Q4MAX i X-BATTLE - nowe wersje

Dostosuj

Q4MAX i X-BATTLE - nowe wersje

Od dziś dostępne są nowe wersje dwóch wiodących, turniejowych modów na rozwijającej sie scenie Quake'a 4. Q4MAX doczekał się edycji opatrzonej numerkiem 0.72, natomiast aktualne X-Battle to ver. 0.20. Teraz ważna informacja: obydwa mody nie są kompatybilne z najnowszym patchem do Q4 (ver 1.1 BETA), oprócz tego uniedogodnienia programiści postarali się, bardzo ułatwiając i urozmaicając graczom życie. Czekają nas nowe tryby gry, opcje i wiele innych możliwości...

hide_dot.gifWażniejsze zmiany w Q4MAX


  • Dodano nowy tryb gry: CTFS - CaptureStrike
  • Dodano timeout (tylko dla sędziów)
  • Dodano skiny PM
  • Naprawiono działanie komend r_gamma/r_brightness/r_lightscale - teraz już napewno nie będzie za ciemno
  • cg_logXMLStats i sv_logXMLStats - dla wartości "1" zapisują statystyki do plików XML
  • Dodano tzw. "chat tokens" #c #k #r
  • #l podaje tą samą lokację co team overlay

I wiele, wiele innych o których przeczytacie w oficjalnym changelogu.

hide_dot.gifWażniejsze zmiany w X-Battle

  • Pełne wsparcie timeout, zarówno dla graczy jak i dla sędziów
  • Powaznie zmieniona została tablica wyników, średnie pingi drużynowe, "kolorowe pingi" (tak jak w OSP do Q3), oraz "bilans netto" czyli stosunek zdobytych fragów do fragów straconych itd.
  • Naprawiono funkcjonowanie "coacha", między innymi: coach, coachInvite, coachDecline, coachKick itd.
  • Nowe typy gry: Instagib, ClanArena, Duel
  • Dodano inny dźwięk trafienia jeśli trafiamy kogoś z naszego teamu
  • Poprawiono Over Time, ich długość itp.
  • Wiele innych zmian, np. /autorecord

O reszcie zmian można przeczytać hide_dot.giftutaj

v0.20 ~ February 28th, 2006

fix: cl_weaponConfig(x) client game crash. now all 18 crosshairs are
allowed.
fix: demo / autorecord bug.
fix: cl_weaponConfigX now allows all 18 crosshairs and no longer can
crash the client.
fix: missing grenade and dmg glow texture readded.
fix: map location files now support all valid linebreaks formats and no
longer cuts off the teamchat line.
fix: hud wasnt drawn if g_skipViewEffects was enabled.
fix: server log output now recognizes arenas in tourney games correctly.
fix: hud no longer shows -1 for infinity ammo.
fix: scorebot no longer shows wrong player ids.
fix: spectators can no longer see teamchat from their old team.
fix: chatline linebreaks now restores default messagemode color.
fix: teamchats are no longer played with a publicchat sound.
fix: auto-generated filesnames (demorecord) will now replace invalid chars
with an _ (underline).
add: timeout / timein / time command to pause/unpause a running match
add: teammate hitsounds ( s_altHitsounds 1 only ).
add: Q3 like damage feedback sounds depending on opponents health
( s_altHitsounds 1 only ).
add: 'ClanArena' gametype and voteoption.
add: 'InstaGib' gameplay.
add: gametype 'Duel' as you know it from quake3.
add: si_roundLimit to set roundlimit for round based games like CA
add: match_timeoutLength to control the maximal length of a timeout
before the game goes on.
add: material water for map makers. like in q2dm1 or q3ctf2. mappers will
soon find a tutorial on our homepage on how to add water in your
own maps.
add: different sound files for water effects.
add: match_timeoutCount to control the maximum number of timeouts in
a game per team.
add: match_overtime to control different types of overtime modes.
add: match_overtimeLength to set the length in minutes for each overtime round.
add: match_overtimeCount to set the maximum number of overtime rounds before
the match can end in a tie or switch to sudden death.
add: server cvar match_fallingDamage.
add: server cvar match_selfDamage.
add: g_instaGib cvar to enable/disable instagib gameplay.
add: 'instagib' as callvote option to (dis)allow instagib gameplay.
add: netto stats in Team DM scoreboard.
add: colored pings depending on ping times as you know it from osp.
add: cl_gimmikMod ( whos the first? ).
add: coach functionality from osp. ( coach, coachInvite, coachDecline, coachKick etc. )
add: g_onlyArmorTD added to change between full and armor only teamdamage.
chg: various fixes to improve gameplay smoothness.
chg: sg glow adjusted.
chg: si_teamDamage restored to id default to avoid a conflict with the current
1.0.6 linux patch.
chg: all hud symbols and pickable items are now drawn in picmip 0 regardless
of your image_downSize settings ( except ctf flags ).
chg: new overtime + timeout control commands added to Kuh3Liga + ClanBase
hardconfigs.
chg: gameclock forced to be count up in overtime mode and clock color will
change to yellow to indicate overtime mode.
chg: scoreboard background color changed to a transparent black.
chg: all black colorcodes are replaced to white at the summary board.
( to allow readable auto-screenshots for leagues )
chg: following player and waiting on more player string replaced to the top of the
HUD.
chg: addloc / delloc / listloc are no longer cheat protected commands.
chg: weaponicon colored background border removed in statusbar and replaced with
a real weapon icon.
chg: statusbar font changed.
.


Teraz zabierajcie się do testowania, najnowszą wersję Q4MAX (13 mb) lub X-Battle
(15,5 mb) pobierzecie wybierając któryś z poniższych mirrorów.

hide_dot.gifMirrory

Życzę przyjemnej zabawy :)

ESReality

KomentarzeKomentarze

  • mbronka

    #0 | castor

    2006-02-28 18:20:09

    uniedogodnienia

    jest takie słowo w jezyku polskim? :ASD
  • nuras_en

    #0 | Nura5eN

    2006-02-28 19:14:29

    \" obydwa mody nie są kompatybilne z najnowszym patchem do Q4 \"
    Super extra! Takich programistów pragniemy...
  • d00mer

    #0 | d00mer

    2006-02-28 19:34:21

    Oczywiście, że jest. Czyzby za długie?
  • grubyBubu

    #0 | jakub m.

    2006-02-28 20:27:25

    Hmm na onecie ani na pwn.pl nie znaleziono takiego slowa : P
  • mbronka

    #0 | castor

    2006-02-28 20:46:27

    no raczej nie ma :A
  • mbronka

    #0 | castor

    2006-02-28 20:48:28

    Jak oni konczyli te wersje modow, obowiazywal poprzedni patch, wiec nie mogli raczej rzucic calej roboty i zaczynac od nowa (a dochodzi do tego to, ze ten patch 1.1 to wersja BETA, a nie final).
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2006-02-28 21:11:34

    xbattle ownz >>>>>>>>>>>q4max
  • nuras_en

    #0 | Nura5eN

    2006-02-28 23:37:27

    No i jak teraz? gramy na patchu czy na nowych modach? :)
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2006-03-01 01:59:04

    Szkoda, że to niezależni twórcy muszą odwalać robotę, którą powinno wykonać Raven/ID...
  • Perez

    #0 | Perez

    2006-03-01 04:57:40

    Język polski zmienia się z dnia na dzień, nie można śledzić stron, które zmieniają się raz na pół roku. Jeśli nie widziałeś nigdy takiego słowa to, cóż, polecam lekture najnowszych numerów magazynów growych oraz np. newsweeka...
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-01 07:28:50

    NIE DA sie napisac moda zgodnego z 1.1 bez nowej wersji SDK, a nie zostala jeszcze ona wypuszczona bo 1.1 to beta wiec duzo sie jeszcze moze zmienic. Nawet jesli takowa bylaby dostepna to pewnie nikt (\"powazny\") nie wydalby nic pod ta wersje poniewaz: pomimo wielu usprawnien ma powazne bledy, przyjelo sie ze przewaznie \"wersje beta nie sa supportowane\" i dotyczy to zarowno producenta jak i tworcow modow z logicznych powodow, nie chcialoby sie komus odwalac roboty dostosowywania moda do nowej wersji dwa razy, malo ktory admin serwerow zdecydowalby sie na korzystanie z wersji beta.
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-01 07:32:53

    Jeśli nie widziałeś nigdy takiego słowa to, cóż, polecam lekture najnowszych numerów magazynów growych oraz np. newsweeka...
    A to nigdzie indziej takiego slowa nie znajdziesz ;) ?
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-01 07:36:14

    Nigdy nie spotkales sie z \"przepraszamy za uniedogodnienia\" etc.?
  • [3M.Luq]

    #0 | [3M.Luq]

    2006-03-01 11:01:08

    Oj ja bardzo dużo czytam : ) i nie raz miałem przyjemność spotkać to słowo : P!

    Btw. znów q4max zawiera tylko drobne kosmetyczne zmiany nic nie wnoszące do jakości gry... : /
  • mbronka

    #0 | castor

    2006-03-01 12:59:14

    nieudogodnienia - owszem,
    uniedogodnienia - :F
  • yareq

    #0 | yar

    2006-03-01 15:45:24

    Nieudogodnien tez nie ma w slownikach ;].

    nieudogodnienia 311 vs 647 uniedogodnienia :P

    Btw. Jestem prawie pewny ze rano jak szukalem \"uniedogodnienia\" w Google to bylo ponad 2000 wynikow :S.
  • Perez

    #0 | Perez

    2006-03-01 19:52:28

    detail whore! :D
  • Shiro_4

    #0 | shiro_4

    2006-03-02 09:14:07

    udogodnienie n I
    1. rzecz. od udogodnić.
    2. lm D. ~eń
    «to, co wprowadzono, zrobiono dla ułatwienia czegoś; ulepszenie, usprawnienie»
    Udogodnienia techniczne.
    Udogodnienia w spłatach ratalnych.
    Korzystać z udogodnień życia w mieście.

    NIE z rzeczownikami
    - wyjątek: pisownia nie z rzeczownikami, przymiotnikami i przysłówkami, gdy stanowią przeciwstawienia. Wtedy piszemy osobno: Nie ładna, ale piękna. Nie złe, ale makabryczne.

    NIE UDOGODNIENIA.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3679 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie