Zmiany w systemie ladderowym

Dostosuj

Zmiany w systemie ladderowym

Blizzard ogłosił na swojej stronie, że planuje zmiany w procesie przyznawania punktów w ramach rozgrywek na ladderze Battle.net. Dzięki temu level gracza będzie w większym stopniu odzwierciedlał poziom jego gry. Poniżej lista zmian:

dots3.gifLista zmian

  • Poprawienie Battle.net'u ukierunkowane na wykrywanie prawdziwych umiejętności gracza oraz ELL (expected ladder level).
  • Zmodyfikowany system dokona podziału zdolności graczy związanymi z meczami w trybach: Solo, Team, oraz FFA. Jak zapewne nie raz doświadczyliście na własnym przykładzie: Czasami lepiej idzie nam granie np. w drużynie niż pojedynczo lub odwrotnie. System będzie miał to na uwadze.
  • Liczba meczy, jakie należy rozegrać do osiągnięcia poziomu korespondującego z ELL (expected ladder level) uzależniona będzie od: (1) typu gry, (2) dostępności odpowiedniego typu rozgrywki na Battle.net. Działa to mniej więcej tak: grający w „random team” potrzebować będą w przybliżeniu 300 spotkań, natomiast ludzie lubujący się w pojedynkach 1vs1 zagrają około 200 razy. Jeśli zaś interesują Was powiedzmy rozgrywki 4vs4 to stoczycie mniej więcej 40 wojów. W praktyce chodzi tutaj o to, że po rozegraniu określonej ilości meczy osoby posiadające średnie zdolności taktyczno-strategiczne zyskają 25 poziom doświadczenia w odpowiednim rankingu laddera.
  • W nowym systemie zdobycie zasłużonego 50-tego poziomu nie będzie już tak łatwym jak to było do tej pory. Trzeba będzie wykazać się znacznie wyższymi umiejętnościami ekonomicznej i militarnej dominacji nad naszymi oponentami. W rzeczywistości przekłada się to na zmniejszone grono pro-gamerów z najwyższym poziomem doświadczenia. Jest to jednak równoznaczne z tym, że osoby posiadające taki właśnie level cieszyć się będą większym prestiżem i miejmy nadzieję respektem ze strony "amatorów", którzy walczyć potrafią... słowami...
  • Teraz na to, jak dużo doświadczenia zyskamy/stracimy w wyniku rozegranych spotkań zależeć będzie również od posiadanych przez nas umiejętności. Urodzeni "stratedzy" szybciej uzyskają upragniony poziom. Natomiast osoby, które często zapiszą na swoim koncie przegraną obniżą swój poziom ELL i dużo więcej czasu zajmie im uzyskanie wyższych pozycji na ladderze Battle.net'u.
  • Oprócz wpływu posiadanych umiejętności na doświadczenie zadziałają nowe przedziały minimum i maksimum expa jakie uzyskać można w wyniku wygranej/przegranej. Ponadto wartości te uzależnione będą od typu rozgrywki.
Źródło tekstu: http://warcraft3.battlenet.pl


Omawiane zmiany wejdą w życie na specjalnym serwerze Westfall - Beta Patch Server, na którym będzie można przetestować ranking. Wprowadzenie zmian nastąpi w przyszłym tygodniu. Miejmy nadzieję, że graczom wyjdzie to na dobre.

Blizzard.com
WarCraft3.Battlenet.pl

KomentarzeKomentarze

  • Darky

    #0 | Darky

    2004-06-20 02:54:51

  • Asmiran

    #0 | Asmiran

    2004-06-20 11:49:49

  • MerT

    #0 | MerT

    2004-06-20 12:29:20

  • Ph0bia

    #0 | faction

    2004-06-24 23:29:00

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

409 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie