Showmatch - idle vs. one4one

Dostosuj

Showmatch - idle vs. one4one

Ostatnio na scenie bardzo wiele mówi się o zmianach. Dyskusje najczęściej dotyczą nowych map, zmian wielu ustawień jak np. dostępna ilość min, a nawet tak drastycznych posunięć jak zmiana starej, dobrej i sprawdzonej rozgrywki 6v6 na 5v5. Jest wielu zwolenników tych, moim zdaniem zbyt wielu na raz i za wczesnych zmian, ale przeciwników również nie brakuje. Jakie jest zatem najlepsze wyjśćie z tej sytuacji? Oczywiście zagranie showmatchu z proponowanymi ustawieniami. I tak też zdecydowano się postąpić, organizując spotkanie pokazowe, w którym naprzeciw siebie staną dwa znakomite zespoły.

Będą to wicemistrzowie ostatniego EuroCupa XII - idle.ee oraz drużyna, które co prawda zakończyła wspólną grę kilka tygodni temu, ale zdecydowała się zagrać - one4one.

hide_dot.gifidle.ee vs one4one

xidleee6dr.jpg1410vz.gif


idle.ee
- vs -
one4one


idle.ee [ x:x ] one4one
x
idle: TBA
one4one: TBA
x
Data: 12.02.06, godzina 20:00
Mapy: TBA/TBA/adlernest_b7
ETTV: GamesTV.org
Shoutcast: FlyingDJ, Kee_Ring/TosspoT
x
hide_dot.gifidle.ee
idle.ee

Skład:

Night
Holz
DeadMeat
urtier
senji
teKoaStrona www: idle.ee
Kanał IRC: #u96d & #idle.ee@ QNet
hide_dot.gifone4one
one4one

Skład:

gambit
Mztik
syK
squizz
CrozZ
slazStrona www: www.one4one.de
Kanał IRC: #141 @ QNet
x
ServernameIPSlots
ClanBase ETTV ETTV62.73.33.35:27970100
|Pr3dS| ETTV SERVER080.82.17.53:27960150
|Pr3dS| ETTV SERVER180.82.17.53:27961150
TEAM-ZENITH ETTV62.75.246.69:27967100
et-scene.de ETTV193.221.121.136:2826090
data-pirates [ETTV]data-pirates.org:2796270
Total ETTV Slots:
660
x


W spotkaniu jak już wspomniałem użyte zostaną eksperymentalne ustawienia oraz przetestowana nowe mapa. Z tych ustawień najważniejsze to 3 miny na team oraz usunięcie mortara, mg42 oraz flamera (tak więc soldier będzie mógł używać tylko panzerfausta) oraz zastąpienie 6v6 rozgrywką 5v5. Z kolei mapą, która przejdzie chrzest bojowy będzie adlernest_b7, która jest znakomitą mapą i dzwić może fakt, że dopiero teraz ją zauważono. Na spotkanie dotychczas zorganizowano ponad 600 slotów ETTV oraz shoutcast FlyingDJ i Kee_RinG możliwe, że razem z TosspoTem.

Udało mi się także złapać parę osób na IRC i zapytać ich co sądzą na temat tego meczu oraz proponowanych zmian.

Mrozu: Jestem zdecydowanie za wszelkim ograniczeniem spamu czy tez heavy weapons, takich jak mg, flamer, mortar. Rowniez bardzo podoba mi sie zmniejszenie ilosci min na druzyne, co do samego kontrowersyjnego trybu 5v5, to przyznam ze jest to dosyc pomyslowe, lecz odnosze wrazenie ze zmiana trybu rozgrywki po ok. 5 letniej praktyce (RtCW/ET)moze okazac sie dosyc drastyczna.

doktor: Tak naprawde, to nie wiem, mam mieszane uczucia. Jezeli chodzi o config, to taki jaki jest w tej chwili jest naprawde dobry, i jest strasznie ciezko spamowac, wiec nie wiem po co jeszcze bardziej ograniczac odnawianie sie paska. Z drugiej strony, ma byc zmiana systemu gry do 5v5, a wtedy zmiany w cfg bylyby przydatne. Grałem ostatnio 5v5 i jest to kompletnie inna gra. Trzeba postawic sobie pytanie: czy et potrzebuje tak radykalnej zmian.


Jak widać od planów do działań droga była dosyć krótka. Co jednak wyniknie z tego showmatchu? Czy chociaż część z proponowanych zmian wejdzie w życie, a może okaże się, że były całkowicie zbędne? Czy nowa mapa na stałe zagości w mappoolach? Wszystkiego domiemy się już wkrótce i miejmy nadzieję, że ewentualne zmiany wyjdą nam wszystkim na dobre ożywiając scenę, a nie wręcz przeciwnie.

Crossfire

KomentarzeKomentarze

  • nrs

    #0 | nrs

    2006-02-09 00:45:47

    Najlepiej niech jeszcze zazdrosnicy wypierdziela rifle, bo jest tylko 3 graczy na swiecie ktorzy potrafia nia grac a widac ze all maja z tym problemy. Shit happends. Nooby > all. BTW. Jakbym chcial grac w rtcw to bym gral, nie widze sensu na sile zmieniac tej gry w rtcw. Zreszta silnik ET jest na tyle zjeb... i fpsy to jeden wielki crap, wiec imho zamiast upodabniac te gre do rtcw moze pojda sobie grac w ten syf? Gdybym chcial grywac smg, bez min, panzerow, morty etc to zainstalowalbym sobie CS :/. Bad idea tbh. Noobstick ftw!
  • FervenT

    #0 | FervenT

    2006-02-09 00:58:20

    powodzenia
  • Beldin

    #0 | Beldin

    2006-02-09 02:16:36

    dokladnie, jaki jest sens wracania do rtcw!...i jeszcze to 5v5 pffff.

    P.S. zajebiscie ci podchodzila rifla w ostatnim NC. tym faktycznie trzeba umiec grac.
  • kot

    #0 | kot

    2006-02-09 02:30:51

    Masz calkowita racje, ze wzgledu na Raveneye\'a, Nighta i anubisa nie powinni usuwac rifli.
  • Beldin

    #0 | Beldin

    2006-02-09 02:37:38

    jest jeszcze Alea i nrs:)
  • mrozu

    #0 | Mrozu

    2006-02-09 08:43:31

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • kaizer

    #0 | kaizer

    2006-02-09 11:16:47

    A ja mam takie pytanie - może to ktoś kiedyś sprawdzał może nie bo na et się nie znam za bardzo. Jak wyglądał by mecz gdyby np. po śmierci atakującego 5-10 sek do respawna po śmierci broniącego 15-20 sek do respawna. Czasy tylko przykładowe. Chodzi mi o to że każdy ma swój respawn ODDZIELNIE - zależny od momentu w którym zginął. CEL: Zminimalizowanie spawnkillingu i biegania po spawnie obrońców /np. goldrush/, zminimalizowanie selfkillingu /np. braundorf/ i zmuszenie obrońców do większego teamplayu. Mogą być większe kłopoty z odebraniem flagi ale też gra mogłaby być ciekawsza bo teraz to czasami więcej się obrońcy sami zabijają niż współpracują /ammo, apteczki itp/.
  • j0k3r!rA

    #0 | j0k3r

    2006-02-09 11:45:26

    ladny niusik :)
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-09 11:59:38

    kot pobral xDDD

    btw. mrozu roz**bales www :o!
  • WildCat

    #0 | wildcat

    2006-02-09 13:16:54

    bez sensu
  • lab

    #0 | lab

    2006-02-09 15:11:18

    ten mecz nie znaczy ze zmiany odrazu zostana wprowadzone, poprostu trzeba przetestowac nowe rozwiazania, moze ktores sie przyjmie
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-09 15:17:03

    Mam nadzieje, ze 5v5 nie wejdzie w zycie.
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-02-09 16:24:05

    Może być ciekawie. Jakiś link do zassania mapy? Bo chciał bym sobie obejrzeć spotkanie a mapy nie posiadam :/
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-09 16:27:58

    http://new-etmaps2.de/maps/adlernest_b7.rar
  • dOktOr

    #0 | doktor

    2006-02-09 16:31:00

    Ladny news, [+]
  • Akhor

    #0 | akhor

    2006-02-09 16:32:41

    Nice news :) [+]
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-09 16:50:02

    nice avatar :)
  • chester020

    #0 | rolLer

    2006-02-09 16:55:35

    zgadzam sie co do komentarzu kota :D
  • no1se

    #0 | kichus

    2006-02-09 18:10:38

    Z dupy zmiany imo. Po co zmieniac cos co jest dobre? Imo warzywą sie burzą jak dostaną dobrym nadem z rifli albo panzerem i jest whine jak chuj, że za duża moc itp. Tak samo z minami - nie biegajta jak lemingi to nie bedziecie wbiegac na miny, 1 osoba mniej to poroniony pomysł. kkthxbye
  • lab

    #0 | lab

    2006-02-09 22:28:38

    dziekuje
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-02-10 00:13:22

    thx
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-02-10 00:15:10

    No a skąd wiesz że te zmiany nie będą lepsze? Może właśnie tego potrzeba w ET? Troche zmian żeby grało się inaczej? Nie mów hop.
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-10 12:15:11

    ale tak szybko? ok, ograniczenia spamu moga byc, ale po kiego ch**a zmieniac 6v6 na 5v5? taka zmiana na pewno nam nie jest potrzebna
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-02-10 12:33:16

    Szybko? Co rozumiesz przez szybko? ;) No i nie mów że NA PEWNO. Może właśnie taka zmiana wniesie coś nowego do ET? Coś co przyciąnie nowych ludzi?
  • majcok

    #0 | majcok

    2006-02-10 12:44:00

    A malo ludzi gra? zmiana calego teamplay\'u imo nie jest potrzebna, bo ogolnie skutki moga byc jeszcze bardziej tragiczne :DDD No ale to sa gdybania :) Time will tell.

    I imo szybko. Zmiana cfg (i to bardzo dobrego) co 2/3 miesiace chyba az tak potrzebna nie jest, ale w przypadku cfg to jestem neutralny.
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2006-02-10 13:25:12

    Myślałem że szybko odnosi się do tego ile ET już ma ;) Ja tam z chęcią zobacze ten showmatch i zobacze jak sprawdza się to nowe cfg. Tak jak napisałeś, time will tell ;)
  • WildCat

    #0 | wildcat

    2006-02-10 14:17:33

    Osobiscie jestem za 5v5 ;-)
  • LaM

    #0 | OMAJGAT

    2006-02-12 13:32:08

    Wsadzcie sobie to 5v5 w du** x[
  • Espen

    #0 | Espen

    2006-02-12 17:05:01

    5v5 Ssie, pozatym ET to nie RTCW więć nie potrzeba nam tych udziwnień.
    Ktoś chce system RTCW - niech idzie zagrać w RTCW.
    ET>RTCW imo.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

7964 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie