Promod do CoD:WW w fazie testów

Dostosuj

Promod do CoD:WW w fazie testów

Program konfigurujący serwer, który wciąż jest wyczekiwany przez niemal wszystkie osoby zainteresowane grą sieciową w Call of Duty: World at War, jest już w trakcie produkcji. Za jego wykonanie odpowiedzialny jest nie kto inny, jak sam Ryan „Raf1” Palmer - twórca Promoda dla CoD4:MW. Swoim powrotem do tworzenia modów mógł zaskoczyć, gdyż ponad miesiąc temu ogłosił, że rozstaje się z areną gier.

Mimo wszystko po zagraniu w betę, stwierdził, że gra ma potencjał i postanowił przygotować ją do profesjonalnej konkurencji, poprzez stworzenie odpowiedniego moda, jakim jest oczywiście Promod.

Jedna ze zmian wprowadzona przez Raf1ego dotyczy zwiększenia odrzutu wszystkich broni, do poziomu podobnego z vCoDa. Kolejne ważne punkty w jego programie to usunięcie perków, nalotów, rozpoznania i psów, a także między innymi zmiana menu początkowego, czyli podział broni w zależności od klasy i drużyny. Prócz ułatwienia zawodnikom gry, poprzez szybkie ustawienie serwera do odpowiedniej konfiguracji, ma on także na celu zniwelowanie wciąż występujących w grze błędów. Wstępna faza projektu wspiera wyłącznie tryb Search & Destroy.

hide_dot.gifPełna lista wprowadzonych zmian

  • Grenade cooking has been removed
  • Fog has been removed from all maps
  • Recoil has been increased on all guns, similar but perhaps more than that of CoD1
  • Firing rate caps have been introduced to all single shot guns
  • Team based weapons have been added – with a workaround due to having no menus
  • Pistols are now given depending on your class and team
  • The bomb is now invisible when planting/defusing [TODO:Global Plant alert]
  • Client side map scripting removed
  • Player names can now be changed during a round
  • Single bomb has been implemented [TODO:DROP]
  • Dvar Enforcer created
  • Unified Ruleset loader created
  • Pistols now have 1.2x movement speed
  • Sprint has been removed
  • Connection settings are now forced
  • FPS has been increased
  • The snipers have had a fix applied
  • Fire and effects have been removed from all maps
  • Music has been removed
  • Auto-aim and Lunge have been removed on the knife
  • Leader voices have been removed
  • Sound occlusion/attenuation removed
  • Sound realdelay removed
  • Dogs have been removed
  • UAV has been removed
  • Artillery has been removed
  • Perks have been removed
  • Off hand items have been removed
  • Missions have been removed
  • Ready up mode has been added [TODO: Half time, team switch]
  • Strat time has been added
  • Client bobbing has been removed
  • The XP bar has been removed
  • Maps now have full colour saturation
  • Dynamic lights and shadows are now forced off
  • 3D Objective/World icons have been removed


Obecnie Promod beta jest wciąż w fazie testów, a pierwsza publiczna wersja powinna ukazać się za kilka dni. Więcej informacji na ten temat, a także zrzuty ekranu dostępne są na tej stronie.

BASHandSlash

KomentarzeKomentarze

  • qzk

    #42 | qzk

    2008-11-11 22:46:13

    J@P@ OK3J ?
  • qzk

    #43 | qzk

    2008-11-11 22:47:26

    lubię cie :D
  • TOMe

    #44 | ptt

    2008-11-11 22:52:10

    -Client bobbing has been removed

    -Sprint has been removed

    to wkoncu bedzie ten sprint czy nie ? Trzesienie podczas sprintu wylaczone, a pozniej ze sprint wylaczony? Jesli sprint off to po co pisal o trzesnieniu ?:D
  • mefistox2

    #45 | bulbasaur

    2008-11-11 23:07:38

    to pierwsze być może odnosi się \"Pistols now have 1.2x movement speed\" ,
  • reaktiv

    #46 | reaktiv

    2008-11-11 23:23:37

    No, tak jakos ze sprintem mi to skojarzylo sie :p

    Chodzi o trzesienie(podnoszenie sie broni gora-dol itp) kiedy biegasz/chodzisz. Sprint jest wylaczony.

    Edit:

    Nie napisalem tam \"podczas sprintu\", a \"biegu\" to jest roznica :p
  • LuqeR

    #47 | LuqeR

    2008-11-11 23:25:55

    Polać mu...
  • cow.sndstrm

    #48 | cOw.

    2008-11-11 23:33:18

    jest w opcjach stawiania serwera wiec napewno sie przyjmie
  • cow.sndstrm

    #49 | cOw.

    2008-11-11 23:41:55

    btw pogralem wlasnie ze snipa na tdm i powiem ze po cholere sniper fix? jak z wdechem czy bez trafiajac nawet obok sie zabija :D to wtf?:D
  • marikkkk

    #50 | marikkkk

    2008-11-11 23:57:12

    Teraz wlasnie szpilamy w cod2 non stop:p z FLSiakami ^^
  • esportfun

    #51 | craven

    2008-11-12 00:01:24

    ANO sniperfix sux.. tez sie zastanawiam po co ;)
  • esportfun

    #52 | craven

    2008-11-12 00:04:16

    żółwik :D
  • marikkkk

    #53 | marikkkk

    2008-11-12 00:35:02

  • andrzejq

    #54 | platinium

    2008-11-12 01:06:18

    To teraz moje pytanie do Ciebie. Jeśli nie uznasz go za zbyt prywatne to proszę o odpowiedź.

    Co zamierzasz robić po zakończeniu kariery gracza ?
  • andrzejq

    #55 | platinium

    2008-11-12 01:09:46

  • damashi01

    #56 | Damashi

    2008-11-12 08:47:01

    Recoil has been increased on all guns, similar but perhaps more than that of CoD1

    WTF.
  • sparhawk

    #57 | SLW sparhawk

    2008-11-12 11:08:59

    IMO wszystko fajne, ale jednak sprint i gotowanie nadów powinno zostać.

    Najbardziej cieszy mnie zwiększony recoil broni
  • RommeL

    #58 | RommeL

    2008-11-12 11:29:16

    Brak możliwości grzania nadów +
    Recoil został zwiększony we wszystkich broniach, podobnie, a może i nawet bardziej jak w vCOD +

    cod1:)
  • ArmaGedoN

    #59 | arm

    2008-11-12 12:31:02

    Sprint powinien zostać, dawał duże możliwości ataku i wycofania się...
    Grzanie granatów również powinno zostać, to chyba norma w każdej grze MP.
    Usunięcie efektów graficznych? WTF?!
    Nie widać bomby przy podkładaniu/rozbrajaniu? WTF?!

    Ogólnie WTF?! 75% zmian dobrych a reszta, bez kitu - bujanie snajperki, niech sobie zostanie - to chyba realne? A co realne to pr0?
  • andrzejq

    #61 | platinium

    2008-11-12 13:46:02

    Tak flejmik bo się zaraz okaże, że pół sceny grać nie umie bez \"grzanych\" nadów, sprintu i no recoila ;asd
  • N00binator

    #62 | kuba

    2008-11-12 13:56:08

    Grzanie granatów również powinno zostać, to chyba norma w każdej grze MP.

    W najpopularniejszej grze MP jednak nie.
  • N00binator

    #63 | kuba

    2008-11-12 13:56:34

    Bo taka jest prawda :D
  • sparhawk

    #64 | SLW sparhawk

    2008-11-12 14:01:03

    Jak już pisałem wyżej

    większy recoil, jak najbardziej TAK! Koniec z noskillowym spray&pray z każdego smg/mg z biodra i napierdalania cała serią na aimie

    Jednak co do nadów, to nie rozumiem, w czym to przeszkadza? że nie można biec z granatem w łapie przez pół mapy ? Przecież gotowanie daje większe możliwości.

    Co do sprintu, to tez nie wiem dlaczego. Rozumiem na małych mapkach, takich jak były też w np w cod2 nie był potrzebny, ale tu mapy są trochę jednak większe to raz, a dwa to jednak tez dodaje uroku grze. Już bardziej bym się zastanowił nad wprowadzaniem wolniejszego regenu dla sprintu, żeby nie można było co 2sekundy go włączać.

    Przydała by się też opcja braku mozliwości strzelania podczas wyskoku. (tu zaraz się zacznie dopiero flame)
  • andrzejq

    #65 | platinium

    2008-11-12 14:17:06

    =)
  • doomciakk

    #66 | doomciak

    2008-11-12 14:23:39

    jak bedzie sie dostawalo przez sciane to juz sie nie ucieknie bez sprintu ;D
  • naTka

    #67 | ntkkk

    2008-11-12 14:27:45

    Nie bierz to teraz za flame ale z tego co widze to ty z nowej gry chcesz zrobic cod1 to po co cod5 wychodzi skoro chcesz z niej zrobic cos co juz bylo ^^
  • sparhawk

    #68 | SLW sparhawk

    2008-11-12 14:32:19

    Tak szczególnie z gotowanymi granatami i sprintem bedzie to vCod ...

    I tak bardzo chętnie, i myslę że nie tylko ja zagrałbym w vcod z nową tylko grafiką
  • naTka

    #69 | ntkkk

    2008-11-12 14:36:39

    pewnie nie tylko ty ale rowniez nie kazdy, szanuje twoje zdanie ale sie z nim nie zgadzam :)
  • naTka

    #70 | ntkkk

    2008-11-12 14:38:06

    pozostaja Ci \"strejf dż4mpy\" ! xD
  • doomciakk

    #71 | doomciak

    2008-11-12 14:44:48

    a nauczysz mnie?
  • reaktiv

    #72 | reaktiv

    2008-11-12 14:46:39

    Bieg z pistoletem zostal zwiekszony, grales na tym promodzie, ze wiesz jak sie biega? Z tego co tam ludzie pisza to biega praktycznie tak jak z sprintem.

    Grzanie nadow w kazdej grze mp? chyba tylko w cod4, uo.

    Efekty graficzne, to zbedne smieci latajace na mapie, czyli liscie, jakies papierki i inne duperele nikomu nie potrzebne, a zmniejszajace fps i widocznosc.

    Co do bomby, chodzi o to ze kiedy podkladasz nie pojawia ci sie wielka bomba, ktora zaslania ci cale pole widzenia, ze nie mozesz nawet zareagowac jak koles stanie przed toba, bo go nie zobaczysz.


    Komentujecie z oburzeniem, nie wiedzac nawet co.
  • brixzzu

    #74 | to ten

    2008-11-12 15:16:18

    natka [+] , wyobraziłem sobie jak kolesia skanują a ten strafe jumpem spierdala i wyplulem sałatke :D
  • Mateck

    #75 | mateck

    2008-11-12 15:39:15

    widziałeś kiedyś żeby żołnierz tak zapier*alał z ciężkim karabinem? :D
  • Mateck

    #76 | mateck

    2008-11-12 15:42:57

    jakbyś był na bieżąco z moją lekturą to byś wiedział :(
  • Mateck

    #77 | mateck

    2008-11-12 15:44:04

    lesze i kficzem : DODDD
  • andrzejq

    #78 | platinium

    2008-11-12 15:52:58

    Tak jakoś mi się skojarzyły :P
  • andrzejq

    #79 | platinium

    2008-11-12 15:54:02

    Ty wyplułeś sałatkę, a ja mam KU*WA monitor do wymiany... nigdy więcej nie będę pił herbaty przed komputerem...
  • andrzejq

    #80 | platinium

    2008-11-12 15:55:07

    mateck czy Ty naprawdę myślałeś, że mógłbym tego nie przeczytać?

    Ja po prostu stary się robię... skleroza... dziewczyna... i się zapomina xD
  • reaktiv

    #81 | reaktiv

    2008-11-12 16:01:31

    Gram w CSa z isu, od stycznia zaczynamy szturm na HLC.
  • ArmaGedoN

    #82 | arm

    2008-11-12 16:02:30

    Dużo popularnych gier MP to ma. Między innymi ET, CoD4... Wiadomo że nie 100%...
  • brixzzu

    #83 | to ten

    2008-11-12 16:04:01

    ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4395 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie