Co nas czeka w przyszłości ?

Dostosuj

Co nas czeka w przyszłości ?

Intel poinformował o współpracy z twórcami gier, która polegać ma na udostępnieniu przez koncern platform dwurdzeniowych pomagających w lepszym dostosowaniu aplikacji do równoległej pracy w kilku wątkach.

Współpraca jest jednym z elementów opracowanego przez Intel Software and Solutions Group programu Early Access Program. W ramach tego programu Intel zapewnia twórcom gier platformy bazujące na dwurdzeniowych procesorach Intel Pentium Extreme Edition z technologią Hyper-Threading oraz chipsetach Intel 955X Express.

Co to oznacza dla nas graczy? Otóż dzięki procesorom dwurdzeniowym oraz technologiom wielowątkowym przyszłe gry będą charakteryzowały się lepszą animacją, jakością oraz sztuczną inteligencją. Gry staną się coraz bardziej skomplikowane i wymagające. Technologie wielowątkowe pozwolą twórcom na takie pisanie kodu, żeby silniki gry mogły równolegle, w oddzielnych wątkach, obsługiwać takie obszary, jak sztuczna inteligencja czy fizyka gry. Zapewni to grom przyszłej generacji wyższy poziom realizmu i szczegółowości. Intel oferuje również narzędzia programowe i produkty umożliwiające 64-bitowe kodowanie. Dyrektor generalny Business Client Division Intela oraz wiceprezes Digital Enterprise Group - Robert Crooke oznajmił

Kończy się czas oprogramowania tworzonego jedynie dla pojedynczych procesorów. Intel zapewnia platformę oraz narzędzia pomagające twórcom gier w dalszym rozwoju w kierunku środowiska wielordzeniowego i wielowątkowego.
Żeby zrozumieć o czym jest mowa posłużę się przykładem wykorzystania technologii SpeedTreeRT opracowanej przez Interactive DATA Visualization (IDV) w najnowszym silniku Unreal. Myślę, że koledzy z działu UT wybaczą mi to w imię wyższych celów. Na przedstawionych screenach widać co można już dzisiaj osiągnąć w grach wykorzystując interaktywną wizualizację połączoną z efektem padającego światła. Dzięki firmie Intel i współpracy z producentami gier w przyszłości efekty bedą jeszcze lepsze. Technologia wielordzeniowa to kolejny krok naprzód w tworzeniu gier komputerowych, nowe rozwiązania pozwolą na stworzenie jeszcze lepszych gier nowej generacji. Dla nas graczy oznacza to zarówno moc nowych wrażeń, emocji i świetnej zabawy jak również sporych wydatków na zakup sprzetu umożliwiającego możliwość korzystania ze zdobyczy techniki.

Intel

KomentarzeKomentarze

  • vader

    #0 | vdr

    2005-03-20 12:51:49

    Screeny mnie zrzucily z krzesla :)
  • TroPtyN

    #0 | TroPtyN

    2005-03-20 12:54:30

    Mnie też. :) Po prostu masakra...
  • 3Months?ping500

    #0 | trzyeM-

    2005-03-20 13:33:53

    dokladnie.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2929 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.