Q4MAX w wersji 0.73 wydany!

Dostosuj

Q4MAX w wersji 0.73 wydany!

Pojawiła się kolejna wersja jednego z najbardziej lubianych i przodujących na scenie Quake'a 4 modów, a mianowicie Q4MAX w wersji 0.73. Niestety działa on tylko z nową wersją Q4 - 1.1 beta i z finalną (zostanie wydana niedługo) Co nowego tym razem, ma do zaprezentowania nam arQon i jego ekipa?

Jedne z ważniejszych zmian, to dodanie możliwości pauzowania spotkania przez graczy (nie tylko przez admina), włączanie i wyłączanie zwłok, oraz dodanie możliwości zmiany ambienteffect (efekty gazów, opary, dymy itp).

hide_dot.gifPełna lista zmiań

  • ADD: Compatibility with q4 1.1, including all additional functionality from this release.
  • ADD: startfreeze callvote/mode option which freezes player movement during countdown for CA/CTFS
  • ADD: startrespawn callvote/mode option which forces players to respawn after countdown for CA/CTFS
  • ADD: countdown callvote/mode option which changes si_countdown
  • ADD: cg_ambientEffects 0/1 allows players to disable world effects
  • ADD: cg_deadBody 0/1 allows players to disable showing of dead player bodies before they respawn
  • ADD: XSL Templates which display match stats in a "pretty" format.
  • ADD: fs_xslTemplate cvar specifies the XSL template referenced in XML stats
  • ADD: 1.1 cvars pm_zoomedslow and g_simpleitems added to the competition menu
  • ADD: "follow" command. can supply either a playerId, or a powerup ("quad", "regen", "haste", "invis", "marineflag" or "stroggflag"), and you will spec this player.
  • ADD: enemyspec callvote/mode option which enables/disables the ability to spec enemies when you're dead in CTFS / CA.
  • ADD: "timeout" command which is not restricted to refs. Limited number of timeouts (sv_maxTimeouts), and limited duration (sv_timeoutMaxLength).
  • ADD: When server uses si_allowhitscantint 3, the railtrails are tinted using cg_enemycolor / cg_teamcolor and not the default strogg / default marine colours.
  • CHG: q4maxXML renamed to MAXStats, and now can display data on both clients and servers, and provides detailed match breakdowns in addition to summary data on servers. See separate documentation.
  • CHG: Numerous icons made nomip
  • CHG: Made spectator text less obtrusive
  • CHG: g_simpleitems 1 now disables the "hologram" effect of item spawn markers
  • CHG: g_muzzleflash now also removes the actual firing flare
  • CHG: removed ui_model_backup, ui_model_strogg and ui_model_marine cvars
  • CHG: Spectator text tweaked to improve visuals during video broadcasts
  • FIX: (netcode) Reduced the amount of serverinfo data transmitted, thus reducing "SendReliableMessage overflow without allow overflow set" errors.
  • FIX: Spectators should now be able to rejoin the game in FFA
  • FIX: Duel no longer allows 3 players in the game if a player joins once the game has started
  • FIX: Player names/clantags with & ' or " are now correctly escaped in XML output
  • FIX: Tourney mode now correctly creates multiple arenas again
  • FIX: Tourney mode now respects the overtime callvote correctly again
  • FIX: Tourney mode now populates scoreboard/hud correctly at start of the tourney.
  • FIX: force model will force the heads of models in all cases correctly now.

hide_dot.gifDownload

ESReality

KomentarzeKomentarze

  • sxl

    #0 | sxl

    2006-03-28 09:44:17

    Q4TV needed :(
  • dRaZe

    #0 | Nanashi

    2006-03-28 10:05:29

    efekty gazów :PP

    nic nie sugeruje ;)
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2006-03-28 11:59:24

    Nie ma sensu tego ściągać - ponoć wyszedł PointRelease 1.1
  • Hakan

    #0 | Hakan

    2006-03-28 12:36:39

    To wlasnie jest sens, bo to mod do PR 1.1
  • marVer

    #0 | marver

    2006-03-28 12:40:28

    no teraz gracze q4 pewnie sie ciesza ! powoli powstaje mega dzielo typa CPMa w q3 :D
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-28 13:48:15

    Mozna juz od jakiegos czasu sciagnac 1.1 final z www id, wystarczy pokombinowac chwile z linkami :P.
  • mbronka

    #0 | castor

    2006-03-28 13:53:09

    tak, ale oficjalnie jeszcze nie ma. w updacie w q4 tez sie nie da sciagnac
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-28 13:55:45



    ;)

    Btw. Nowy XBattle tez wyszedl, moze jakis news :P ?
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2006-03-28 15:16:27

    Odpowiedz na xbattle ?
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-28 15:36:00

    Raczej nie inaczej.
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2006-03-28 15:50:42

    ta gra naprawde chce chyba zostac zapomniana... id ociaga sie z patchem jak mrówki, a q4tv nawet na horyzoncie nie widac... cos tu smierdzi painkiller\'em
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-28 16:21:03

    A ktos w ogole robi jakies Q4TV ;S ?
  • NunRa

    #0 | NunRa

    2006-03-28 17:36:16

    gtv na q3 tez szybko nie bylo ;)
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2006-03-28 19:53:26

    nie... nic nie slyszalem
  • vader

    #0 | vdr

    2006-03-30 00:06:12

    czekaja na ciebie :>
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3369 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie