System rozgrywek na e-Stars w Seulu

Dostosuj

System rozgrywek na e-Stars w Seulu

Wiemy już na jakiej zasadzie będzie przebiegać rywalizacja podczas e-Stars Continental Cup w Seulu. Najlepsi zawodnicy ze wschodu i zachodu naszego globu rywalizować będą na zasadach podobnych do tych spotykanych w azjatyckich turniejach gier RTS. Turniej zasadniczo podzielono na dwa etapy - Threesome oraz Deathmatch. W każdej fazie gracze Warcrafta III i Counter-Strike'a będą grać w barwach jednej drużyny, podzieleni zależnie od swojego pochodzenia.

System ten jest raczej niespotykany w Europie, jednak okoliczności jego użycia są dość wyjątkowe. Taka konfrontacja dwóch kultur nie zdarza się często. Dodatkowo takie rozwiązanie sprawdza się już od dawna w Azji, zapewniając widzom sporo emocji. Wszystkie wątpliwości rozwieje zamieszczona poniżej grafika.

hide_dot.gifSystem rozgrywek







W pierwszym trybie trener danego zespołu wybiera, którego z zawodników wystawić przeciwko konkretnemu przeciwnikowi. Natomiast w drugim zobaczymy tzw. system koreański, czyli wygrany zostaje. O ostatecznym triumfie w całej imprezie zadecyduje ilość zwycięstw zdobytych przez wszystkich graczy.

hide_dot.gifNagrody

Zespół zwycięski - $50,000

Trener - $2,000
Warcraft III - $4,000 dla każdego zawodnika
Counter-Strike - $2,400 dla każdego zawodnika

Zespół przegrany - $25,000

Trener- $1,000
Warcraft III - $2,000 dla każdego zawodnika
Counter-Strike - $1,200 dla każdego zawodnika


Warto zauważyć, iż nikt nie wyjedzie z Seulu z pustymi rękoma. Łączna pula nagród w wysokości 75 tys. dolarów robi wrażenie. Początek emocji już 24 lipca, zapraszam do śledzenia rozgrywek razem z eSports.pl.

GotFrag

KomentarzeKomentarze

  • n3x

    #1 | n3x

    2008-07-22 20:16:41

    sry ale jakos nie kumam!
    moze ktos wytlumaczyl by mi jak chlop krowie na rowie? :P
  • metabolika

    #2 | GordonoW

    2008-07-22 21:17:58

    Bo to Made in Korea ;p
  • Siemys

    #3 | Siemys

    2008-07-22 21:23:03

    W CS-a west wygra, ale w WC3 dostanie w dupe.
  • samolot

    #4 | Krolewicz

    2008-07-22 21:25:54

    pewnie tak
  • tr00ci0

    #5 | tr00ci0

    2008-07-22 21:29:34

    to nie trudne :)
    jeden z systemow bedzie wygladal tak ze graja wschod vs. zachod
    na poczatku drużyna #1 wsch vs. #1 zach, zwyciezca walczy z #2 przeciwnika
    jeżeli znów #1 wygra to walczy z #3, jesli pokona #3 to wygrali :D
    jeżeli natomiast #1 przegra z #2 przeciwnika, to miedzy soba walcza #2 wsch i #2 zach itd

    pozdro ^^

  • samolot

    #6 | Krolewicz

    2008-07-22 21:33:22

    wsch i zach nie walczy nie między sobą

  • tr00ci0

    #7 | tr00ci0

    2008-07-22 21:36:54

    z drugiej tabelki - pod \"game flow\" wynika ze walcza miedzy soba

    btw: 50k dla zwyciezcy, a jeden gracz dostanie 2.4k zl ... nie wyjdzie zeby sie zgadzalo
    uwazam ze chodzi o cala \"dywizje\" wsch lub zach

    btw2: 5zawodnikow x 2400 = 12000, 3teamy x 12000 = 36000 = 3zaw x 4000(wc3) = 12000; all daje 48000 + 2000 dla \"trenera\" - zgadza sie ?
  • Siemys

    #8 | Siemys

    2008-07-22 22:02:26

    wszystko sie zgadza
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

501 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie