Games Convention: Unreal Tournament 2007

Dostosuj

Games Convention: Unreal Tournament 2007

Serwis GameSpot przedstawił artykuł, w którym zaprezentowano najnowsze informacje o Unreal Tournament 2007, uzyskane podczas pokazu na Leipzig Games Convention. Niestety, nie pojawiło się zbyt wiele nowych informacji, bowiem pokaz firmy Epic został zdominowany przez ich drugie dziecko – Gears of War. Czyżby Epic liczył bardziej na sukces GoW niż UT2007? Być może boi się, że UT2007 nie zostanie dobrze przyjęty na scenie, i podzieli los UT2003.

Miejmy jednak nadzieję, że to jedynie zagranie ze strony producentów, aby wzmocnić apetyt oczekujących graczy. Zajmijmy się jednak UT2007. Poza znanymi informacjami z poprzednich, podobnych imprez a także wywiadów i trailerów przedstawiono kilka nowych wiadomości o grze. Zaprezentowano trzy rasy, którymi będziemy walczyli podczas gry. Każdy z klanów posiada pojazdy, które są charakterystyczne tylko dla niego. Pokazano także kilka ogromnych map, stworzonych dla nowego trybu. Zademonstrowano również urządzenie, zaprojektowane specjalnie dla nowego trybu, służące do przemieszczania się pojedynczego gracza. Jest to coś, w stylu latającej deski, zapewne zainspirowane filmem "Powrót do przyszłości II".

Przedstawiono też wygląd, budowę i działanie rakietnicy. Teraz sam model broni składał się będzie z 40-50 tysięcy polygonów. Także alternatywny tryb strzelania rakietnicy to ponownie wyrzutnia granatów. Fizyka gry zmieniła się także na bardziej realistyczną, co ma zmniejszyć liczbę akrobatycznych ruchów.

Zapraszam do przeczytania całego artykułu, zawarte są tam bogate opisy a także inne informacje z pokazu.

Unreal Tournament 2007 Impressions @ GameSpot

Otwarto również oficjalne forum Unreal Tournament 2007 startujące z dwoma działami: Wiadomości oficjalne oraz Ogólna dyskusja.

Oficjalne Forum Unreal Tournament 2007

GamesSpot; Epic

KomentarzeKomentarze

  • spec_u

    #0 | spec_u

    2006-08-27 12:46:12

    ogromne mapy ? pojazdy ? ...tylko kto bedzie w to grał ? ; D
  • macabre

    #0 | macabre

    2006-08-27 12:54:55

    ta deska z powrotu do przyszłosci kusi zeby zakupić grę:P
  • mysi

    #0 | mysi

    2006-08-28 13:49:37

    podejrzewam, że bardzo wiele osób, tak samo jak w UT2004 ONS - no chyba, że dla Ciebie gracze to tylko ta grastka \"progejmingowców\"..
    sęk w tym, że Epic sra na tę garstkę ludzi i patrzy w przyszłość, a przyszłość imo nie należy do trybów DM czy standardowe TDM 4/4
  • spec_u

    #0 | spec_u

    2006-08-28 14:45:55

    ale wiesz chodzi mi jeszcze o inne aspekty... wiadomo, że gra będzie miała \"kosmiczne\" wymagania + jak do tego dodamy olbrzymie mapy ( na kilkanascie/ kilkadziesiąt osób ), pojazdy itd. to ja naprawde nie wiem jaki sprzent to udzwignie ;- )))

    Btw wiem, że teraz są nowe \"trendy\"/możliwości i pakuje sie do gier jak najwięcej bajerów... ale ja bym się bardziej cieszył z dobrego DM i TDM i nie potrzebował bym to tego samolocików itd ;- )))

    Btw to tylko moje skromne zdanie na ten temat ; )
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2006-08-28 17:30:35

    Moze, ale popularnosc BF2 przebija tylko CS, a gra w momencie wyjscia wymagania miala tez przytlaczajace (zreszta i dzis znam ludzi, ktorzy wciaz planuja upgrade dla niej).
    Argument wymagan jest chybiony bo jak historia gier FPP pokazuje wydawcy sie nimi nie przejmuja, byle tylko dzialalo na najmocniejszym dostepnym sprzecie to jest dla ok. I to czy gra sie nazywa UT2007, Quake 5, czy BF3000 nie ma znaczenia.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2006-08-28 17:32:47

    Nie widzialem jak to wyglada, ale jesli pomysl zostanie dobrze wykonany, a reszta nie zepsuta to tak moze byc. Patrz odczucia jakie daje np. movement Tribes3.
    Chociaz jezeli dopiero teraz sie do tego przyznali, to bedzie to raczej rozwiazanie posilkowe na ktorym sie nie skupia zabardzo i szanse na duzy wplyw tego sa male.
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2006-08-28 20:16:30

    ale z tego plynie prosty wniosek, ze ludzie sa ogolnie glupi.

    najpierw wymyslili tego CS\'a, z ktorego na poczatku wszyscy sie smieli ale potem coraz wiecej ludzi w to zaczelo grac. immortal (polski) twierdzil w wywiadzie z nim jeszcze kilka lat temu, ze CS nie ma szans zagrozic, gdyz jest to gra dla ludzi ktorzy nie potrafili sie odnalezc w prawdziwym FPP. podobnie makaveli nadal twierdzi, ze \"idiocy+ignorance and cs are interchangeable\", zreszta slusznie.

    teraz powstaje coraz wiecej gierek tego typu. popularnosc takich wynalazkow przypomina popularnosc michala wisniewskiego.
  • DaveJ

    #0 | DejV

    2006-08-29 10:23:13

    EEE, ty myslisz ze w dm,tdm bedzie się grało na duzych mapach ons i do tego wszystkie pojazdy ? Człowieku DM, TDM będą mialy własne mapy, nie bedzie zadnych samolocików w tych trybach.

    Nie wiem skad wogóle wytrzasnęłeś te pojazdy w DM ...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1692 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie