MonsterGecko Pistol Mouse FPS
Wyścig wciąż trwa. Lepszy, dokładniejszy sensor, najlepiej laserowy, bardziej ergonomiczny dopasowany do dłoni kształt, trwalsze, prawie nie stawiające oporu ślizgacze, do tego dopracowana technologia radiowa, oto elementy walki o prym najlepszego gryzonia dla graczy. Czy oprócz liderów jak Logitech, Razer, czy MS inni mają szansę? Czy warto jest stawać w szranki i konkury z tymi potentatami? Czy uda się uszczypnąć kawałeczek z tego tortu zwanego powszechnie rynkiem graczy? A może po prostu zrobić... coś innego? Oryginalnego?
Tak, można nie uczestniczyć w tym wyścigu szczu... no dobrze, myszek, lecz wymyślić, zaprojektować, a następnie wyprodukować coś oryginalnego. Coś, co będzie pierwsze na rynku i wytyczy cel innym. Po prostu znaleźć swoją niszę. Tak postąpiła właśnie firma MonsterGecko tworząc swój flagowy produkt do grania. eSports.pl jako pierwszy serwis w Polsce miał okazję przetestować jak na razie jedyny dostępny egzemplarz urządzenia zwanego MounsterGecko Pistol Mouse FPS. Zapraszam do recenzji.
Wstęp | Opis cz. 1 | Opis cz. 2 | Opis cz. 3 | Testy cz. 1 | Testy cz. 2 | Podsumowanie
- 1
#0 | slawek
2006-09-26 17:47:03
#0 | Pajda
2006-09-26 17:52:58
#0 | Pajda
2006-09-26 17:54:15
#0 | Mav_
2006-09-26 18:11:32
#0 | sxl
2006-09-26 18:25:22
#0 | matt444
2006-09-26 20:46:40
#0 | j0k3r
2006-09-27 00:37:40
#0 | slawek
2006-09-27 09:48:56
A zniknąłem, bo już nie dawałem sobie rady z Twoim sarkazmem i kpiną jak choćby te, zawarte przed nic mi nie mówiącym* znaczkiem \":f\" w wypowiedzi na którą niniejszym odpowiadam korzystając z chwili śmiałości**
* czyli, co naturalne - budzącym strach, niepewność, drżenie rąk, poty, rozbieganie ócz, schnięcie w gardle itp.
** albo tylko niedobudzenia całkowitego
#0 | sxl
2006-09-27 11:13:00
Nie było w tym sarkazmu itp, faktem jest że lubiłem choćby czytać (jeżeli nie brać udział w dyskusjach z Twoim udziałem)
#0 | slawek
2006-09-27 13:12:16
Ale otóż wróciłem, jestem, podyskutuję.
#0 | Lucas
2006-09-27 16:50:10
#0 | niuss
2006-09-27 19:54:36
#0 | valkir
2006-09-30 11:10:04
male zastrzeżenie - Prey byl robiony na silniku Dooma3; engine Q4 to poprawiony silnik D3, a nie samodzielna technologia, engine Preya to także zmodyfikowany silnik D3. :P
#0 | Lucas
2006-09-30 12:16:39
Bo dopiero dodatek byl tym, czym d3 mial byc naprawde :)
#0 | valkir
2006-09-30 12:50:49
#0 | Lucas
2006-09-30 13:22:37
#0 | valkir
2006-09-30 14:34:26
#0 | Lucas
2006-09-30 15:27:00
Bo procesowo D3 jest wersja beta D3:RoE.
#0 | valkir
2006-09-30 20:36:44
mimo to uwazam, ze doszlismy do konsensusu i mozemy zakonczyc te dyskusje :p