Games Convention: Unreal Tournament 2007
Serwis GameSpot przedstawił artykuł, w którym zaprezentowano najnowsze informacje o Unreal Tournament 2007, uzyskane podczas pokazu na Leipzig Games Convention. Niestety, nie pojawiło się zbyt wiele nowych informacji, bowiem pokaz firmy Epic został zdominowany przez ich drugie dziecko – Gears of War. Czyżby Epic liczył bardziej na sukces GoW niż UT2007? Być może boi się, że UT2007 nie zostanie dobrze przyjęty na scenie, i podzieli los UT2003.
Miejmy jednak nadzieję, że to jedynie zagranie ze strony producentów, aby wzmocnić apetyt oczekujących graczy. Zajmijmy się jednak UT2007. Poza znanymi informacjami z poprzednich, podobnych imprez a także wywiadów i trailerów przedstawiono kilka nowych wiadomości o grze. Zaprezentowano trzy rasy, którymi będziemy walczyli podczas gry. Każdy z klanów posiada pojazdy, które są charakterystyczne tylko dla niego. Pokazano także kilka ogromnych map, stworzonych dla nowego trybu. Zademonstrowano również urządzenie, zaprojektowane specjalnie dla nowego trybu, służące do przemieszczania się pojedynczego gracza. Jest to coś, w stylu latającej deski, zapewne zainspirowane filmem "Powrót do przyszłości II".
Przedstawiono też wygląd, budowę i działanie rakietnicy. Teraz sam model broni składał się będzie z 40-50 tysięcy polygonów. Także alternatywny tryb strzelania rakietnicy to ponownie wyrzutnia granatów. Fizyka gry zmieniła się także na bardziej realistyczną, co ma zmniejszyć liczbę akrobatycznych ruchów.
Zapraszam do przeczytania całego artykułu, zawarte są tam bogate opisy a także inne informacje z pokazu.
Unreal Tournament 2007 Impressions @ GameSpot
Otwarto również oficjalne forum Unreal Tournament 2007 startujące z dwoma działami: Wiadomości oficjalne oraz Ogólna dyskusja.
Oficjalne Forum Unreal Tournament 2007
GamesSpot; Epic
#0 | spec_u
2006-08-27 12:46:12
#0 | macabre
2006-08-27 12:54:55
#0 | mysi
2006-08-28 13:49:37
sęk w tym, że Epic sra na tę garstkę ludzi i patrzy w przyszłość, a przyszłość imo nie należy do trybów DM czy standardowe TDM 4/4
#0 | spec_u
2006-08-28 14:45:55
Btw wiem, że teraz są nowe \"trendy\"/możliwości i pakuje sie do gier jak najwięcej bajerów... ale ja bym się bardziej cieszył z dobrego DM i TDM i nie potrzebował bym to tego samolocików itd ;- )))
Btw to tylko moje skromne zdanie na ten temat ; )
#0 | Pajda
2006-08-28 17:30:35
Argument wymagan jest chybiony bo jak historia gier FPP pokazuje wydawcy sie nimi nie przejmuja, byle tylko dzialalo na najmocniejszym dostepnym sprzecie to jest dla ok. I to czy gra sie nazywa UT2007, Quake 5, czy BF3000 nie ma znaczenia.
#0 | Pajda
2006-08-28 17:32:47
Chociaz jezeli dopiero teraz sie do tego przyznali, to bedzie to raczej rozwiazanie posilkowe na ktorym sie nie skupia zabardzo i szanse na duzy wplyw tego sa male.
#0 | freak > elies :(
2006-08-28 20:16:30
najpierw wymyslili tego CS\'a, z ktorego na poczatku wszyscy sie smieli ale potem coraz wiecej ludzi w to zaczelo grac. immortal (polski) twierdzil w wywiadzie z nim jeszcze kilka lat temu, ze CS nie ma szans zagrozic, gdyz jest to gra dla ludzi ktorzy nie potrafili sie odnalezc w prawdziwym FPP. podobnie makaveli nadal twierdzi, ze \"idiocy+ignorance and cs are interchangeable\", zreszta slusznie.
teraz powstaje coraz wiecej gierek tego typu. popularnosc takich wynalazkow przypomina popularnosc michala wisniewskiego.
#0 | DejV
2006-08-29 10:23:13
Nie wiem skad wogóle wytrzasnęłeś te pojazdy w DM ...