Polski turniej Quake Wars w ESL
Dokładnie wczoraj została dopuszczona do sprzedaży w pełni spolonizowana wersja doskonale Wam zwanej gry od Activision, czyli Enemy Territory: Quake Wars. Doczekaliśmy się wydania gry w naszym rodzimym języku, teraz kolej na pierwszy turniej tej gry przeznaczony wyłącznie dla polskich zespołów. Organizacji pierwszego pucharu w nadwiślańskiej naszej ojczyźnie podjął się polski oddział Electronic Sports League.
Zasady turnieju
Wszystkie mecze odbędą się na demie gry ET:QW na mapie Valley w systemie 6on6.
System rozgrywki: Stopwatch
Limit czasu: 20 minut
Na serwerze powinna być włączone opcje:
seta g_noRouteConstraintKick "1"
seta g_noRouteMaskDestruction "1"
- System punktowy podczas meczu:
Runda 1: Zespół A ustawia czas, jeśli zespół B nie ustanowi lepszego czasu zespół A wygrywa 2-0. Jeśli będą dwa fullhold'y następuje remis 1-1.
Runda 2: Zespół B ustawia czas, jeśli zespół A nie ustanowi lepszego czasu zespół B wygrywa 2-0. Jeśli będą dwa fullhold'y następuje remis 1-1.
Jeśli po dwóch rundach jest remis 2-2, następuje dogrywka.
- Dogrywka:
Jeżeli 2 drużyny mają remis po rozegraniu rund w systemie ABBA, zostanie rozegrana mapa rozstrzygająca. Jeżeli na tej mapie nastąpi podwójny fullhold, wygrywa drużyna która wypełniła więcej zadań.
Jeżeli drużyny maja remis w ilości wykonanych zadań, wygrywa drużyna która szybciej wykonała ostatni objective.
- Zastrzeżenia co do pojazdów i klas:
Poniższe pojazdy są zabronione:
Wszystkie powietrzne [nie dotyczy Icarusa] (Tormentor, Anansi, Bumblebee) Baza Pojazdów Stroggów (jeden Hog, jeden Desecrator, dwa Icarusy i jeden Tormentor) jest zabroniona. Nie można stawiać wieżyczek w tej bazie.
Zespoły mogą używać pojazdów z ich obecnego miejsca spownu i/lub poprzednich spownów tylko i wyłącznie jeśli przestrzegają ograniczenia pojazdów:
- Zespół może używać tylko 1 cięzkiego pojazdu w tym samym czasie
- Zespół może używać tylko 1 średniego pojazdu w tym samym czasie
- Zespół może używać tylko 1 snajpera, jednak nie ma ograniczenia na klasy Covert Ops/Infiltrator
- Może być postawiona tylko 1 wieżyczka przez klasę Field Ops/Opressor, jednak nie ma ograniczenia na klasy Field
Ops/Opressor
Cięzkie pojazdy: Cyclop, Desecrator i Titan
Średnie pojazdy: Hog i APC
Nagrody
2 miejsce - 6kont premium na 2 miesiące
3 miejsce - 6kont premium na 1 miesiąc
Wszystko to wygląda ładnie i na pewno cieszy, ale nie ma rzeczy doskonałych. W tym wypadku drobną niedogodnością jest to, że jest to nadal turniej rozgrywany na wersji demonstracyjnej. Organizatorzy uzasadniają taką decyzję mówiąc, iż nie wszyscy zdążyli się już zaopatrzyć w pełną wersję tej gry. Turniej ten rozpocznie się dokładnie jutro, choć zapisy nadal trwają. Maksymalna ilość zespołów to 8. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do wzięcia udziału w pierwszym polskim turnieju Quake Wars oraz życzymy powodzenia.
Electronic Sports League
#0 | OFF @ Grumx
2007-10-05 19:52:04
#0 | meribo
2007-10-05 19:53:50
#0 | Exil
2007-10-05 20:36:42
#0 | aimowy
2007-10-06 11:24:56
#0 | Pajda
2007-10-06 11:33:18
#0 | nikom
2007-10-06 13:18:27
#0 | nikom
2007-10-06 13:21:33
#0 | Pajda
2007-10-06 13:42:29
#0 | Exil
2007-10-06 13:52:47
#0 | nikom
2007-10-06 13:53:02
#0 | Pajda
2007-10-06 14:34:09
#0 | Pajda
2007-10-06 14:35:30
#0 | Exil
2007-10-06 14:44:21
#0 | meribo
2007-10-06 14:45:47
#0 | aimowy
2007-10-06 14:52:32
#0 | Exil
2007-10-06 17:23:17