KODE5 z problemami

Dostosuj

Ostatnio obok KODE5 coraz więcej zamieszania. Najpierw admini ogłosili kontrowersyjną decyzję, że polski przystanek odbędzie się w pałacu Pałacu Prymasowskim. Teraz docierają do nas informacje, jakoby turniej przeżywał duże problemy organizacyjne, przez co cała impreza może zostać odwołana.

Aktualnie nadal trwają kwalifikację. Ostatnia tura skończy się jutro, po meczu pomiędzy tempus moriendi, a ukraińskim KerchNet. Na zawody, które miałyby odbyć się w naszej stolicy, przepustki mają już zespoły - MeetYourMakers, Frag eXecutors (te dwie ekipy zostały bezpośrednio zaproszone),  BenQ DELTAeSPORTS.COM  oraz Betsson Voodoo Gaming i Team Plantro.

Jeżeli wierzyć plotkom, kłopoty związane są ze sponsorem, który podobno się wycofał. Z tego względu zabrakłoby nagród i komputerów, przez co finały offline nie miałby sensu. Wszystkie drużyny, które przygotowywały się na wyjazd do Warszawy, zostały już o tym poinformowane. Jednym z pomysłów jest rozegranie zawodów o darmowy wyjazd do Moskwy przez Internet. Ostateczna decyzja ma zapaść jutro. Miejmy nadzieje, że nie będziemy musieli wykreślić KODE5 z kalendarza LAN-owych imprez.

 

Źródło: własne

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

9660 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie