W raporcie Global Internet Traffic 2004

Dostosuj

W raporcie Global Internet Traffic 2004

Ruch w internecie, tzn liczba danych przesyłanych przez Internet w ciagu najbliższych pięciu lat osiągnie szczytową wartość 15TB/s.

Jak przewiduje Probe Group w raporcie "Global Internet Traffic 2004", wzrost będzie co roku ulegał podwojeniu. Wszystko to dzięki bardziej popularnym dostępem do łącz szerokopasmowych i rosnącym wykorzystaniem bezprzewodowej transmisji danych.

Największego nasilenia wzrostu w przesyłaniu danych spodziewamy się w latach 2005 i 2006 - powiedział Victor Schnee, szef wykonawczy Probe Group. Wzrost ten dotyczyć będzie nie tylko przepustowości ale tez dochodów z tym związanych.

W 2007 roku dochód z tego segmentu liczony łącznie dla Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji wyniesie około 7 mld USD. Ze wzrostem dostępności do łącz szerokopasmowych związane będzie także pojawienie się większej liczby aplikacji skierowanych na zawartość multimedialną .

Aplikacje P2P, usługi wideo na żądanie, czy strumieniowe przesyłanie multimediów będą głównymi czynnikami napędowymi ruchu w Internecie. Z kolei w branży telekomunikacji bezprzewodowej rolę tą pełnić będą gry mobilne.

benchmark.pl

KomentarzeKomentarze

  • slawek

    #0 | slawek

    2004-03-31 14:40:19

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6864 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie