Q4MAX .074A - aktualizujemy serwery!
Przed dosłownie 2 godzinami światło dzienne ujrzała nowa, poprawiona wersja modyfikacji Q4MAX 0.74, tym razem z oznaczeniem A. Jest to w zasadzie i właściwie tylko łatka, która jednak poprawia bardzo istotne rzeczy. Wiele osób skarżyło się bowiem na liczne spadki FPS'ów podczas gry, szczególnie przy użyciu hyperblastera. Wtedy jedyną radą na to była komenda s_restart. Na szczęście autorzy postanowili dogłębnie przeszukać kod źródłowy programu i wyeliminować usterki.
Przy okazji twórcy Q4MAX znaleźli inne bugi, umieszczone niestety w samym silniku gry. Oczywiście natychmiast został wysłany raport do id Software, które jest odpowiedzialne za wydawanie patchów i usprawnianie naszego kochanego Quake'a. Gra powinna teraz chodzić dużo lepiej, straty FPS'ów zostały podobno zmniejszone do minimum; zoptymalizowano wszystko, co w zasadzie się dało. Jak już wspominaliśmy, jest to tylko łatka, a nie pełna wersja programu, a więc paka należy dograć do istniejącego już katalogu Q4MAX 0.74 na waszych komputerach!
Changelog 0.74A
* fix: (Performance) player.def no longer loaded with precaching in the menu. This speeds initial load time, and also ensures that player related media is precached when in game.
* fix: (Performance) crosshair gui interaction optimised.
* fix: (Performance) HUD code optimised based on profiling.
* fix: (Performance) g_projectileLights removed. There never are projectile lights, so the code checking for them is dead code.
* fix: (Performance) Changes to the way ui_showgun is accessed.
* fix: callvote map now issues a "nextMap" on the server after changing si_map. Was causing the map not to change correctly in some cases.
* chg: Original q4 crosshairs restored. Tweaked versions moved to higher numbers of g_crosshaircustom / g_crosshaircustom2.
Download
ESReality
#0 | piwoszeq
2006-05-04 23:46:38