Q4MAX - kolejne poprawki

Dostosuj

Q4MAX - kolejne poprawki

Jeden z przodujących modów Quake'a 4 przechodzi ostatnio ciężkie chwile. Chodzi tutaj o tytułowy Q4MAX, który aktualnie jest stosowany w większości światowych lig, do gier 1v1. Niedawno pojawiła się łatka dla tego programu, oznaczona wersją .074a, która poprawiała dość istotne buraki powodujące znaczny spadek klatek. Okazało się, że jednak do końca usterek nie udało się wyeliminować, dlatego potrzebne było kolejne usprawnienie.

Stąd też, wczorajszego dnia pojawił się kolejny "patch" do bieżącej wersji, oznaczony literką "b". Czyli najnowszy program nosi pełną nazwę: Q4MAX 0.74b. Ku uciesze, autorzy modyfikacji poprawili rzecz najistotniejszą, czyli bug związany z zawieszaniem się serwerów, a prócz tego kilka innych, mniej istotnych rzeczy. Równocześnie zalecają, aby z folderu Q4MAXA'a wyrzucić uprzedni pak oznaczony literką "a" i zastąpić go świeżym. Serwery powinny teraz pracować stabilniej, jednakże muszą zostać zaktualizowane, co dość rzadko jest niestety czynione.

hide_dot.gifChangelog


Wersja 0.74b:
  • chg: autoaction now stores screenshots in the screenshots/ directory.
  • chg: Show a message in the chat window when someone disconnects.
  • chg: g_clientprojectilecolision marked as archive, so now stored in configs automatically
  • fix: bug relating to animations not loaded on the server, causing warnings and then state errors.
  • fix: health/armor no longer decreases at all during a timeout / pause.
  • fix: respawn minimum / maximum time no longer affected by timeout / pause.
  • fix: (Performance) a little more HUD tweaking.

Wersja 0.74a:
  • fix: (Performance) player.def no longer loaded with precaching in the menu. This speeds initial load time, and also ensures that player related media is precached when in game.
  • fix: (Performance) crosshair gui interaction optimised.
  • fix: (Performance) HUD code optimised based on profiling.
  • fix: (Performance) g_projectileLights removed. There never are projectile lights, so the code checking for them is dead code.
  • fix: (Performance) Changes to the way ui_showgun is accessed.
  • fix: callvote map now issues a "nextMap" on the server after changing si_map. Was causing the map not to change correctly in some cases.
  • chg: Original q4 crosshairs restored. Tweaked versions moved to higher numbers of g_crosshaircustom / g_crosshaircustom2.

hide_dot.gifDownload

Q4MAX

KomentarzeKomentarze

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2006-05-11 17:52:23

    Poprawili fpsy ?
    Po zainstalowaniu 1.2 gra jakby zaczela \"lzej\" chodzic, ale po wrzuceniu qmaxa 0.74a ktory niby mial byc ok to fpsy spadly, szczegolnie na monsoonie. Wczesniej spadki tylko na blipie mialem :P

    Mam nadzieje, ze kiedys wreszcie przestanie sie z tego moda korzystac na turniejach :P
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2006-05-11 18:32:50

    ten wyscig zmian zaczyna denerwowac po malu....... moze za pol roku dojda wreszcie do ostatecznych wersji, ktore bede dluzej aktualne niz tydzien
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1860 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie