Single Player w Q4
W sieci ukazał się prawdopodobnie już ostatni z wielu filmów nakręconych na tegorocznym QuakeConie prezentujący nowe dziecko związku id Software i Raven - Quake 4. Ostatni, ale być może najciekawszy, bo tym razem pokazujący Single Player w akcji, a także odpowiedzi Tima Willitsa z id i Briana Raffelna z Raven na pytania zadane przez publiczność, z których dowiadujemy się m.in. o specjalnej edycji Q4, która pojawi się w sklepach, a także kilku innych aspektach jego tworzenia.
Ten półgodzinny film to praktycznie zapis całej prezentacji gry jaka miała miejsce w piątek. Zaczyna się krótkim wstępem, a później na dużym ekranie LCD widzimy intro wraz z genialnym przejściem do samej gry (praktycznie nie ma różnicy pomiędzy wyrenderowaną animacją a rozgrywką!). Następnie Tim Willits pokazuje nam fragmenty kilku poziomów. Najbardziej imponujący moment następuje kiedy Stroggowie zabierają naszego bohatera, aby przerobić go na jednego ze swoich. Pamiętacie level z Q2 o nazwie "Processing Plant" gdzie ludzie byli przerabiani taśmowo? Trafiamy tam ponownie, tym razem jako ofiara, a całą akcję widzimy z pierwszej perspektywy! Robi wrażenie.
Film ważący 182 MB musicie obowiązkowo ściągnąć z PlanetQuake3.
PlanetQuake3
#0 | freak > elies :(
2005-08-15 16:40:33
#0 | SweepeR
2005-08-15 16:57:17
#0 | bizz
2005-08-15 16:58:37
#0 | Icarium
2005-08-15 17:12:53
#0 | Icarium
2005-08-15 17:50:31
#0 | yar
2005-08-15 18:01:12
Nigdy wczesniej nie podobal mi sie SP w Q4 kiedy ogladalem inne filmiki albo screeny. Po obejrzeniu tego filmiku zaczal. Masakryczne.
EDIT: Zapomnialbym: poczatek intra tez jest doslownie wywalony w kosmos :D.
#0 | bizz
2005-08-15 18:04:17
#0 | vdr
2005-08-15 18:27:04
#0 | vdr
2005-08-15 18:27:39
#0 | Pajda
2005-08-15 18:28:03
Zachowanie NPC na maksa sztuczne, wszedzie w okolo przeciwnicy, przed chwila zabiles paru w tym samym okopie, a ci sobie staja wyprostowani i spokojnym glosem bez emocji, gestykulujac rekoma mowia wszystko.
Krwistosc tez slabo oddana, ni to realne ni fantastyczne. Sceny w \"fabryce\" zbyt malo sugestywne, jakos uproszczone i nie oddaja tego bolu.
Walker... rakiety ujda, reszta nic specjalnego.
Ogolnie nie wiem do czego to przyrownac, do Halo nie bo nie ma smiesznych kosmitow z ich tekstami ;) Troche nawet klimat czuc Q2, ale kojarzy tez mi sie z Unrealem2 :P Poza tym mam nieodparte wrazenie, ze gra jest bardzo do czegos podobna. Czegos nowego co widzialem calkiem niedawno, ale nie pamietam tytulu :P
Anyway zagramy w fulla to zobaczymy, bo narazie z telebima troche bezplciowo wypadlo to wszystko.
#0 | Pajda
2005-08-15 18:29:58
#0 | vdr
2005-08-15 18:33:38
#0 | niuss
2005-08-15 18:35:12
#0 | yar
2005-08-15 18:36:40
O Halo wez nawet nie wspominaj zalosna gra, plytka na maksa, nudna jak cholera i na dodatek brzydka.
#0 | freak > elies :(
2005-08-15 18:37:37
#0 | Krypton
2005-08-15 18:46:03
#0 | Pajda
2005-08-15 18:56:13
Co do zachowania marines to jest dla mnie nieakceptowalne. Nawet koles ktory byl w okopach wszystkich naszych wojen i w dodatku chodzi na prochach by sie tak nie zachowal. Czytales trylogie Wieczna Wojna ? Praktycznie patrzac na gry to pierwowzor wszystkich obecnych sf tego typu. Tam kazdy zolnierz mial swiadomosc, ze on czy jego kolego moze zginac w kazdej sekundzie, nie zdajac sobie z tego sprawy, skad, jak, po prostu przestac istniec w mgnieniu oka. I to nie tylko ze strony wroga. A jednak dzialal zgodnie z tym co trening wykul w jego mozgu, z zachowaniami zwiekszajacymi ulamek szans na przezycie kolejnej minuty. Spokoj brytyjskiego gentelmana na polu walki gdzie gina dziesiatki jak nie setki kolegow w okolo ?
Przedstawienie tego jak w Zolnierzach Kosmosu bylo by juz nieporownywalnie lepsze.
#0 | bheliom
2005-08-15 19:39:52
#0 | Pajda
2005-08-15 19:39:57
#0 | sYnth|log
2005-08-15 19:46:57
#0 | freak > elies :(
2005-08-15 20:10:28
#0 | freak > elies :(
2005-08-15 20:13:08
#0 | .evan
2005-08-15 22:20:55
#0 | yar
2005-08-15 23:29:10
Czyli niby jak wg. Ciebie powinni sie zachowywac? Btw. pokaz mi gre w ktorej jest to \'dobrze\' przedstawione.
#0 | wzf | yeltzyn
2005-08-16 00:31:54
W końcu kto będzie grał w q4: MY czy developerzy ???
#0 | Pajda
2005-08-16 03:03:29
Moze to nie jest ideal, ale ludzie pokrzykuja, wyzsi stopniem ton rozkazujacy maja juz odpowiedni, ktos sie gdzies trzesie jak osika (plaza), no i kurcze nawet jak jest spokoj to kucaja i poruszaja sie skuleni ostroznie i czujnie.
#0 | Qsp
2005-08-16 07:47:38
;] o m g
#0 | OFF @ Grumx
2005-08-16 12:26:24
btw. Z dnia na dzień, jednak moje zachwycenie q4 zmiejsza sie o jakas jednostke;]