"Quake 4 - nasz zbawca"
"Chcemy takiej gry, która dałaby możliwość pokazania talentu graczy jednocześnie stając się atrakcyjną rozrywką dla widzów. W ciągu ostatnich 3 lat, na żadnym z większych turniejów nie było tego typu gry 1v1... tylko Quake 3 spełniał tą rolę. Wierzę, że ta gra (Q4) ocali świat."
Quake 4 - ta nazwa zdominowała ostatnio wszystkie strony zajmujące się tematyką esportową. Wyznawcy religii spod znaku wielkiego "Q" przebitego gwoździem buszują nieustannie w odmentach sieci by znaleźć wiadomości o nowym obiekcie swoich westchnień. Pożywką dla nich okaże się na pewno wywiad przeprowadzony przez Carmac'a z djWheat'em, człowiekiem odpowiedzialnym za jedne z najlepszych relacji shoutcasto'owych, z wirtualnych pojedynków, jakie kiedykolwiek powstały. Tekst znajdującego się tutaj traktuje o fizyce gry, broniach i przebiegu rozgrywki. Z kolumny djWheat'a możemy się dowiedzieć między innymi, że:- Nailgun zadaje obrażenia użytkownikowi i "wall climbing" będzie możliwy.
- Bazowa ilość HP po respawnie to 120.
- Railgun nie zabija jednym strzałem.
- Shotgun ma dużą skuteczność zarówno w bliskim dystansie jak i z daleka (mały rozrzut).
- Dobule Jump jest możliwy (wykorzystywanie krawędzi obiektów, by po pierwszym skoku dodatkowo nabrać wysokości i pędu - tak jak wskakiwanie po YA na q2dm1).
Jeszcze więcej informacji dostarcza nam relacja, którą napisał Doug "citizen" Suttles. Skorzystał on z zaproszenia przedstwicieli INTEL'a by przetestować Q4 dokładniej niż było to dane zwykłym uczestnikom, QuakeCon 2005, a mianowicie zasmakował gry nie tylko w trybie FFA ale także TDM i CTF oraz miał okazje zobaczyć inne mapy niż, tą którą znamy z dotychczasowych materiałów krążąch po sieci. Z jego relacji możemy sie dowiedzieć iż:
- Maxymalna liczba graczy oddających się wirtualnej rozrywce na serwerze to szesnaście.
- Strzał z Railguna zabiera nieopancerzonemu przeciwnikowi 75HP.
- Zbroje działają na tej samej zasadzie co w Q3.
Po całość obfitującą w inne rewelacja zapraszam tutaj.
UPDATE: Dodatkowe dość dokładne info oraz własne wrażenia z testowania gry spisał Substance w tym miejscu. Za tą informację można kliknąć [+] Panu Xsi. Dziękujemy!
ESReality, GGL
#0 | freak > elies :(
2005-08-17 19:05:36
chcesz, by \"elytka\" miala latwiej na poczatku? ja jestem za jak najwiekszymi udziwnieniamy, bo bedzie po prostu ciekawiej i nie beda caly czas sie pojawiac te same twarze.
#0 | JuiCe
2005-08-17 19:49:58
#0 | JuiCe
2005-08-17 19:54:06
#0 | ThrawN
2005-08-17 20:45:43
#0 | Lucas
2005-08-17 20:51:02
#0 | castor
2005-08-17 22:12:10
#0 | bizz
2005-08-17 22:17:15
#0 | wzf | yeltzyn
2005-08-18 07:49:37