ZeRo4 wyzywa Fatal1ty'ego
Wczoraj w świat poszła informacja z ust Michała "Carmaca" Blicharza o tym, że jeden z najlepszych w historii graczy Quake 3 Arena - John "ZeRo4" Hill myśli o powrocie do swojej ukochanej gry, aby wystąpić w Mistrzostwach Świata Electronic Sports World Cup w 2008 roku. Dzisiaj na łamach GGL Wire pojawił się bardzo ciekawy wywiad z amerykańskim zawodnikiem, potwierdzający słowa naszego rodaka. Mistrz QuakeCon, jak często określa się Johna, opowiada o powodach odejścia od profesjonalnej rywalizacji, przedstawia swoją opinię na temat gry Quake 4, ale najciekawszym fragmentem jest wątek poświęcony wielkiemu rywalowi ZeRo4 - Johnatanowi "Fatal1ty" Wendelowi. Bohater rozmowy ma z fatalem małe porachunki i bardzo chciałby się z nim spotkać podczas finałów w San Francisco.
Nie chcę zdradzać szczegółów, przekonajcie się o co chodzi sami, czytając wywiad przeprowadzony z Johnem przez Carmaca.
ZeRo4: "I will give Fatal1ty a real reason to retire" @ GGL Wire
GGL Wire
#0 | shimazu
2007-12-22 12:04:18
#0 | kaboom
2007-12-22 12:12:58
#0 | Sliterin
2007-12-22 12:22:00
#0 | 3r!c
2007-12-22 12:22:18
#0 | annihiluzz
2007-12-22 12:47:51
#0 | shimazu
2007-12-22 13:05:23
#0 | kaboom
2007-12-22 13:06:54
#0 | AL|EN
2007-12-22 14:23:51
The movement is reduced - prawda ale \"reduced\" to nie jest dobre słowo
there is some bug in which rockets don\'t hit - może był w 2004 ale mamy rok 2008
Dla wszystkich cytacik:
\"My HOPE is that the \"weird damage problem\", which FYI predates even the *existence* of CPMA (see the classic ?Eurocup? DM7 game with Luke in OSP) was caused by a TeamArena-era piece of broken code, which I FINALLY tracked down and fixed in 1.44.
That bug certainly WOULD have caused problems like that: I just don\'t know if there are any OTHER possible causes as well.\"
Czyli, że ten bug istnieje od początków OSP(gdy nawet nie było jeszcze cpma) i został WKOŃCU naprawiony(oczywiście na OSP nadal jest:P).
and the guns seem like there is a permanent -50 timenudge on them - WTF ??? Chyba coś mu się pokićkało - 6 lat i nikt o \"magicznym\" lagu obecnym na wszystkich broniach nigdy nie wspominał ...
Ktoś kto nie grał Cpma.vq3 przez ostatnie 4 lata ma nie za bardzo podstaw do mówienia takich baboków :-)
\"The physics stuff has never been up for debate, and still isn\'t. I\'m tired of saying this. The CPMA physics are the only correct version, and provably so. Get used to it, because now that id are actually aware of the issue they\'re what you\'ll be playing with in Q0.\"
Wyjdzie Q0 i co wtedy będzie ? Dalej będziecie płakać, że nie ma 125FPS BUG ?
#0 | sch
2007-12-22 18:13:08
odpowiedni klimat juz teraz zaczyna sie ksztaltowac ;D
#0 | fur1
2007-12-22 19:37:30
No i twoj wspanialy tworca cpma dalej go nie usunal...
\"and the guns seem like there is a permanent -50 timenudge on them - WTF ??? Chyba coś mu się pokićkało - 6 lat i nikt o \"magicznym\" lagu obecnym na wszystkich broniach nigdy nie wspominał ...\"
Chodzi mu raczej o to ze to instaunlaged w nowej oprawie...
Obiektywnie cpma z wersji na wersje oddala sie od osp i to w bardzo zlym kierunku.
#0 | Cwirkov
2007-12-22 20:08:59
#0 | AL|EN
2007-12-22 20:50:54
\"My HOPE is that the \"weird damage problem\", which FYI predates even the *existence* of CPMA (see the classic ?Eurocup? DM7 game with Luke in OSP) was caused by a TeamArena-era piece of broken code, which I FINALLY tracked down and fixed in 1.44.
#0 | Cwirkov
2007-12-22 21:12:57
#0 | lab
2007-12-22 21:14:31
#0 | Cwirkov
2007-12-22 21:21:46
#0 | fur1
2007-12-22 23:12:11
#0 | AL|EN
2007-12-23 00:01:00
To, że on jest też na OSP to już nie wspomniałeś prawda ?
#0 | annihiluzz
2007-12-23 01:05:22
#0 | tath
2007-12-23 16:16:19
#0 | sexy maly
2007-12-28 09:19:49
#0 | Cwirkov
2007-12-28 10:17:18
#0 | qwe
2007-12-28 11:57:02
napisz jeszcze cos ciekawego z tego wywiadu bo mnie sie nie chce czytac ;pp
masz plusa