Challenge Cup 2 - nowe informacje!

Dostosuj

Challenge Cup 2 - nowe informacje!

Ostatnio z powodu rozgrywek WarLeagues oraz ClanBase pojawia się zdecydowanie mniej turniejów, za którymi nie stoją wyżej wymienione organizacje. Jest to oczywiście dla każdego zrozumiałe, jednak tego typu przedsięwzięć nigdy za wiele, gdyż często obfitują one w dosyć ciekawe i oryginalne pomysły. Jednym z takich turniejów jest organizowana przez zawodnika team iSrafil - soee - druga już edycja Challenge Cup. Od ostatnich dwóch miesięcy organizatorzy nie podawali jakichkolwiek konkretnych informacji dotyczących turnieju.

Jak się jednak okazało przez ten długi okres czasu organizatorzy nie próżnowali i ciężko pracowali nad tym, aby druga edycja stała na wysokim poziomie i różniła się od pozostałych tego typu turniejów. Zgodnie z tym co pisałem w ostatnim newsie dotyczącym CC2, organizatorom udało się pozyskać sponsora serwerów, na których będą rozgrywane spotkania. Sponsorem tym jest firma GameServers.Net, która zobowiązała się udostępnić aż cztery serwery na potrzeby turnieju. Jednak jak wiadomo, aby można było bez problemów rozgrywać mecze na tych serwerach należy je odpowiednio skonfigurować. To właśnie konfiguracja serwerów zajęła większość czasu, który upłynął od informacji na temat pozyskania sponsora. Obecnie każdy z nich ma wgraną najnowszą wersję ETPro, wszystkie dodatkowe mapy oraz specjalny config stworzony na potrzeby turnieju. Poniżej adresy IP samych serwerów.

hide_dot.gifSerwery

Cc`2 server 1: 82.192.78.114:27900
Cc`2 server 2: 82.192.78.114:27910
Cc`2 server 3: 82.192.78.114:27920
Cc`2 server 4: 82.192.78.114:27930

Jak widać problemów z pingami nie powinno być, gdyż wszystkie serwery są ulokowane w Holandii. Zreszta możecie sami sprawdzić.


Wspomniałem wyżej o configu. Otóż organizatorzy postanowili skorzystać z configu ClanBase/WL wprowadzając parę istotnych zmian. Zmniejszono ilość dostępnych min z 5 do 3, usunięto wszystkie - oprócz mortara - ciężkie bronie oraz zmniejszono czasy respawnów na wszystkich mapach. Oprócz podania zmian technicznych organizatorzy ujawnili także większość obowiązujących w turnieju map. Napisałem większość, gdyż nie podano jednej - całkowicie nowej, która nigdzie dotąd nie była grana - planszy. Według zapewnień soee zostanie ona tajemnicą do momentu rozpoczęcia eliminacji lub kilka dni przed startem fazy grupowej. Niemniej jednak warto podać znane pozostałe pięć pozycji.

hide_dot.gifMapy
Adlernest - download
Braundorf_b4 - download
Frostbite - download
Supplydepot2 - download
Battery


Widać, iż postawiono na dobrze wszystkim znane mapy, jednak pewnie wiele osób interesujących się losami turnieju liczyła na nieco inne wybory. Mimo to powyższy maplist wraz z wspomnianą obecnie nieujawnioną mapą powinny stworzyć ciekawe i grywalne połączenie. Miejmy nadzieję, iż od tego momentu kolejne informacje dotyczące turnieju jak np. rozpoczęcie i zakończenie zapisów będą ujawniane o wiele szybciej niż dotychczas.

israfil.gamesnet.pl/cc2/

KomentarzeKomentarze

  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-05-26 16:39:28

    Battery :asdf
  • Stork

    #0 | Stork

    2006-05-26 17:14:21

    zmienione czasy respawnów gram broni ciezkich :\\...
    to jest gra taktyczna a nie lotto [chodzi glownie o spawn]
  • khaard

    #0 | khaard

    2006-05-26 17:31:58

    I dalej bedzie gra taktyczna, ze zmniejszonym spamem (wylaczone heavy weapons i mniejsza liczba min) i zmienionymi czasami respow, ot bedziesz musial pograc na tym konfigu zeby sie przyzwyczaic :-). Jestem za takimi zmianami.
  • soee

    #0 | soee

    2006-05-26 17:54:35

    Ze swojej strony dodam, że zagraliśmy (jak narazie) for fun 2 mecze na tym cfg i moim zdaniem grało się dużo lepiej. Gra była bardziej dynamiczna, więcej się działo - bezpośrdnie starcia, prawie zajęta flaga, która niespodziewanie zaraz zostaje odbita itp. Jestem pewny, ze jeżeli mecz na cfg byłby pokazywany przez ETTV nie było by ciągłych komentarzy, które teraz bardzo często można czytać, typu: \"Boringgggg\" , \"Nuudaa\". :)
  • Stork

    #0 | Stork

    2006-05-26 18:16:30

    no na tym nie można w ogóle kampić spawna [ciezko respa wyczaić] a przeciez umiejętne skapienie spawna to podstawa :\\
    to że wywalono pf i mg... hmm cieżko ocenić ale imo dużo to nie zmieni
  • Stork

    #0 | Stork

    2006-05-26 18:19:35

    nie zawsze ettv jest ciekawe ale z tym cfgiem zapewne te mecze \"boring\" nie byłyby \"less boring\" :o... imo
    musiałbym rzeczywiście zagrać na tym cfg żeby coś wiecej o nim powiedziec ale jakoś nie wydaje mi sie fajnie by sie na nim grało
  • khaard

    #0 | khaard

    2006-05-26 19:14:48

    zmiana respa o 4s to nie jest wielki problem, kazdy kto umie liczyc poradzi sobie i z tym :-)
  • pittje

    #0 | Pitt

    2006-05-26 20:27:03

    Wyrzucenie pfa i reszty ciężkich broni - ok, ale zmienienie czasów respawnu - lotto? :\\
  • kaczka

    #0 | kaczka

    2006-05-26 22:56:52

    Bardzo dobre zmiany - gratulacje dla adminów.

    Normalnie (standardowe cfg, maplist) można pograć w #online- czy OpenCup\'ie. Nie narzekajmy, dopóki nie zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.

    Powodzenia!

    Jeszcze dodam, że jeżeli dojdzie do II edycji #online- to zmiany będą jeszcze większe.
  • WildCat

    #0 | wildcat

    2006-05-27 01:34:54

    Jesli te zmiany maja cos zmienic, to chyba liczbe signupow. Nie wydaje mi sie zeby wszystkim sie chcialo cwiczyc pod ten cfg
  • Stork

    #0 | Stork

    2006-05-27 09:51:50

    no tak każdy potrafi liczyć... ale na normalnym cfg raz wyczaisz spawna, ktoś napisze na teamchacie i juz go pamiętasz... gram dalej i skupiam sie na strzelaniu etc.
    a tutaj mam caly czas liczyć spawn? :o
    hm maja spawna za.... hmm 4 sekundy... po czym dostaje 3hs i gine ;\\
    tak to widze ;o
  • B4ndit

    #0 | B4nd|t

    2006-05-29 14:42:47

    adler b7c? to blad czy mamy na zmiane usuwac b7c i final z serwera?
  • Denver

    #0 | Denver

    2006-05-29 15:06:18

    majcok się musiał pomylić, oczywiście grany będzie final. Poza tym jest trochę zmian, które nie zostały w newsie wspomniane, liczymy że na dobre.
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-05-29 15:46:29

    poprawione ;D moj blad ;p
  • Blademaster

    #0 | Blade

    2006-05-29 17:23:05

    NIE BEDZIE SPAWNKILLA PF\'EM NA SD2! AGRYH! :-/ .
  • B4ndit

    #0 | B4nd|t

    2006-05-29 18:24:30

    jestem ciekawy jak to wszystko wyjdzie. Jedyne co mi sie nie podoba to battery i mortart. Ale wielki plus z usuniecie mg42, skoro nawet ja moglem kosic mg42 to faktycznie jest to noskillowa bron =] . A i jeszcze wiekszy + za usuniecie gold\'a!
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-05-29 19:35:54

    teraz wprowadzono mala zmiane do cfg, pf jest dozwolony :D
  • Denver

    #0 | Denver

    2006-05-29 23:06:49

    Będzie, zaszły pewne zmiany o których zapewne niedługo się dowiecie.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2815 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie