Turniej CoD4 od Frag eXecutors
Organizatorzy polskiego multiklanu Frag eXecutors skonstruowali zawody na platformie Call of Duty 4: MW z okazji dziesięciolecia swojego istnienia. Odpowiedzialność za rozgrywki turniejowe spocznie na barkach doświadczonego organizatora, Damiana "Oniona" Łukasiewicza, który przyczynił się m. in. do aranżacji PGA CoD4. Aby móc poddać próbie swoją drużynę, należy przesłać zgłoszenie, w którym zostaną zamieszczone najważniejsze informacje dotyczące zespołu.
Co ma zawierać formularz zgłoszeniowy
- nazwa drużyny (w temacie)
- imię i nazwisko wszystkich zawodników zgłaszanych do turnieju
- zarejestrowane nazwy kont wszystkich zawodników ze strony frag-executors.com
- nicki wszystkich zawodników
- guidy wszystkich zawodników
- dane kontaktowe kapitana drużyny
- adres strony internetowej oraz kanału IRC (jeśli drużyna posiada)
Zapisy trwają od dzisiaj, a zamknięte zostaną w najbliższy piątek (14 grudnia 2007 r.). W dniu zakończenia kumulowania formularzy z chętnymi do wzięcia udziału w zawodach drużynami, doświadczymy również rozpoczęcia rozgrywek turniejowych. Zmagania będą się toczyć przez kolejne sześć dni, czyli do następnego czwartku, tj. 20 grudnia 2007 r.
Nagrody
- 10-slotowy prywatny serwer CoD 4 na okres 3 miesięcy
- 10-slotowy prywatny serwer CoD 4 na okres 2 miesięcy
- 10-slotowy prywatny serwer CoD 4 na okres 1 miesiąca
Regulamin
1. Organizatorem turnieju jest Frag eXecutors, natomiast głównym Adminem - Damian "Onion" Łukasiewicz.
2. W turnieju może wziąć udział każda drużyna, która spełniła wymagania formalne zawarte w niniejszym Regulaminie.
3. Turniej przeznaczony jest dla drużyn pięcioosobowych.
4. Rozgrywki odbywają się w grę Call of Duty 4 z patchem 1.3 w trybie Search and Destroy (Znajdź i zniszcz).
5. Rozgrywki odbywać się będą tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
6. Turniej zostanie rozegrany tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zapisze się przynajmniej 8 drużyn.
7. Nagrody w turnieju zostaną podane w osobnym komunikacie.
8. Nagrody nie są wymieniane na równowartość pieniężną.
9. W kwestiach spornych lub takich, których nie rozstrzyga Regulamin należy kontaktować się z głównym Adminem.
10. Regulamin może ulec zmianie, jednak o wszystkich korektach uczestnicy zostaną wcześniej powiadomieni poprzez stronę Organizatorów turnieju.
11. Zapisanie do turnieju oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu.
12. Każde złamanie regulaminu turnieju może spowodować wykluczenie z rozgrywek. Kwestie sporne rozwiązują Admini/Organizatorzy.
13. Nieznajomość Regulaminu nie stanowi wytłumaczenia dla jego nieprzestrzegania.
II Zapisy
1. Zapisy do turnieju rozpoczną się w środę 12 grudnia 2007 roku i potrwają do 14 grudnia 2007, do godziny 18:30.
2. Aby zgłosić drużynę do turnieju należy przysłać na adres [email protected] e-mail z następującymi danymi:
- nazwa drużyny (w temacie)
- imię i nazwisko wszystkich zawodników zgłaszanych do turnieju
- nazwy kont wszystkich zawodników na stronie www.frag-executors.com
- nicki wszystkich zawodników
- guidy wszystkich zawodników
- dane kontaktowe kapitana drużyny
- adres strony internetowej oraz kanału IRC (jeśli drużyna posiada)
3. Każdy zgłoszony zawodnik musi posiadać oryginalną grę Call of Duty 4.
4. Każdy zawodnik może być zgłoszony tylko w jednej drużynie.
III Rozgrywki
1. System rozgrywania turnieju uzależniony jest od ilości zgłoszonych drużyn. W przypadku ilości zgłoszonych drużyn wynoszącej między 28 a 36 turniej rozegrany zostanie w systemie single elimination.
2. Rozstawienie drabinki turniejowej/ogłoszenie par pierwszej rundy wraz z mapami przypadającymi na poszczególne rundy zostanie ogłoszone 14.12.2007 o godzinie 19:30.
a) Planowany program rozgrywek dla 32 drużyn przedstawia się następująco:
I Runda - 14.12.2007 - 15.12.1007
II Runda - 16.12.2007 - 17.12.2007
III Runda - 18.12.2007
IV Runda - 19.12.2007
Finał - 20.12.2007
3. Spotkania rozgrywane są na serwerach Uczestników. W przypadku gdy oba zespoły nie mają dostępu do serwera Organizatorzy mogą udostępnić jeden z serwerów turniejowych.
4. Mecze w każdej rundzie rozgrywane będą na jednej odgórnie narzuconej przez Adminów mapie spośród puli map turnieju.
5. W puli map znajdują się: mp_backlot, mp_crash, mp_crossfire, mp_strike, mp_district, mp_vacant.
6. Daty oraz godziny spotkań muszą zostać ustalone przez Liderów poszczególnych drużyn niezwłocznie po ogłoszeniu par następnej rundy. Ustalanie terminów odbywa się na stronie Organizatora w komentarzach do danego meczu.
IV Mecz
1. Zawodnicy obu drużyn muszą stawić się na serwerze przynajmniej na 10 min przed rozpoczęciem spotkania.
2. W spotkaniu nie mogą brać udziału zawodnicy nie zgłoszeni do turnieju.
3. Spotkania rozgrywane są na serwerze z pam`em 4.00 z ustawieniami Crossfire.
4. Mecz rozpoczyna się od rundy pbash (runda walki na noże). Drużyna, która wygra wybiera stronę po jakiej zaczyna mecz.
5. Mecz rozgrywany jest systemem mr12.
6. Mecz wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 13 punktów (wygra 13 rund).
7. W przypadku, gdy po rozegraniu 24 rund osiągnięty został remis rozgrywana jest dogrywka.
8. Dogrywka rozpoczyna się rundą pbash i rozgrywana jest systemem mr3. Drużyna, która wygra 4 rundy osiąga zwycięstwo.
9. W czasie meczu każdej z drużyn przysługuje prawo do jednej przerwy (spowodowanej problemami technicznymi), która trwać będzie nie dłużej niż 10 min.
10. Dopuszczalna jest zmiana zawodnika w czasie meczu jednak dopiero w czasie zmiany stron (po rozegraniu 12 rund).
11. Mecze rozgrywane są bez osób obserwatorów ( spektatorów ).
12. Spotkania mogą odbyć się bez Adminów.
13. Każdy z zawodników musi nagrywać dema w czasie trwania meczy i udostępnić je na prośbę Organizatorów.
14. Jeżeli jedna z drużyn stwierdzi, że mecz został rozegrany niezgodnie z Regulaminem, dema są podstawą do interwencji.
15. Po zakończonym spotkaniu zwycięska drużyna wysyła na adres [email protected] e-mail z wynikiem oraz screenami guidow, wyniku po zmianie stron oraz końcowego.
Jeśli mowa już o wynagrodzeniach za czołowe pozycje w zawodach, to należałoby wspomnieć, co zostanie nam oddane do użytku za pierwsze, trzy miejsca. W ramach "rekompensaty" za rozegrane spotkania (oczywiście z pozytywnym wynikiem), otrzymamy serwery prywatne o pojemności 10 slotów. Więcej szczegółów na temat nagród oraz pełen regulamin zawodów, znajdziecie w powyższych odnośnikach.
Frag eXecutors
#0 | Kombatant
2007-12-12 20:57:33
#0 | AAA
2007-12-12 21:00:48
#0 | qqq ._.
2007-12-12 21:15:15
#0 | f4LecZka
2007-12-12 21:39:44
#0 | Spider
2007-12-12 21:42:13
#0 | f4LecZka
2007-12-12 21:48:09
#0 | Vesp3r
2007-12-12 21:49:20
Jednak niektózy lubią kastratów
#0 | cOw.
2007-12-12 21:51:50
#0 | marikkkk
2007-12-12 21:59:09
#0 | f4LecZka
2007-12-12 22:02:35
#0 | Vesp3r
2007-12-12 22:15:53
owiele lepszy jest nowy config z cb... bo to jest dla mnei config dla now skilli którzy nie chcą przeskakiwać na nowe rzeczy w tej grze.
#0 | Vesp3r
2007-12-12 22:16:25
#0 | reaktiv
2007-12-12 23:03:12
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:09:37
łatwiej zamknąć się w swojej małej klatce z kastratem i mówić jaki to ja jestem pr0 bo umiem wykorzystać 2% gry...
#0 | reaktiv
2007-12-12 23:15:53
Po to sa te 2 cfg... chcesz grac w CB z perkami, graj, ale w turniejach sie nie spodziewaj bezuzytecznych pierdol.
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:20:32
Chce grać w gre która daje przyjemność, a nie w kastrata który jest \"wypatrzony\" przez ludzi którzy boją sie nowości...
Jeżeli według ciebie perki są bezużytecznymi pierdołami to gratuluje inteligencji i zrozumienia dla rzeczy które wymagają głębszego zastanowienia się nad taktyką.
#0 | cOw.
2007-12-12 23:28:38
#0 | Exil
2007-12-12 23:29:08
#0 | reaktiv
2007-12-12 23:29:29
Taktyka? jaka taktyka rofl, co jest taktycznego w \"dluzszym sprincie\" , \"szybszym przeladowaniu\" czy \"mocniejszym strzelaniu przez sciany\" ?
To ze dobiegniesz do miejsca ciut szybciej? to ze sprayem polecisz po budynku przebijajac go i dwa kolejne z LMG zabijac na farta kolesia?
Po to sa te ustawienia CDC, zeby gra byla bardziej wymagajaca umiejetnosci graczy i byla dobra do gry na turniejach, a nie latwa dla noobow ktorzy sprayem zabijaja, albo uzyja szybszego przeladowania...
Powodzenia w jakim kolwiek cupie.
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:33:04
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:34:23
#0 | TheBill2
2007-12-12 23:39:22
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:41:09
jestem za configiem z perkami od cb gdzie jest kilka podstawowych perków, a nie wszystkie....
Śmieszny to ty jesteś. Jeżeli jesteś taki \"wspaniały\" udowodnij mi wyższość tego configa nad configiem cb z perkami, tylko jakimiś porządnymi argumentami, dla przykąłdu powiem ci że dłuższy sprint wymaga zastanowienia, czy on będzie tam szybciej niż ja i czy jeżeli nie ostrzelam z tego uber super mega wyjechanego lkmu który sie przeładowuje z predkoscią swiatłą ścainy rpzedemną to nie powstrzymam kogoś przed dobiegnięciem na jego miejscówke.
To jest tak samo jak z granatami dymnymi w codzie 2, wierw nikt neichiał potem wszyscy grali....
Jeżeli dla ciebie wymagająca jest gra \"ochłapami\" to gratuluje.
ps. naucz sie kto to ejst noob, bo narazie ty na niego wychodzisz.
Dziękuje, napewno sie w jakimś spotkamy, bo moje zdanie nie zakazuje mi gry w kastrata, który nei daje mi przyjemnosci.
#0 | Vesp3r
2007-12-12 23:41:40
#0 | reaktiv
2007-12-12 23:55:07
I watpie, ze sie spotkamy w jakim kolwiek cupie.
#0 | Vesp3r
2007-12-13 00:01:14
no ale jak jeden nei ma sprintu to co wtedy?;]
#0 | reaktiv
2007-12-13 00:37:32
A co jak ktos sprintu nie ma? eliminuje tego z sprintem czasowym nadem, ewentualnie flashem.
CB zdecydowalo sie na zmine(drugiego cfg dla ladderow) ze wzgledu tylko i wylacznie na osoby, ktore z gra w cupach i wiekszych turniejach raczej nie maja nic wspolnego, bo kazdy klan, ktory chce cos osiagnac woli grac na zasadach CDC. Te z kolei wymagaja troche wiekszych umiejetnosci od pojedynczego gracza, niz jakby kazdy mial sprayem nadawac po scianach. Akurat doswiadczylem CB z LMG + Stopping power i Deep Impact... to ze LMG ma reload 15s, nie ma wplywu, bo ma 60+ naboi w 1 magazynku i przebija kazda sciane... bez problemu zabijajac nawet 5 przeciwnikow bez przeladowania.
Wiec nie widze nic taktycznego w tych perkach, ktore dodalo CB.
Zreszta, klocenie sie o pietruszke... Wszystko co zwiazane bedzie z rywalizacja na wyzszym poziomie bedzie miec inne ustawienia niz te, co sa teraz w CB ladderach, wiec nie wiem po co ludzie sie tak kloca o to zeby perki byly w ladderach, jak potem przyjdzie im grac w OpenCupie bez nich... i zaczna plakac ze nie zabijaja juz przez sciany.
Dobra ide spac, bo nie wstane rano ;sdsd
#0 | opt1c5
2007-12-13 01:19:50
Powodzenia wszystkim uczestnikom :)
#0 | cOw.
2007-12-13 07:07:18
#0 | Vesp3r
2007-12-13 07:29:27
#0 | Vesp3r
2007-12-13 07:31:12
#0 | reaktiv
2007-12-13 07:39:29
#0 | Onion
2007-12-13 09:02:53
#0 | f4LecZka
2007-12-13 11:27:34
#0 | rdbL
2007-12-13 11:28:37
#0 | NukeM
2007-12-13 11:32:26
#0 | edwa
2007-12-13 11:35:45
#0 | SmirnoFF
2007-12-13 12:21:19
...wciaz nie zaluje ^^
#0 | Pajda
2007-12-13 12:45:21
#0 | NukeM
2007-12-13 12:53:43