QuakeCon '06 - Enemy Territory 5v5
Tak jak i w ubiegłym roku, tak i teraz na QuakeCon ujrzymy Enemy Territory. Wszystko to dzięki nieustannemu namawianiu organizatorów tego turnieju, aby jeszcze raz dali szansę naszej platformie. Niestety rozgrywki toczyć się będą w trybie 5vs5, czyli tak jak gra się za oceanem. To dość dziwne rozwiązanie nie zraziło europejskich zespołów, które postarają się raz jeszcze pokazać wyraźną różnicę w jakości gry zawodników ze Starego Kontynenu oraz USA. Czy po raz kolejny zdołamy zdominować podium? Mamy spore szanse, aby zgarnąć całą pulę nagród w tych rozgrywkach.
Ważne informacje |
Do tej pory swoją chęć wyjazdu na QuakeCon wyraźiło 8 klanów, w tym aż trzy z Europy. Należy pamiętać jednak, że o możliwości wystąpienia w turnieju decyduje kolejność zapisów już na miejscu w dzień przed samym turniejem.






























































































































Jak w każdym większym turnieju klany będą walczyć o dość pokaźną pulę pieniężną. Może nie jest aż tak wielka jak w poprzednim roku, ale wciąż warto o nią grać. Poniżej możecie znaleźć równiez planowany terminarz imprezy, jak i opis najważniejszych zasad w turnieju.

1 miejsce: $15,000
2 miejsce: $10,000
3 miejsce: $5,000
- Suma: $30,000

- Piatęk 4 Sierpnia 16:00 CET - Pierwsza runda
- Piatęk 4 Sierpnia 20:00 CET - Druga runda
- Piatęk 4 Sierpnia 0:00 CET - Trzecia runda
- Sobota 5 Sierpnia 16:00 CET - Czwarta runda
Drabina Przegranych:
- Piatęk 4 Sierpnia 22:00 CET - Pierwsza runda
- Piatęk 4 Sierpnia 0:00 CET - Druga runda
- Sobota 5 Sierpnia 4:00 CET - Trzecia runda
- Sobota 5 Sierpnia 6:00 CET - Czwarta runda
- Sobota 5 Sierpnia 16:00 CET - Piąta runda
- Sobota 5 Sierpnia 19:00 CET - Szósta runda
Wielki Finał
- Sobota 5 Sierpnia 0:00 CET

- Rozgrywki podwójnej eliminacji (Double Elimination)
- Klany same wybierają mapę.
- W przypadku remisu będzie dobierana dodatkowa mapa.
- Obowiązujący mod to ETPro
- Gracz może używać tylko konsoli oraz menu gry do wszelkich ustawień.
Poza samą relacją z turnieju warto też poznać jak czują sie poszczególni gracze przed wyjazdem na ten wielki turniej. Poniżej znajdziecie krótkie wywiady z przedstawicielami europejskich zespołów.


Wierzę, że jesteśmy dobrze przygotowani do całego turnieju i dzięki temu wciąż jesteśmy spokojni. Jesteśmy może nieco podekscytowani tym, że znów lecimy do USA.Jak oceniacie innych przeciwników?
Dotychczas mieliśmy szansę grac tylko przeciwko dwóm zespołom, które planują wyjazd na QuakeCon. Prawdę mówiąc poza europejskimi zespołami nie znam innych drużyn i ich składów. Z tego co do tej pory widziałem KiH jest w świetnej formie i trenują cała dobę, praktycznie bez przerwy. Mają przed sobą sporo czasu do turnieju więc mogą się nieźle zaprezentować.Co sądzicie o systemie rozgrywki 5v5 w tym turnieju. Czy znacząco różni się od naszego systemu gry?
Ma to swoje plusy i minusy. Z jednej strony to rozwiązanie zmusza zespoły do wymyślania nowych taktyk i zmiany stylu gry, ale z drugiej mogę powiedzieć, że 5v5 nie przypadło mi do gustu. Na starych ustawieniach byliśmy bardziej pewni naszej gry, a do 5v5 nie możemy się jakoś przystosować.Jak przebiegają wasze przygotowania do QuakeCona?
Kiedy tylko wieczorem mamy czas trenujemy z całych sił, a także omawiamy różne taktyki na turniej.Jak wiadomo zapisy odbędą się już na miejscu w Dallas. Co zrobicie jeżeli nie uda wam się zapisać?
Myślę, że organizatorzy zrobią pewien wyjątek dla europejskich zespołów, jeżeli tylko będziemy w stanie potwierdzić, że stawimy się na miejscu. Nie chcę nawet myśleć co się stanie jeżeli europejski zespół nie zdoła się zapisać.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy tam pojechać i coś osiągnąć, ale mamy również pewność, że dobrze się zaprezentujemy.Jak oceniacie innych przeciwników?
Moim zdaniem będziemy mieli całkiem ciekawych przeciwników jak idle.ee, Xfire Allstars czy kinetic-, ale jednocześnie wierzymy w swoje siły i wiemy, że możemy z nimi walczyć o czołowe lokaty.Co sądzicie o systemie rozgrywki 5v5 w tym turnieju. Czy znacząco różni się od naszego systemu gry?
System 5vs5 jest całkiem dobry jak dla mnie, zwłaszcza, że z tego co wiem nie ma mortara. Cieszę się, że jest mniej spamu i po prostu przyjemniej mi się gra.Jak przebiegają wasze przygotowania do QuakeCona?
Gramy codziennie około 4-5 godzin więc nasze zgranie stale się poprawia. Ponadto staramy się już zarezerwować hotel itd.Jak wiadomo zapisy odbędą się już na miejscu w Dallas. Co zrobicie jeżeli nie uda wam się zapisać?
Będziemy tam bardzo wcześnie, żeby się zapisać, dodatkowo przed wyjazdem pokażemy organizatorom skany naszych biletów lotniczych więc może dostaniemy bezpośrednie zaproszenie. Jeśli jakimś sposobem nie uda nam się zapisać, będziemy się starali mieć ciekawe wakacje w Dallas.Dlaczego mAx nie jest już w waszym składzie na QuakeCon, czyżby nie spełniał oczekiwań?
Był jedynym ze składu, który nie mógł sam zapłacić za wyjazd do Dallas. Wyglądało no to, że będzie miał sponsora, więc wzięliśmy go do składu, ale później okazało się, że jednak nikt nie zapłaci mu za wylot. W wyniku tego zaprosiliśmy do zespołu reloada, który może sam zapłacić za wyjazd i jest także dobrym graczem.
Aktualności |
Ostatnia aktualizacja - 5 sierpnia 2006 0:30
-
idle.ee po zaciętym i wielce emocjonującym spotkaniu z
Crossfire.nu wygrywa turniej QuakeCon 2006!
Zdjęcie zwycięskiej drużyny

-
idle.ee po zaciętym i wielce emocjonującym spotkaniu z
Crossfire.nu wygrywa turniej QuakeCon 2006!
- Już za parę minut rozpocznie się wielki finał Enemy Territory QuakeCon 2006! Specjalnie na tą okazję postanowiliśmy prowadzić relację live, dla tych którzym nie będzie dane oglądać meczu na żywo. Tymczasem zachęcam do słuchania ShoutCastu w wykonaniu radia iTG oraz oglądania finału na własne oczy poprzez ETTV
- Znamy juz drugiego finalistę. Po zaciętym meczu w finale drabinki przegranych
Crossfire.nu przechodzi do ostatecznego pojedynku z
idle.ee.
KiH zajmuje ostatecznie trzecie miejsce w turnieju
- Dosłownie za chwilę rozpocznie się finał drabinki przegranych pomiędzy
KiH, a
Crossfire.nu. ETTV ; ShoutCast (TosspoT, djWHEAT).
- Przed chwilą zakończył się finał drabinki wygranych pomiędzy
idle.ee, a
Crossfire.nu. Po ciekawy, aczkolwiek dosyć jednostronnym pojedynku idle.ee zapewniło sobie grę w wielkim finale. Znamy także zespoły, które zagrają w finale LB. Jest to oczywiście Crossfire.nu oraz
KiH, które bez problemów pokonało
Warped Sanity.
- Dosłownie za chwilę rozpoczyna sie finał drabinki wygranych pomiędzy
idle.ee oraz
Crossfire.nu. Ponadto w tym samym czasie
Warped Sanity będzie toczyć bój z
KiH w półfinale drabinki przegranych.
- Nad ranem poznalismy kolejne wyniki z drabinki przegranych. Tym razem mecze toczyły się w rundzie trzeciej oraz czwartej.
- Poznaliśmy wyniki meczów drugiej rundy drabinki przegranych. Około godziny 4:00 naszego czasu rozegrana zostanie kolejna runda tejże drabinki.
- Zakończyły sie mecze trzeciej rundy drabinki wygranych oraz drugiej w drabince przegranych. W pierwszym meczu górnej drabinki
idle.ee bezproblemowo pokonało
Warped Sanity, natomiast w drugim po niezwykle zaciętym 3 mapowym spotkaniu
Crossfire.nu przechodzi do finału WB po wygranej z
KiH.
- Już za niecałe 15 minut mają rozpocząć sie kolejne mecze. Tym razem rozgrywki będą toczyć sie w rundzie trzeciej drabinki wygranych. Zdecydowanie będziemy mogli obejrzeć bardzo ciekawe spotkanie, w którym zmierzą sie dwa europejskie zespoły:
KiH oraz
Crossfire.nu. Ponadto w tym samym czasie
idle.ee będzie walczyć z
Warped Sanity.
- Znamy juz wszystkie wyniki meczów drugiej rundy drabinki wygranych. Rozpoczęły sie także mecze w drabince przegranych. Do tej pory faworyci nie zawodzą.
- Część graczy szykuje sie już do meczów drugiej rundy drabinki wygranych, które maja rozpocząć sie o 20:00.
- Znamy wyniki kolejnych spotkań pierwszeń rundy WB, w których faworyci (KiH, Warped Sanity, No Remorse) bez problemu awansowali do kolejnej rundy drabinki wygranych.
- Przed chwilą zakończyły sie pierwsze dwa spotkania. W pierwszym
idle.ee poprostu zmiotło przeciwnika.
- Za chwilę rozpoczyna się pierwszy mecz turnieju ET. Całość ma już wielką oprawę GTV oraz GGLTV.
- Dodano już pierwsze mecze do relacji ETTV. Całość oczywiście można znaleźć na GamesTV.
- Znamy juz pełny skład wszystkich drużyn w turnieju. Do rozgrywek zgłosiło się 13 zespołow z USA i 3 europejskie drużyny. Po więcej zapraszamy do działów Uczestnicy oraz Drabinka.
- Niecałe 30 minut temu zakończyły się zapisy do turnieju. Teraz czekamy jedynie na losowanie poszczególnych par.
- Dotychczas zapisało się 15 drużyn ET i co najważniejsze wśród nich są wszystkie europejskie zespoły!
- 3 sierpnia 2006 15:16 - Z niecierpliwością czekamy na zapisy do turnieju Enemy Territory 5v5, które rozpoczną się już o 17:00 CET. Do rozgrywek może zapisać się 16 drużyn.
Rozgrywki |

Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.


| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() |

| | | |
![]() | | ![]() |

- 1 miejsce
-
idle.ee - $15,000
- 2 miejsce
-
Crossfire.nu - $10,000
- 3 miejsce
-
KiH - $5,000
Finał ET QuakeCon 2006 - live! |

![]() ![]() |
x |
idle.ee: Night, ferus, senji, urtier, Holz |
Crossfire: darky, butchji, potter, r3vers, gaz3ta |
supplydepot2
4:2 dla idle.ee
Axis: idle.ee
Allies: Crossfire
3:50 - idle.ee wciąż silnie trzyma bunkier 5:20 - idle.ee rozpoczyna atak na spawnpoin wroga 5:56 - Bunker wciąż nienaruszony 7:52 - Holz buduje CP
Axis: Crossfire
Allies: idle.ee
Czas - 9:09 7:34 - Truck mija główną bramę 9:30 - Holz buduje kontrolki, a chwilę później urtier je aktywuje 9:01 - Truck dojeżdza na wyznaczone miejsce 10:24 - Dynamit Holza ląduje przy West Wall 11:32 - Night kładzie dynami pod Depot gate 11:52 - senji niszczy CP 13:00 - wybuch dynamitu przy głównej bramie 13:30 - dynamit podłożony pod główną bramą
sw_goldrush*
idle.ee 2:2 Crossfire!
Axis: Crossfire
Allies: idle.ee
Idle.ee bez problemów pobiło czas ustanowiony przez Crossfire o ponad 5 minut!
Axis: idle.ee
Allies: Crossfire
Crossfire ustawiło fatalny czas 11:36.
* - z powodu braku internetu w momencie rozgrywania drugiej mapy nie jestem w stanie więcej napisać.
Radar
2:0 dla Crossfire!
Axis: idle.ee
Allies: Crossfire
Czas - 7:20. 0:35 - po niezwykle emocnonującej wymianie ognia jeden z graczy crossfire - butchji 'podnosi' west radars i na około 30 sekund do końca pod ogniem rywali zabezpiecza je na ciężarówce!! 0:50 - po raz kolejny r3vers zbiega z dokami (west), jednak zostaje szybo zabity 2:55 - butchji przejmuje West Radars, jednak idle szybko wyjaśnia sytuację 3:10 - r3vers wraz z East Radar Parts podąża do ciężarówki (zabezpieczone) 4:09 - pierwsza, nieudana próba przejęcia East 5:08 - xfire przejmuje CP Kilkanaście sekund później idle.ee odzyskuje flagę, jednak nie na długo. 7:09 - allies przejmują bunkier i wkrótce ląduje dyna pod Main 7:23 - Crossfire uzbraja dynamit pod Side Entrance
Axis: Crossfire
Allies: idle.ee
Czas - 7:50. 4:31 - urtier donosi West Radars 7:28 - idle przejęło CP 10:00 - podłożone Main Entrance 10:36 - idle.ee przejęło flagę 10:50 - Holz podkłada Side Entrance Rozpoczyna się finał! Pierwszą mapą jest radar
Autorzy relacji: Mateusz "majcok" Majchrzyk oraz Michał "lab" Bal
Historia | Quake 4 1v1 | Quake 4 2v2 | Enemy Territory 5v5
#0 | majcok
2006-08-03 14:27:35
#0 | OMAJGAT
2006-08-03 18:10:52
#0 | Beldin
2006-08-03 19:36:16
co to oznacza w praktyce? nie mozna niczego ustawiac z konsoli?
#0 | DejV
2006-08-03 19:49:25
Usera tez nie mozna optymalizować pewnie.
#0 | wzf | yeltzyn
2006-08-03 20:06:21
#0 | zolciak
2006-08-03 20:10:40
#0 | lab
2006-08-03 20:17:00
#0 | cwirek
2006-08-03 21:24:21
#0 | RagnaRock
2006-08-03 22:38:05
#0 | cwirek
2006-08-03 23:26:56
#0 | majcok
2006-08-03 23:55:33
#0 | lab
2006-08-04 03:45:50
#0 | adam@UK
2006-08-04 05:08:24
#0 | conish
2006-08-04 09:16:38
#0 | majcok
2006-08-04 13:41:06
#0 | Thoro
2006-08-04 17:38:36
#0 | Isover
2006-08-04 20:35:25
#0 | zolciak
2006-08-04 21:10:29
#0 | cwirek
2006-08-04 21:43:07
#0 | Thoro
2006-08-04 23:02:24
#0 | majcok
2006-08-05 00:51:35
#0 | OMAJGAT
2006-08-05 11:14:52
#0 | Isover
2006-08-05 11:23:43
#0 | lab
2006-08-05 14:04:51
#0 | adam@UK
2006-08-05 17:16:52
#0 | majcok
2006-08-06 00:35:06
btw. jak sie podobal coverage? :)
#0 | icee
2006-08-06 00:42:44
swoją drogą, dla amerykańców siara, pojechały 3 europejskie teamy i całe podium zajęte :)
#0 | majcok
2006-08-06 00:50:44
a odnosnie tego kih to po prostu mialem nadzieje ze zajma 2nd bo przynajmniej zwrociliby im sie koszta podrozy, bo jak wiadomo sami placili za lot, hotel itd. no ale niewiele im brakowalo zeby zagrali w finale :]
#0 | adam@UK
2006-08-06 00:50:45
#0 | .mst
2006-08-06 00:50:49
#0 | conish
2006-08-06 00:52:25
#0 | icee
2006-08-06 00:56:35
no raczej, ale liczy się fakt ;D
@majcok
szczerze mówiąć też miałem nadzieje na podium ustawione idle-kih-xfire, ale tak też nie jest źle ;) po pierwsze to daje jakiekolwiek szanse na przedłużenie życia nowego kih, no i 5000$ piechotą nie chodzi ;)
#0 | lab
2006-08-06 01:38:11
#0 | kichus
2006-08-06 12:30:21
#0 | rdg
2006-08-06 16:18:03
Co zas tyczy sie QuakeConu - amerykancom pewnie zal, ze zrobili LANowa imprezke a europejczycy zgarneli kase z podium :) nie wiem jak w Q4, ale ET nie pokazali kompletnie klasy. Miejmy nadzieje, ze za rok ET zawita jeszcze na tej imprezie i przeprowadzone zostana rozgrywki kwalifikacyjne, zeby pozbyc sie przypadkow takich jak DfN.
#0 | Isover
2006-08-06 20:32:36
Ale i tak fota urtiera > all :-D