Team-Delta zdobywa pierwsze złoto!

Dostosuj

Team-Delta zdobywa pierwsze złoto!

Kilka dni temu scenę obiegła wiadomość o nowej, zmodernizowanej wersji jednej z podstawowych map ET - fueldump, która już od dawna nie jest grana w różnego rodzaju turniejach czy ligach. Powodów dlaczego nie widnieje nadal w listach map wszelkich cupów jest wiele. Jednym z nich jest na pewno śnieg oraz mizerna szybkość tej mapy, co w połączeniu z wieloma innymi minusami tworzy wolną i nudną planszę, na której ustawienie fullholdu nie jest większym problemem. Wspomniana ulepszona wersja to wynik pracy shoutcastera radia iTG - stewie'go oraz właściciela jednego z najpopularniejszych serwerów ETTV - arni'ego. Sw_fueldump_b2 możecie ściągnąć z tego adresu.

Jak wiadomo najlepszym sposobem, aby sprawdzić czy wprowadzone zmiany skutkują jest rozegrać mecz pokazowy. Stewie poszedł o krok dalej i postanowił zorganizować mini turniej właśnie na sw_fueldump_b2, w którym wzięły udział 4 czołowe europejskie drużyny. Wśród zaproszonych zespołów znalazł się także jeden polski klan, a mianowicie Team-Delta (była Polewka Team). Poza tym zaproszenie otrzymały także dwa klany z Finlandii ( mvk i sFx SKIT-EVIL) oraz Böse Quietscheenten, w którego składzie odnależć możemy m.in. urtiera, biqq czy drago. Team-Delta pokazała, iż pomimo - według wielu - nienajlepszych zmian w składzie nadal są jedną z najlepszych europejskich drużyn deklasując swoich rywali i pewnie wygrywając cały turniej. Poniżej prezentuję wyniki poszczególnych spotkań oraz krótki wywiad z jednym z graczy dywizji ET Team-Delta - nrs.

hide_dot.gifSzczegóły

hide_dot.gifSpotkania półfinałowe
mvk [ 0:2 ] Team-Delta
x
mvk: decem, torspo, rhoc, et1, frukki, lepi
team-delta: kot, nrs, oic, rio, buzka, lazar
x
Data: 13 lipca 2006
Mapy: sw_fueldump_b2


sFx SKIT [ 3:1 ] Böse
x
sFx: tiigeri, leikkuri, cadei, murso, lucifer, lettu
Böse: urtier, swine, conan, evil, fdj, arni
x
Data: 13 lipca 2006
Mapy: sw_fueldump_b2, adlernest

hide_dot.gifFinał
sFx SKIT [ 0:4 ] Team-Delta
x
sFx: tiigeri, leikkuri, cadei, murso, lucifer, lettu
Team-Delta: kot, nrs, oic, rio, buzka, lazar
x
Data: 13 lipca 2006
Mapy: sw_fueldump_b2, sw_fueldump_b2

hide_dot.gifWywiad z nrs
Czy spodziewaliście się wygranej w zakończonym dwa dni temu Lugerfrag ShowCupie i jak oceniasz ogólny poziom waszych rywali?
nrs: Nasza wygrana byla dla nas ogromnym zaskoczeniem. Do rozgrywek przygotowywalismy sie solidnie oraz staralismy sie nie lekcewazyc przeciwnikow. Poziom gry naszych rywali oceniam na wysoki. Mecz polfinalowy ktory rozegralismy z mvk byl oceniany jako najbardziej widowiskowy w tym cupie. Jednakze sfx z ktorym przyszlo nam walczyc w meczu finalowym stawial moim zdaniem duzo wiekszy opor. Ataki sfx rowniez byly moim zdaniem bardziej zdecydowane. :

Co sądzisz na temat nowej wersji fueldump?
nrs: Nowa wersja fueldump bardzo przypadla mi do gustu. Oczywiscie wciaz wymaga kilku poprawek. Dodatkowy spawn axis przy trucku jest moim zdaniem dobrym rozwiazniem. W poprzedniej wersji tej mapy wystarczylo dobrze zakampic spawn axis a nastepnie podlozyc dynamit co bylo rownowazne z wygraniem mapy. Teraz wymaga to wiecej staran ze strony allies. Minusem takiego rozwiazanie jest to, ze teraz axis chetniej kampi na dachu i nawet slabszy team ktory ustawi tam trzech graczy jest w stanie zrobic fullhold sporo lepszemu przeciwnikowi. Wystarczy spojrzec na mecze polfinalowe gdzie trzy z czterech rund zakonczyly sie fullholdem. Moim zdaniem nalezaloby albo usunac w ogole wejscie na dach (i w tym momencie dodac kolejne wyjscie ze spawnu przy trucku na prawa strone), albo usunac z niego kilka 'skrzynek' aby go bardziej odslonic. Kampienie na dachu staloby sie mniej atrakcyjne poniewaz daloby to allies wieksze pole do popisu.
Moim zdaniem nalezaloby takze zmienic cos z depot defences - niszczenie go granatami to dobry pomysl, ale w tej wersji mapy 2 granaty to zdecydowanie za malo. Axis po prostu nie oplaca sie go budowac (przy tak czestych atakach allies, po prostu lepiej postawic dodatkowe miny). Gdyby bylo to np. 5 granatow wymagaloby to procz enga przynajmniej 1 osoby. Nowy fueldump ma spory potencjal i po kilku drobnych poprawkach jest on w stanie stac sie kolejna oficialna mapa. Mam przynajmiej taka nadzieje - poniewaz ta mapa jest po prostu ladna.

Czy Team-Delta ma zamiar sprobować swoich sił w Crossfire Prizefight Challenge?
nrs: Owszem, mamy taka wizje aby pojawic sie w Rotterdamie, LAN ten zapowiada sie bardzo ciekawie. Nie moge jednak na 100% obiecac, ze bedziemy Polskim akcentem w tym Holenderskim Cupie. Na chwile obecna sprawa wyglada tak, ze sklad juz jest zwarty i gotowy, czekamy natomiast tylko i wylacznie na decyzje naszego sponsora. Miejmy nadzieje ze Artlightowi (nasz Menager) uda sie zalatwic wszystko na czas.

Co sądzisz o tegorocznej edycji QuakeCon? Czy twoim zdaniem system 5v5 oraz brak kwalifikacji jest dobrym pomysłem?
nrs: Brak kwalifikacji nie byl zamierzonym pomyslem amerykanow tylko koniecznoscia. Z tego co mi wiadomo bylo sporo problemow organizacyjnych z QuakeConem w tym roku, co spowodowalo pewne opoznienia. W tej chwili nie ma juz czasu na przeprowadzenie kwalifikacji. Mysle ze to dobre rozwiazanie dla europejskich graczy (koniec wysokich pingow). Natomiast bledna decyzja jest moim zdaniem wprowadzenie systemu 5on5. Byly juz takie propozycje, byly grane showmatche w takim systemie i po prostu sie to nie przyjelo. Z tego co sie orientuje w Ameryce glownie gra sie 5on5. Pamietac trzeba rowniez, ze Amerykanom wydaje sie, ze zyja w centrum wszechswiata a Europa jest tak odlegla i niedostepna jak dla nas Mars. Nie zapominajmy takze kto wygral qc w zeszlym roku, mysle ze amerykanie posuwaja sie do takich zmian aby ustawic wszystko pod swoich graczy i zostawic pieniazki w narodzie.

Kto twoim zdaniem poleci do Dallas i kto w tym roku zdeklasuje rywali zgarniając $15,000?
nrs: Nie mam pojecia, jestem jednak pewny, ze bedzie to druzyna europejska. W tej chwili stawiam na idle (o ile chlopaki pojada).


Miejmy nadzieję, iż Team-Delta jeszcze nie raz pokaże na co ich stać i uda im się zakwalifikować na Crossfire Prizefight Challenge oraz zając wysokie lokaty w nadchodzących turniejach. Na koniec warto także zastanowić się, czy aby nowy fueldump jest na tyle dobry żeby powtórzyć sukces sw_goldrush_te i na dobre zagościć w listach map wszelkich turniejów? Cóż... na to pytanie najlepiej samemu sobie odpowiedzieć, a kto miał rację zweryfikuje dopiero przyszłość.

GamesTV.org

KomentarzeKomentarze

  • priAm

    #0 | kumar

    2006-07-16 00:21:48

    jak zawsze PLUS
  • JC

    #0 | JC

    2006-07-16 00:22:25

    truth!
  • Isover

    #0 | Isover

    2006-07-16 00:37:40

    gj !

    i gratz. team delta ;)
  • lab

    #0 | lab

    2006-07-16 01:15:27

    :DDDDDDDDD
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-07-16 01:19:32

    nie sooek soe loedy cz;pwek kes6s6 ma duzek lapoe ;DDDDDDDDDDDD
  • lab

    #0 | lab

    2006-07-16 01:34:10

    dawaj majcok dawaj, ja tez wlasnie wrocilem z imprezy ! :DD
  • Konri1991

    #0 | conr4d

    2006-07-16 10:29:46

    majcok, jaki przykład dajesz swoim fanom? :D
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-07-16 13:00:29

    lol co ja wczoraj pisalem :O
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-07-16 17:09:02

    :DDD
  • j0k3r!rA

    #0 | j0k3r

    2006-07-16 21:06:46

    nice, go Delta!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2941 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie