WCG podejmuje temat błędu "silent run"

Dostosuj

WCG podejmuje temat błędu "silent run"

Sędzia główny rozgrywek na platformie Counter-Strike 1.6 organizacji World Cyber Games, Thierry "Tee" St-Jacques-Gagnon, przedstawił artykuł o ostatnio dość popularnym błędzie - "silent run". Pod koniec swojego tekstu Kanadyjczyk przedstawia trzy możliwe rozwiązania spornej kwestii w kontekście przyszłych imprez WCG. Wpływ na ostateczną decyzję w tej sprawie będą mieli sami kibice.

Podejmowane w artykule uchybienie twórców gry nie jest żadną nowością. Polega ono na praktycznie bezszelestnym biegu, m.in. na skutek energicznego, podwójnego przyciśnięcia klawisza odpowiedzialnego za przykucnięcie. Choć pozornie czynność wydaje się być banalna, to w praktyce wymaga od zawodników sporej ilości ćwiczeń. Błąd ma zarówno swoich zwolenników, którzy uważają go za część platformy, jak i przeciwników pragnących jego unicestwienia. Choć stosowanie "silent run" jest dozwolone w większości turniejów i lig, to sprawia często organizatorom sporo problemów. Tak było podczas fazy grupowej obecnie rozgrywanych zawodów ClanBase NationsCup XI, kiedy zakaz jego używania spowodował falę ostrzeżeń, a nawet dyskwalifikacji. Nieszczęsny bug wzbudził także wiele kontrowersji podczas ubiegłorocznej rywalizacji w Seattle. W związku z tym arbiter główny CS-a 1.6 postanowił uregulować tę kwestię.

hide_dot.gifPropozycje

  1. Pozostawienie dotychczasowej zasady zakazującej używania "silent run", z jednoczesnym wprowadzeniem zmiany odnośnie formy protestu. Drużyna, która zgłaszałaby wątpliwości odnośnie gry przeciwnika, powinna sprecyzować rundę, w której rzekomo błąd gry został wykorzystany.
  2. Usunięcie dotychczasowej zasady zakazującej używania "silent run" bez względu na wynikające konsekwencje.
  3. Usunięcie dotychczasowej zasady zakazującej używania "silent run" i wprowadzenie modyfikacji stworzonej na potrzeby turniejów WCG. Uniemożliwiałaby ona czerpanie korzyści z wykorzystywania błędu, a także pozwoliła na wyeliminowanie m.in. bugu "cichej bomby".


Pomocne w podjęciu decyzji będą sugestie graczy, na które Tee czeka pod adresem [email protected]. Choć prawdą jest, że ile głów, tyle opinii, to miejmy nadzieję, iż finalnie zapadnie postanowienie w tej sprawie. Jakie by ono nie było, to z pewnością unormuje temat błędu "silent run" w rywalizacji na platformie Counter-Strike 1.6 podczas zawodów World Cyber Games.

SK Gaming

KomentarzeKomentarze

  • postal1

    #1 | postal1

    2008-03-16 23:51:24

    81.16.224.161:27015

    na tym servie maja blokade BH i DH. taka modyfikacja juz widac istnieje
  • lexiqB

    #2 | lexiqB

    2008-03-17 14:49:17

    # Usunięcie dotychczasowej zasady zakazującej używania "silent run" bez względu na wynikające konsekwencje. i cu ;d
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2946 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie