spotkałem.
#0 | adam@UK
2007-01-23 03:48:19
#0 | j0k3r
2007-01-23 07:30:26
tak, gralem w dune i cala reszte i pamietam doskonale te gry, ale starcraft jakos jako jedyny utkwil mi w pamieci... moze dlatego, ze nadal w niego gram?
#0 | hakeen
2007-01-23 07:39:45
gratulacje j0k3r
#0 | Pajda
2007-01-23 08:23:53
#0 | j0k3r
2007-01-23 08:33:58
#0 | JuiCe
2007-01-23 08:34:31
Swoją drogą jest to w pewnym sensie \"standardowa\" procedura testowania myszek - na podstawie tego testu nikt nie każe Ci wybierać - prawda jest taka, że i tak nie kupiłbyś tej myszki zanim nie miałbyś jej w rękach - a co do testów? No ja jeszcze nigdy nie poszedłem do sklepu i poprosiłem o podłączenie mi mychy do kompa gdzie już czeka q3/sc/cs/cokolwiek żeby wybadać jak mi się gra. Najczęściej bazujemy na takich właśnie rezenzjach, wypowiedziach na forum, opiniach znajomych - więc szlaczki w pejncie... przepraszam - w photoshopie - są w pewnym sensie dobre - wiesz przynajmniej, że nie ma akceleracji wstecznej.
#0 | j0k3r
2007-01-23 09:45:36
#0 | JuiCe
2007-01-23 09:53:03
#0 | j0k3r
2007-01-23 10:04:25
/nikt nie siedzi na kanapie ;]
#0 | Krolewicz
2007-01-23 10:28:43
moj copperhead tez tak pulsuje :D
#0 | fokuzo
2007-01-23 11:44:57
#0 | j0k3r
2007-01-23 12:11:34
#0 | Krolewicz
2007-01-23 13:17:37
#0 | Lucas
2007-01-23 13:28:52
#0 | 3r!c
2007-01-23 14:27:10
#0 | Pajda
2007-01-23 14:28:57
Ja jestem ciekaw czy ktos cos z nich widzi, bo ja szczerze mowiac nic a nic. Kiedys mi sie zdawalo, ze nawet lapie, ze takie to gorsze, ale w innym tekscie okazalo sie odwrotnie. Jednemu sie raz maznie tak, a raz tak i nie wiem jak to interpretowac poza tym, ze wiekszosc juz nie ma problemow.
#0 | Fr4gu~
2007-01-23 15:50:36
A podaruje mi ktoś takiego razer\'ka do \"testów\"? xD
#0 | j0k3r
2007-01-23 17:06:32
#0 | Fr4gu~
2007-01-23 17:34:36
#0 | guhard
2007-01-23 22:15:18
#0 | AL|EN
2007-01-24 12:40:44
GGL przetestował jąi wspomina o bardzo uciążliwym zacinaniu/nie wciskaniu się klawiszy.
Takie błędy konstrukcji są niewybaczalne i radze wam się dobrze zastanowić zanim ją kupicie ...
\"Po kolejnych kilku godzinach porównywania jakości gry i (tym razem) dokładności sensorów na różnych czułościach, doszedłem do wniosku że na Razerze gra się lepiej. Dokładniejsze ruchy, odczuwalne w celności i ekstremalnych sytuacjach (szczególnie przy wyższej \"sensitivity\") ...\"
A ten tekst jest bardzo zabawny - jednym stwierdzeniem autor daje nam prostą odpowiedz na pytanie na której myszce gra się lepiej ?!? ... kompletna bzdura i nic nie wnoszący tekst - bo nie ważne jaki myszka ma sensor - nie ważne jaki ma profil wykonania - ważne dla ciebie graczu kimkolwiek byś nie był jest to na czym grałeś do tej pory , na jakim sensie itp (i jest to sprawa ściśle indywidualna !) - a TEGO NIE DA SIĘ OKREŚLIĆ W RECENZJI !!!
Zabawne jest także to, że na esreality pisano o złej pracy DA na niższych czułościach - skąd więc wniosek,że \'dokładność sensorów na różnych czułościach jest lepsza\" ???
Na przyszłość proszę nie udawać wszechwiedzącego,przeczytać co piszą inni i pisać tylko obiektywne opinie które każdy może potwierdzić ...
#0 | rml
2007-01-24 13:28:48
mozna równie dobrze udowadniac naukowo przewage 8800 nad rivą tnt, tez bedzie ładny wynik :o
a poza tym to sprawa jaka komu myszka pasuje jest cholernie subiektywna, zalezy od reki i tysiecy innych czynnikow, wiec takie recenzje imo nie maja sensu, chyba zeby np. w jednym tekscie zestawic odczucia 10 recenzentow, wtedy jakas tam wykładnia by była
#0 | j0k3r
2007-01-24 19:30:40
#0 | e2>ol
2007-01-24 19:50:21
#0 | rml
2007-01-24 19:52:57
#0 | j0k3r
2007-01-24 20:56:34
a moze po prostu czesc egzemplarzy jest felerna, a czesc dziala prawidlowo. Tak czy inaczej, ja do swojego nie mialem zadnych zastrzezen, jezeli chodzi o prawidlowosc funkcjonowania.
#0 | Sh1eldeR
2007-01-24 22:36:53
#0 | piwoszeq
2007-01-24 22:36:59
#0 | rml
2007-01-25 00:24:11
#0 | kumar
2007-01-25 01:22:45
#0 | j0k3r
2007-01-25 16:17:09
#0 | j0k3r
2007-01-25 16:18:17
durnia juz z siebie robic nie musisz... guess why? ;)
#0 | sxl
2007-01-25 17:46:05
#0 | sxl
2007-01-25 17:49:04
#0 | j0k3r
2007-01-25 18:09:17