Toxic wywiedziony
Jak już wcześniej wspominaliśmy na łamach naszego serwisu, niedawno zakończył się pierwszy i jak dotąd największy LANowy turniej Quake4 1vs1. DreamHack, bo tak brzmi jego nazwa, miał miejsce w Jönköping, w Szwecji. Graczami, którzy dominowali na obydwu turniejach - 1on1 i 2on2 - byli zawodniki iCE cLIMBERS: Fox, Gopher, Desp oraz Toxic. To właśnie ten ostatni wygrał turniej 1on1 po ciężkiej walce z Fox'em. Dzień po przeprowadzono z nim wywiad, który poniżej przedstawiamy. Przeczytacie w nim między innymi o tym, co Szwed myśli na temat Q4 i jego przyszłości.
Serdecznie zapraszamy: Wywiad
Myślę, że to zbędne, aby Cie przedstawiać, więc zamiast tego może po prostu powiesz nam kiedy zacząłeś grać w Quake4, czy kupiłeś go zaraz po tym jak został wypuszczony, czy czekałeś na to, ile ludzi zacznie grać w tą grę i jak duże będą nagrody?
Jak już większość prawdopodobnie wie, wygrałeś turniej VIA Technologies 1on1 na Dreamhack'u, mierząc się z Fox'em w finale. Czy dużo trenowałeś przed samym turniejem w celu zajęcia 1 miejsca czy trenowałeś do 2on2, gdzie również zająłeś to samo miejsce na tej imprezie? (Który z resztą wygrałeś razem ze swoim bratem, Gopher'em).
Grałeś przeciwko Fox'owi w finale, jak zapatrywałeś się na to, że właśnie z nim się spotkasz? Wiedziałeś przecież że jest bardzo stabilnym graczem i silnym przeciwnikiem w 1on1.
Na drodze do finału wygrałeś przeciwko takim graczom, jak Ooze, Louie, LanmaN i TooGood. Co myślisz na temat tego, jak poszły Ci te mecze? Czy był to spacer po parku w piękny jesienny dzień, czy raczej był ktoś przy kim poczułeś, że będzie z nim ciężko?
Czy często czułeś się lekko zdenerwowany przed meczami na większych turniejach czy jest zawsze tak samo, na przykład przed grami online w Eurocup?
Porozmawiajmy troszkę na temat Quake4. Co myślisz teraz o tej grze? Jakie zmiany powinny w niej nastąpić, co powinno się usunąć, co dodać?
Chciał bym także spowolnić rail'a i nailguna, shotgun powinien być usunięty, powinni także naprawić to, że w spawarce nie ma truelightning1, obniża to skill w spawaniu, ponieważ nie możesz robić uników kiedy spawasz przeciwnika, tak jak można to było zrobić w Q3, innymi słowy czytać movement innych graczy, tak abyś wiedział co on następnie zrobi i przygwoździć go ładnym spawem :>
Clanbase używa mod'a X-battle, którego także użyto na Dreamhack. Podczas gdy CPL wybrało Q4MAX. Co myślisz na temat tego, że nie wszędzie jest ten sam mod i nie wszyscy się godzą na używanie jednego?
Chciał bym, żeby używali map, które były na Dreamhack, może niech dodadzą kilka nowych, wówczas kiedy nauczyłeś się już grać na tych mapach podczas tej imprezy, to trochę nudne mieć do nauczenia jedynie 2-3 nowe mapy z nowymi taktykami etc.
Obydwa mody są w fazach beta, lecz który ty preferujesz?
Powiedziałeś, że wybierasz się na CPL, które odbędzie się 14 Grudnia w Dallas, w Texas'ie, czy masz jakiegoś sponsora, czy są to pieniądze z własnej kieszeni, którymi zapłacisz za podróż?
Co z CPL-World Tour, planujesz być na większości imprez?
Gdy Ice Climbers grali w Quake 3 byliście jednymi z najlepszych klanów TDM, jak myślisz, co było tego powodem?
Ciężko jest zebrać czterech podobnych graczy, właśnie dlatego w większości przypadków są 4 bardzo dobre drużyny a reszta jest raczej średnia. Dlatego myślę, że powinno się organizować turnieje 2on2, bo o wiele łatwiej jest zebrać dwóch dobrych graczy niż szukać czterech, którzy mogą wspólnie grać i pracować jako drużyna :>
Gdyby TDM w Quake 4 stał się tak popularny jak w Quake 3, czy myślisz, że byli byście najlepszą drużyną na świecie? Czy turnieje i imprezy stały by się większe?
Szybkie pytania
Quake 3 czy Quake 4?
Rail czy Lightning gun?
TDM czy 1on1?
Lan czy Online?
Zimna kola, czy zimne piwko?
- dobra odpowiedź :)
Sobotni wieczór z quake, czy nocna popijawa w pubie?
Czy Desp jest za słaby, by nazywać go mężczyzną? Tak czy Tak?
Nowy Toxic
Zanim zakończę ten wywiad, muszę Cię o to zapytać, wszyscy którzy znają Cię od tych, powiedzmy 3-4 lat wiedzą, że byłeś cięższy niż jesteś teraz! Połowa Toxic'a zniknęła i stałeś się bardzo prawdziwym twardzielem! Gratulacje i jak tego dokonałeś? :)
Brzmi świetnie :) Chciał bym Ci podziękować za ten wywiad i mam nadzieję, że zobaczymy Cię od tej pory wiele razy w top3 na świecie!
Chciał byś coś dodać?
Tłumaczenie: j0k3r
quake.gamingeye.com
#0 | STING
2005-12-01 20:21:01
#0 | j0k3r
2005-12-01 20:25:52
Gotow byl juz o 12, ale czekalem na zgode z gamingeye... jesli chodzi o ewentualne bledy, to prosze sie przyczepiac do ich tlumaczenia ze szwedzkiego na eng. :P
#0 | spec_u
2005-12-01 20:29:56
#0 | j0k3r
2005-12-01 20:36:06
#0 | d00mer
2005-12-01 20:56:47
#0 | Zemsta Pana Franka
2005-12-01 22:27:20
#0 | mefajpe^
2005-12-01 23:19:14
#0 | dominikt
2005-12-02 00:47:27
#0 | wzf | yeltzyn
2005-12-02 07:35:40
#0 | PM
2005-12-02 08:58:33
#0 | j0k3r
2005-12-02 11:20:04
prosze sie nie obrazac i nie wkrecac sobie nieprawdziwych powodow ;)
pozdr
#0 | PM
2005-12-02 14:23:04