Ravensoft odpowiada

Dostosuj

Ravensoft odpowiada

Prestiżowy portal GotFrag bez wątpienia jest obecnie największym i zarazem najlepszym dostawcą profesjonalnych wieści z esportowego świata Quake'a 4. Nie ma w zasadzie tygodnia, w którym nie ukazałby się na łamach tego serwisu jakiś wywiad z ważna dla sceny osobą, czy też różnorakimi, a zarazem ciekawymi artykułami.

Ten tydzień również obfitował w rozmaite niuanse, z których chyba najbardziej godnym uwagi jest wywiad przeprowadzony z twórcami najnowszego wstrząsu, firmą Ravensoft. Nie jest to jednak tradycyjne, interaktywne "odpytanie", gdyż formą przekazu w tym wypadku był e-mail. Stąd też, odpowiedzi twórców gry nie są "na czasie", gdyż pytania zostały wysłane dnia 5 grudnia 2005 roku, a nadawca ich, Joe Hoffend, odpowiedzi otrzymał dopiero nieco ponad tydzień temu.

Mimo, iż wywiad ten do najświeższych doniesień na pewno nie należy, to warty jest uwagi. W końcu rzadko kiedy mamy okazję poznać szereg dość istotnych informacji z samego źródła, w tym wypadku najstotniejszych developerów Quake'a 4. Co ważniejsze - odpowiedzi udziela główny kierownik prac nad grą - Eric Biessman.

W artykule dowiemy się głównie informacji o tworzeniu samego programu od podszewki (konsultacja z graczami, beta testy), o środowisku gry i ewentualnych ulepszeniach (patche, boty, QTV), o rzeczach typowo marketingowych - czy kolejny Quake odniesie sukces, czy gra nie jest przypadkiem zwykłym kolejnym FPS'em, a także o relacjach z CPL, które jak wiemy ostatnio wpadło w poważne kłopoty, niestety. Tekst jest dość krótki i łatwy do zrozumienia.

Tradycyjnie cytat na zachętę:

Które decyzje były najtrudniejsze do podjęcia przez Ciebie przy projektowaniu Quake'a 4?
Kiedy pracujesz nad jakąś grą, przeważnie wkładasz w nią małe części samego siebie. Po tak długiej pracy nad Quakiem 4 stajesz się tak bliski temu projektowi, że prawie każda decyzja staje się ciężką decyzją. We wszystkich grach jest podobnie. Myślę, że nie jestem w stanie wskazać takiej pojedynczej (lub nawet większej ilości) decyzji, która była tą najtrudniejszą.
Quake 4 Interview with RavenSoft

Zapraszam.

GotFrag

KomentarzeKomentarze

  • xewan

    #0 | xew4N

    2006-02-23 23:49:40

    Jak dla mnie za krotkie :E
    Nie wiedzialem czy ten uciety dol strony to koniec
    czy moze moja przegladarka jakos zaslonila \"next page\".

    Pytania nawet dobre, choc jak dla mnie wywiad ten
    moglby byc 3x dluzszy i o wiele bardziej wciagajacy.

    Ale [+] za news bedzie :)
  • MerT

    #0 | MerT

    2006-02-23 23:50:39

    o jaka wyjechana strzala :DD
  • FervenT

    #0 | FervenT

    2006-02-24 00:18:49

    :D
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2006-02-24 01:12:19

    To Q4 był jakoś konsultowany z graczami i miał jakieś beta testy? Nic na to nie wskazuje.
  • GogettO

    #0 | GogettO

    2006-02-24 11:24:12

    \"Are there any plans to add a spectator tool so players have the ability to watch matches, a Q4TV, perhaps?

    At this time there are no plans to add this.\"

    LOL, co za... :|
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5935 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie