Promod do CoD:WW w fazie testów
Program konfigurujący serwer, który wciąż jest wyczekiwany przez niemal wszystkie osoby zainteresowane grą sieciową w Call of Duty: World at War, jest już w trakcie produkcji. Za jego wykonanie odpowiedzialny jest nie kto inny, jak sam Ryan „Raf1” Palmer - twórca Promoda dla CoD4:MW. Swoim powrotem do tworzenia modów mógł zaskoczyć, gdyż ponad miesiąc temu ogłosił, że rozstaje się z areną gier.
Mimo wszystko po zagraniu w betę, stwierdził, że gra ma potencjał i postanowił przygotować ją do profesjonalnej konkurencji, poprzez stworzenie odpowiedniego moda, jakim jest oczywiście Promod.
Jedna ze zmian wprowadzona przez Raf1ego dotyczy zwiększenia odrzutu wszystkich broni, do poziomu podobnego z vCoDa. Kolejne ważne punkty w jego programie to usunięcie perków, nalotów, rozpoznania i psów, a także między innymi zmiana menu początkowego, czyli podział broni w zależności od klasy i drużyny. Prócz ułatwienia zawodnikom gry, poprzez szybkie ustawienie serwera do odpowiedniej konfiguracji, ma on także na celu zniwelowanie wciąż występujących w grze błędów. Wstępna faza projektu wspiera wyłącznie tryb Search & Destroy.
Pełna lista wprowadzonych zmian
- Grenade cooking has been removed
- Fog has been removed from all maps
- Recoil has been increased on all guns, similar but perhaps more than that of CoD1
- Firing rate caps have been introduced to all single shot guns
- Team based weapons have been added – with a workaround due to having no menus
- Pistols are now given depending on your class and team
- The bomb is now invisible when planting/defusing [TODO:Global Plant alert]
- Client side map scripting removed
- Player names can now be changed during a round
- Single bomb has been implemented [TODO:DROP]
- Dvar Enforcer created
- Unified Ruleset loader created
- Pistols now have 1.2x movement speed
- Sprint has been removed
- Connection settings are now forced
- FPS has been increased
- The snipers have had a fix applied
- Fire and effects have been removed from all maps
- Music has been removed
- Auto-aim and Lunge have been removed on the knife
- Leader voices have been removed
- Sound occlusion/attenuation removed
- Sound realdelay removed
- Dogs have been removed
- UAV has been removed
- Artillery has been removed
- Perks have been removed
- Off hand items have been removed
- Missions have been removed
- Ready up mode has been added [TODO: Half time, team switch]
- Strat time has been added
- Client bobbing has been removed
- The XP bar has been removed
- Maps now have full colour saturation
- Dynamic lights and shadows are now forced off
- 3D Objective/World icons have been removed
Obecnie Promod beta jest wciąż w fazie testów, a pierwsza publiczna wersja powinna ukazać się za kilka dni. Więcej informacji na ten temat, a także zrzuty ekranu dostępne są na tej stronie.
BASHandSlash
#124 | koLLL
2008-11-19 10:12:51