RACEATHON #3

Dostosuj

RACEATHON #3

WarSow to nie tylko fragowanie i wściekłe gonitwy za przeciwnikiem. Popularnym trybem gry jest także Race, polegający na pokonywaniu danych aren w jak najkrótszym czasie, przy użyciu wszystkich dostępnych broni i itemów. Wydaje się znajome? Tak, podobny tryb mamy w modzie Defrag w poczciwym Quake'u 3.

O ile ilość turniejów 1v1 czy TDM jest zadowalająca, o tyle fani ścigania się nie mieli w ostatnim czasie zbyt wielu okazji do spróbowania swoich sił i rywalizacji z innymi. Z pomocą przychodzi zolex i serwuje nam trzecią serię Raceathona. Pierwsze dwa eventy miały miejsce na początku tego roku i dwukrotnie najlepszy okazał się K0L!0. Niestety, jak dowiedziałem się od samego gracza, najprawdopodobniej nie weźmie udziału w tej edycji z powodu wyjazdu na wakacyjny wypoczynek.

Początek rozgrywek planowany jest na najbliższy czwartek o godzinie 21.00. Całość została podzielona na 3 etapy. Każdy z nich rozgrywany jest na innej mapie i trwa 24 godziny.

hide_dot.gifKalendarz rozgrywek


Czwartek 21.00 - wydanie pierwszej mapy.
Piątek 21.00 - koniec pierwszej rundy. Wydanie drugiej mapy.
Piątek 22.00 - ogłoszenie wyników pierwszej rundy.
Sobota 21.00 - koniec drugiej rundy. Wydanie trzeciej mapy.
Sobota 22.00 - ogłoszenie wyników drugiej rundy.
Niedziela 21.00 - koniec trzeciej rundy.
Niedziela 22.00 - koniec rozgrywek i ogłoszenie ostatecznej klasyfikacji.


Aby wziąć udział w zmaganiach należy po prostu wysyłać w odpowiednim zakresie czasowym dema z poszczególnych map. Uploadu dokonujemy w tym miejscu. Ponadto organizatorzy zalecają dodanie do pliku autoexec.cfg skryptu, który znacznie ułatwi im pracę.

hide_dot.gifSkrypt

// raceathon respawn/demorecord script
// put me at the bottom of /path/to/warsow/basewsw/autoexec.cfg, create the file if it doesn't exist

seta cg_autoaction "0"
seta cg_autoaction_demo "0"
seta cg_autoaction_screenshot "0"
seta cg_autoaction_spectator "0"

alias respawn_demorec01 "stop silent; chase; record raceathon01 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec02; join"
alias respawn_demorec02 "stop silent; chase; record raceathon02 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec03; join"
alias respawn_demorec03 "stop silent; chase; record raceathon03 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec04; join"
alias respawn_demorec04 "stop silent; chase; record raceathon04 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec05; join"
alias respawn_demorec05 "stop silent; chase; record raceathon05 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec06; join"
alias respawn_demorec06 "stop silent; chase; record raceathon06 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec07; join"
alias respawn_demorec07 "stop silent; chase; record raceathon07 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec08; join"
alias respawn_demorec08 "stop silent; chase; record raceathon08 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec09; join"
alias respawn_demorec09 "stop silent; chase; record raceathon09 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec10; join"
alias respawn_demorec10 "stop silent; chase; record raceathon10 silent; alias respawn_demorec respawn_demorec01; join"
alias respawn_demorec respawn_demorec01;

bind backspace respawn_demorec; // bind your respawn-key here


Jak widać, turniej zapowiada się interesująco. Nie pozostało mi nic innego, jak wszystkich zaprosić do spróbowania swoich sił, nawet, jeśli nie mieliście jeszcze do czynienia z wSw. Po więcej informacji warto udać się pod ten adres oraz odwiedzić kanał #raceathon w sieci QuakeNet.

warsow.net

KomentarzeKomentarze

  • EssePL

    #0 | Esse

    2007-07-23 21:52:24

    bardzo fajny pomysł :)
  • demisen

    #0 | eQq!aW

    2007-07-23 22:45:27

    Co to jest ? Przechodzenie map na czas :D ?
  • a1mar

    #0 | aimowy

    2007-07-23 23:12:39

    No dokladnie.
    Masz specjalna arene i musisz ja pokonac w jak najkrotszym czasie. Fajna zabawa jest przy tym, zwlaszcza gdy wydaje ci sie, ze osiagnales dobry wynik, a pozniej sie okazuje, ze zabraklo tych 10 sek. do czolowki :DD
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3571 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie