Q4MAX 0.78 wydany!

Dostosuj

Q4MAX 0.78 wydany!

W końcu, po kilku dniach od wyjścia na światło dzienne beta łatki 1.4 czwartego Quake'a, doczekaliśmy się kolejnej odsłony modyfikacji Q4MAX. Warto jednak było czekać w niecierpliwości. Bowiem wraz z nową i dosłownie przed chwilą wydaną wersją, oznaczoną cyferką 0.78, przychodzą istotne i przydatne zmiany. Co jednak najważniejsze, mod jest w pełni kompatybilny z wspomnianym patchem 1.4. W końcu, przy użyciu dziecka arQona, będziemy mogli się cieszyć rozgrywkami na najwyższym poziomie.

Co najważniejszego wprowadza aktualna wersja? Między innymi użyteczne zmiany dotyczące Q4TV - dla przypomnienia, jest to modyfikacja, za pośrednictwem której będziemy mogli śledzić wszelkie mecze na żywo. Prócz tego wprowadzono komendy cg_predictMG, cg_predictSG, cg_predictRG, które nieco zmieniają działanie broni w rozgrywce sieciowej. Zmiany także będą dostrzegalne w dynamicznym oświetleniu, pod warunkiem, że używamy renderowania vertex'owego. Z kosmetycznych innowacji warto wymienić możliwość wyboru nowego promienia raila i shafta, czy też wprowadzenie speed meter'a. Poprawiono kolejny raz sporo błędów. I to oczywiście nie wszystkie zmiany, zatem warto zagłębić się w cały changelog.

Z kolei kolejna wersja modyfikacji (0.79) powinna pojawić się wraz z oficjalnym wyjściem ukończonego już patcha 1.4. Warto nadmienić, iż id Software jest w stałym kontakcie z developerami Q4MAX. Dzięki ich współpracy Quake 4 jest stabilniejszy, a w dodatku stale ulepszany o różne przydatne smakołyki. Łatki zatem spodziewać się można wtedy, kiedy obie drużyny wyłapią już wszystkie błędy i usprawnią rzeczy, które jeszcze nie końca ich zadowalają.

Changelog 0.78
hide_dot.gifDownload



Q4MAX

KomentarzeKomentarze

  • Rethon

    #0 | nekkkkkkkkkro

    2007-02-14 07:21:33

    Ja już sam nie wiem :P Jedni piszą, że arQon jest , inni że i kolejni że
  • pogo

    #0 | pogo

    2007-02-14 08:07:33

    supcio :DSA
  • yareq

    #0 | yar

    2007-02-14 08:42:25

    Q4MAX - dziecko arqona? AFAIR on nie jest jego founderem, dolaczyl do teamu w poczatkach \"wojny modow\", poza tym prawie nic nie robi poza zachowywaniem cocky attitude na ESR czy gdziekolwiek sie pojawi i widnieniem w credits\'ach...

    omg, skomentowalem news z Q4, niedobrze mi sie robi na sama mysl o tej grze ;s... tfu
  • scaNdal

    #0 | scaNdal

    2007-02-14 09:26:39

    fajnie sie biega na tym q4maxie i paczu 1.4 ;]]]]
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-02-14 10:35:57

    poczekamy na maxa 0.79 i oficjalny patch 1.4 :)
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-02-14 10:36:39

    jest brytyjczykiem , a dokladnie anglikiem
  • Rethon

    #0 | nekkkkkkkkkro

    2007-02-14 14:45:57

    Fakt... Pomyliło mi się z lekka :D
  • boro71

    #0 | pr00

    2007-02-14 15:59:06

    ja tam czekam na q9 z q9maxem 123213.12.31.23 i do tego patch 1500 100 900
  • mbronka

    #0 | castor

    2007-02-14 16:22:57

    zapowiadali go za 3 tygodnie ;F
  • sonny

    #0 | sonny

    2007-02-15 18:03:48

    ktory serv w PL juz stoi na 0.78 ? :]
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

969 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie