Muzyka/Film

Dostosuj

Muzyka/Film

rmf.jpg
winamp.jpg
xfi.jpg
nokia.jpg
ebisu.jpg
cloverfield.jpg
sweeney.jpg
Na rozgrzewkę przekonajmy się jak nasze testowe Piranhie sprawują się w zastosowaniach multimedialnych, bo przecież przeglądając, dajmy na to esports.pl, miło jest posłuchać sobie dobrej muzyki, a po emocjonującym sparingu, dobrze jest obejrzeć jakiś film, co podobno pomaga niektórym w zasypianiu.

RMF FM odtwarzane w postaci streamu w formacie AAC+ 32kbps, nie będzie stanowiło żadnego problemu dla naszych słuchawek, jednak już w tym momencie wyraźnie słychać, że piranie reprezentują sobą coś więcej niż standardowe produkty przeznaczone dla graczy. Słuchawki wyróżniają się dość mocnymi basami, są nawet mocniejsze od tych generowanych przez zamknięte Sennheisery HD 200, przy czym nie zagłuszają średnich i wysokich częstotliwości, fani mocnego brzmienia powinni być zadowoleni.

MP3 ustawia poprzeczkę nieco wyżej. Podobno przeciętny człowiek nie jest w stanie odróżnić pliku mp3 128kbps od nagrania na płycie Audio CD. Prawdziwość tej tezy sprawdzać należy indywidualnie, niemniej niezależnie od wniosków, do jakich dojdziecie, produkt Razera przywita Was mocnym basem oraz czystymi sopranami, które zdołają uchować się po stratnej kompresji.

FLAC to bezstratny format kompresji dźwięku, kory pozwoli nam na wychwycenie wszelkich braków w odtwarzanym przez słuchawki sygnale. I tu znowu słuchawki Razera miło nas zaskoczą, gdyż nadal grają czysto, nawet bez jakichkolwiek modyfikacji w ustawieniach equalizera. Pozwalają również na usłyszenie wielu szczegółów nieosiągalnych dla produktów Speed-Linka, czy Logitecha. Producent niestety nie podaje współczynnika THD, jednak wyraźnie słychać, że jest on niższy od konkurencyjnych słuchawek dla graczy.

W ramach eksperymentu postanowiłem odłączyć od mojej poczciwej Nokii 6680 fabryczne pchełki, a w ich miejsce podłączyć headset Razera. Następnym krokiem było odpalenie OggPlay i odsłuchanie kilku FLAC-ów. W rezultacie tego doświadczenia dowiedziałem się, że mój telefon generuje dość dobrej jakości dźwięk w całym paśmie przenoszenia, przy którym to zintegrowane dźwiękówki CMI8738 czy ALC850 brzmią jak radyjka z bazaru.

WMV9 jest dość popularnym formatem wśród początkujących producentów filmików z gier. Materiał audio w odsłuchiwanych materiałach zakodowany był w formacie mp3 192kbps. Słuchawki Razera również i tutaj nie dały plamy. Spisują się przyzwoicie, dzięki czemu usłyszymy wszystko to, co przygotują dla nas domorośli filmowcy.

DivX będący stratną metodą kompresji zgodną ze standardem MPEG-4, znany jest chyba każdemu amatorowi kinematografii, wykorzystującego komputer, zamiast odtwarzacza DVD. Razer Piranha zmierzyły się w tym teście z filmem pt. Cloverfield znanym w Polsce jako „Projekt Monster”. Słuchawki doskonale radziły sobie z efektami eksplozji i walących się budynków, również kwestie wypowiadane przez aktorów odtwarzane były czysto i wyraźnie.

DVD Video uparcie nie chce przejść na zasłużoną emeryturę, a zaporowe ceny dysków blue-ray nie wskazują na to aby sytuacja miała się zmienić w najbliższym czasie. Za materiał testowy posłużył tym razem musical „Sweeney Todd - Demoniczny Golibroda z Fleet Street”. Film odtwarzany był z konsoli PS2, a słuchawki podłączone zostały do dwudziestotrzyletniego amplitunera JVC. Chyba nie będzie dużym zaskoczeniem to, że Razery ponownie pokazały swoją wyższość nad konkurencyjnymi konstrukcjami.

Wstęp | Pierwsze wrażenia | Muzyka/Film | Gry PC/PS2 | Komunikatory VoIP | Podsumowanie

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2270 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.