Promod do CoD:WW w fazie testów
Program konfigurujący serwer, który wciąż jest wyczekiwany przez niemal wszystkie osoby zainteresowane grą sieciową w Call of Duty: World at War, jest już w trakcie produkcji. Za jego wykonanie odpowiedzialny jest nie kto inny, jak sam Ryan „Raf1” Palmer - twórca Promoda dla CoD4:MW. Swoim powrotem do tworzenia modów mógł zaskoczyć, gdyż ponad miesiąc temu ogłosił, że rozstaje się z areną gier.
Mimo wszystko po zagraniu w betę, stwierdził, że gra ma potencjał i postanowił przygotować ją do profesjonalnej konkurencji, poprzez stworzenie odpowiedniego moda, jakim jest oczywiście Promod.
Jedna ze zmian wprowadzona przez Raf1ego dotyczy zwiększenia odrzutu wszystkich broni, do poziomu podobnego z vCoDa. Kolejne ważne punkty w jego programie to usunięcie perków, nalotów, rozpoznania i psów, a także między innymi zmiana menu początkowego, czyli podział broni w zależności od klasy i drużyny. Prócz ułatwienia zawodnikom gry, poprzez szybkie ustawienie serwera do odpowiedniej konfiguracji, ma on także na celu zniwelowanie wciąż występujących w grze błędów. Wstępna faza projektu wspiera wyłącznie tryb Search & Destroy.
Pełna lista wprowadzonych zmian
- Grenade cooking has been removed
- Fog has been removed from all maps
- Recoil has been increased on all guns, similar but perhaps more than that of CoD1
- Firing rate caps have been introduced to all single shot guns
- Team based weapons have been added – with a workaround due to having no menus
- Pistols are now given depending on your class and team
- The bomb is now invisible when planting/defusing [TODO:Global Plant alert]
- Client side map scripting removed
- Player names can now be changed during a round
- Single bomb has been implemented [TODO:DROP]
- Dvar Enforcer created
- Unified Ruleset loader created
- Pistols now have 1.2x movement speed
- Sprint has been removed
- Connection settings are now forced
- FPS has been increased
- The snipers have had a fix applied
- Fire and effects have been removed from all maps
- Music has been removed
- Auto-aim and Lunge have been removed on the knife
- Leader voices have been removed
- Sound occlusion/attenuation removed
- Sound realdelay removed
- Dogs have been removed
- UAV has been removed
- Artillery has been removed
- Perks have been removed
- Off hand items have been removed
- Missions have been removed
- Ready up mode has been added [TODO: Half time, team switch]
- Strat time has been added
- Client bobbing has been removed
- The XP bar has been removed
- Maps now have full colour saturation
- Dynamic lights and shadows are now forced off
- 3D Objective/World icons have been removed
Obecnie Promod beta jest wciąż w fazie testów, a pierwsza publiczna wersja powinna ukazać się za kilka dni. Więcej informacji na ten temat, a także zrzuty ekranu dostępne są na tej stronie.
BASHandSlash
#84 | platinium
2008-11-12 16:04:03
#85 | mateck
2008-11-12 16:17:43
Ty chyba poza tą kobietą swoją świata nie widzisz.
#86 | mateck
2008-11-12 16:18:21
#87 | arm
2008-11-12 16:18:26
Ad. 2 Chyba jednak nie...
Ad. 3 Skoro efekty graficzne to zbędne śmieci to graj sobie w jakieś gry sprzed kilku lat. A nie karz oczu innych okaleczoną grafiką. Czy nowe gry robi się po to żeby je upośledzać? Masz mało FPS, kup sobie lepszy komputer - słabą widoczność to kup sobie większy monitor albo idź do okulisty. Dla Ciebie to zbędne dla innych nie...
Ad. 4 Albo podkładasz albo tańczysz a nie 5 rzeczy naraz, wielki realizm... Dojdzie do tego że UberProMod będzie jednym wielkim uproszczeniem...
Ad. 5 Jakbyś Ty się nie oburzał i wiedział o co chodzi...
----
I jeszcze do kolegi który usunął posta invisiable znaczy niewidoczny a nie widoczny więc nie wiem o co Ci kaman? Ale pewnie dlatego usunąłeś posta
http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?qs=invisible&tr=ang-auto&x=0&y=0
#88 | platinium
2008-11-12 16:18:58
Poza tym dzisiaj zdała prawko, więc będę miał czym dupę wozić ahahaha :D
#89 | platinium
2008-11-12 16:20:09
#90 | ZACKy
2008-11-12 16:46:54
#91 | kuba
2008-11-12 16:48:53
#92 | ZACKy
2008-11-12 16:51:36
#93 | reaktiv
2008-11-12 17:11:41
Realizm w grach - bylo to walkowane tyle razy ze chyba wiecej juz nie trzeba - NIE MA GO. W COD4 tez tekstura paki zostala usunieta, zeby bylo widac kiedy kladziesz bombe/rozbrajasz co sie dzieje, tak jak w przypadku vCOD i COD2.
Bieg z pistolem zaczerpniety z CSa? lol? To chyba w vCOD i COD2 nie grales.
#94 | tybek
2008-11-12 17:23:55
#95 | ZACKy
2008-11-12 17:27:06
Wie ktos czy patch 1.1 to naprawia ?:D
#96 | Borewicz :)
2008-11-12 17:34:24
#97 | OFF @ Grumx
2008-11-12 17:34:33
prawie jak Quake na leząco
#98 | abes
2008-11-12 17:46:34
#99 | marikkkk
2008-11-12 17:48:32
#100 | platinium
2008-11-12 17:50:59
#101 | marikkkk
2008-11-12 18:01:25
#102 | qbarcaaaa
2008-11-12 18:40:16
#103 | reaktiv
2008-11-12 18:44:55
#104 | crosq.
2008-11-12 20:19:50
#105 | arm
2008-11-12 21:08:10
#106 | arm
2008-11-12 21:19:21
Ad. 2 No tak nie ma go i nie będzie dzięki takim modom... Zupełnie nie wiem czemu część gier jest zaliczana do gatunku FPP/Symulator. Być może dlatego że mają coś odzwierciedlić? Przynajmniej w jakimś procencie, bo nic nigdy nie odda tego do końca. A vCoD i CoD2 co to jest, BOŻE ludzie skończcie to nie są jakieś nie wiadomo jakie autorytety... Bo żal d*pe ściska jak się rozpływacie pisząc o tych modach, szkoda że już umarły śmiercią naturalną...
Ad. 3 Masz racje nie grałem w to, bo wolałem grać w CS-a, a tam z nożem biegało się szybciej niż z bronią. Teraz pytanie, co było szybsze vCoD czy CS :O? Chyba nie grałeś w CS-a?!!?!?!?!?!?!?
#107 | arm
2008-11-12 21:21:28
#108 | reaktiv
2008-11-12 21:26:09
#109 | arm
2008-11-12 21:41:08
Pamiętam jak w dawnych czasach CoD2 uważano za kamperiadę i żartowano że runda trwa nie wiadomo ile... Twórcy znacząco przyśpieszyli rozgrywkę w ostatnich częściach ale widzę że ułamek graczy nadal dąży do powrotu na stare śmieci...
#110 | Osk4r
2008-11-12 21:58:01
#111 | satan
2008-11-12 22:04:26
a tak w ogole to bardzo podoba mi sie to podejscie. ot jak najszybsze dostosowanie gry to panujacych \"standardow\" ktore umozliwia komfortowa gre
#112 | seven
2008-11-12 22:46:01
#113 | arm
2008-11-13 10:04:16
#114 | arm
2008-11-13 10:06:52
#115 | _top
2008-11-13 11:22:36
#116 | arm
2008-11-13 12:30:26
#117 | reaktiv
2008-11-13 13:52:02
#118 | arm
2008-11-13 14:42:47
Nie mówię że wszystkie zmiany są głupie, tylko część zmian jest bezsensowna. Lepiej by było gdyby opracował jakieś CoD:WaW-TV albo coś innego pożytecznego...
#119 | kuba
2008-11-13 20:33:24
#120 | kuba
2008-11-13 20:37:22
#121 | arm
2008-11-13 21:06:59
#122 | arm
2008-11-13 21:08:05
#123 | kuba
2008-11-13 21:17:36