Znamy mappol OpenCupa!
I tak oto administratorzy ClanBase ogłosili pozostałe trzy mapy, które staną się podstawowymi planszami w tej edycji ET 6v6 OpenCup. Po długich debatach postanowili wprowadzić mapę, która została zakwalifikowana do CPC2, stare i dobrze wszystkim znane Battery oraz nowe, nikomu jeszcze nieznane "pole walki" na którym odbyć ma się 25 edycja #ET-cup. Zwą się one bremen_b1 a także karsiah_te. Czy zostaną zaakceptowane także w środowisku graczy, czy też będą jedynie miłą odmianą od panowania "wiecznego" supply depot? Okaże się to już w krótce, teraz jednak trzeba przedstawić trochę danych technicznych obydwu map.
bremen_b1
Autor: Andrew "Dersaidin" Browne
E-mail: [email protected]
Zadanie Axis:
- zatrzymać Allies przed kradzieżą „rzeczy”
- zatrzymać Allies przed zniszczeniem głównej bramy
- utrzymać przedni spawn
- zatrzymać Allies przed robieniem Posterunku, albo zniszczyć jeżeli został zrobiony
- Utrzymać tyły (side)
- zatrzymać Allies przed odpaleniem generatora. Bronić karty dostępu
- Nie pozwolić by Allianci ukradli ciężarówki
- Zbudować zapory by powstrzymać ciężarówkę
Zadanie Allies:
- Ukraść „rzecz” (jest niewidzialna, znajduje się ona gdzieś z tyłu ciężarówki w mieście)
- Wyburzyć główną bramę by przejść do kolejnej cześci mapy
- Zdobyć przedni punkt odrodzenia
- Zbudować posterunek by odradzać się w przednim punkcie
- Rozwalić ładunkiem wybuchowym tylnie wejście (side)
- Ukraść kartę dostępu by włączyć generator
- Zreperować ciężarówkę by następnie ją ukraść
- Nie pozwolić Niemcom zbudować zapory.
Czas odrodzenia:
Axis – 30s
Allies – 20s
Karsiah_te
Autor: Nenquel
Zadanie Axis:
- Utrzymać flagę
- Obronić „północne” dokumenty
- Utrzymać „południowe” dokumenty
Zadanie Allies:
- Zdobyć flagę
- Wysadzić Bramę
- Ukraść północne dokumenty
- Ukraść południowe dokumenty
(oba papiery należy donieść do przekaźnika)
Czas odrodzenia:
Axis – 30
Allies - 20
Pierwsza mapa jest dość podobna do wszystkim znanego goldrusha, natomiast druga ma elementy oasis. Bremem jest to w miarę ciekawa, rozbudowana oraz posiadająca dużo plusów mapą. Karsiah zapewne nie jest tak obszerna jak poprzedniczka, jednak jest to doskonała mapa na szybkie rozgrywki, gdzie dominuje oprócz umiejętności także szczęście. Obie zaś nie zostały stworzone dla użytkowników o słabych komputerach, w szczególności kersiah gdzie to fpsy mogą spaść poniżej trzydziestu.
Źródła własne
#0 | d00mer
2007-03-26 22:15:12
Może przed kradzieżą?
- zatrzymać Allies przed niszczeniem głównej bramy
Zniszczeniem raczej.
- Wyburzyć główną bramę by móc wejść na miasto
Na miasto to chodzą 14 latki w poszukiwaniu alfonsów. Do miasta.
- Zbudować posterunek by odradzać się w przednim punkcie
Jeśli wszędzie używasz \"spawn\" to może niech już tak zostanie.
- Nareperować ciężarówkę by następnie ją ukraść
Nareperować? Może zreperować?
Druga mapa: Kraj: Finlandia. Na obrazkach widać co najmniej północną Afrykę. I palmy.
#0 | icee
2007-03-26 22:29:29
Chodzi o kraj, z którego pochodzi twórca mapy :-d
#0 | Blade
2007-03-26 22:30:47
#0 | JC
2007-03-26 22:46:01
#0 | d00mer
2007-03-26 22:48:06
#0 | Smaug
2007-03-26 23:16:20
#0 | conr4d
2007-03-27 14:54:58
#0 | Blade
2007-03-27 15:50:09
#0 | MorFeuS
2007-03-28 15:30:42