Patch 1.3 bardzo niedługo!
Właśnie panowie z IW podali dość zaskakującą dla wszystkich graczy Call of Duty 2 wiadomość. Ta dotyczy nowej wersji patcha do tej gry oznaczonej numerem v1.3. Wiadomość jak już pisałem zaskakująca i dość niespodziewana, ponieważ kto oczekiwał patcha po tak długim okresie zwłoki przy wydawaniu wersji wcześniejszej? Chyba nikt dlatego wśród graczy informacja ta wywołała niemałe, ale słuszne oburzenie.
Sama poprawka za wiele zmian zawierać nie będzie, a ma głównie poprawić małe błędy wersji v1.2 i zupdatować guid PB.
Co zmieni patch v1.3?
- Gamestate increased
- Punkbuster related fixes (32 character GUID fix)
- Other minor inclusions
Jak widzimy zmiany nie wielkie, choć do końca nie wiemy o jakie inne poprawki chodzi autorom, lecz miejmy nadzieję że na myśli mają usunięcie bugów czy problemu przy długim oczekiwaniu na połączenie. Samo IW dodatkowo informuje, że patch powinien ukazać się dzisiaj na serwisach FTP stron poświęconych Call of Duty w godzinach porannych lub popołudniowych w zależności od położenia. Pierwszym portalem na którym znaleźć powinniśmy ów patch jest serwis FileFront. Cóż IW graczy CoD'a chyba nie pierwszy raz zaskakuje, lecz miejmy nadzieję, że tym razem wejście patcha v1.3 nie wywoła większego zamieszania na scenie, a wszystko szybko wróci do normy czego oczywiście wszystkim fanom CoD2 gorąco życzymy!
UPDATE: Plik jest już dostępny w sieci, a pobrać go możecie z poniższych mirrorów.
Mirrory
gotfrag
#0 | reaktiv
2006-06-08 15:23:34
#0 | Cappo
2006-06-08 15:48:43
Póki co dalej nie można ściągać http://filelist.filefront.com/8;/Latest_Patches.html
Nie za dużo tych poprawek ,raczej kosmetyka
The Call of Duty 2 1.3 patch is an all-inclusive installation, containing all of the previous updates from the 1.2 patch and the 1.01 patch. Information about updates included from the earlier 1.2 and 1.01 patch can be found further down this document.
IMPORTANT NOTE: Use of the in-game console is not supported by Activision®. Please do not contact Activision Customer Support with issues that arise from using console commands in-game.
NOTES FOR MOD USERS:
- It is recommended that any user modifications that have been installed to the Call of Duty 2 directory be removed before installing this patch. These modifications are not supported by Activision and may not be compatible with some of the new features that are included.
- Call of Duty 2 does not support mods that have spaces in the mod\'s folder name. Be sure that the folder that contains your mod does not have spaces; otherwise users will not be able to download the files. For example, a mod in a folder called \"My Mod\" would be invalid, whereas \"MyMod\" or \"My_Mod\" would work.
MULTIPLAYER FIXES
-Raised the gamestate from 16k to 128k
-Added loading bars to maps mp_harbor and mp_rhine
-Addressed the PB GUID issue where players were not being assigned PB GUID\'s of exactly 32 characters.
mp_rhine map changes:
-Fixed player getting on top of broken wall and seeing through second story of bombed out building.
mp_harbor map changes:
-Reduced overall fog density
-Fixed missing water texture
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of the first gap in a railing found on east side of map.
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of railing found on east edge of map.
-Fixed a partially floating crate and a couple holes in sandbags.
NOTE - When benchmarking Call of Duty 2 using \"timedemo \", the first few frames are
artificially slow. You will get more accurate results by using a spreadsheet program to
process the values in \"main/demos/timedemo__mode_.csv\".
The first column is the frame number, and the second column is the number of
milliseconds spent in that frame. Just ignore the first ten or so rows.
The average framerate is 1000 divided by the average of the remaining rows.
#0 | nekkkkkkkkkro
2006-06-08 16:10:19
#0 | zlyy
2006-06-08 16:30:24
#0 | SLW sparhawk
2006-06-08 16:31:13
http://www.4gclan.com/CallofDuty2Patchv1_3.zip
a tu drugi
http://rapidshare.de/files/22538267/CallofDuty2Patchv1_3.zip.html
to nie są oficjalnie wystawione pliki - ściąganie i instalacja na własne ryzyko ;)
#0 | infin
2006-06-08 16:42:36
#0 | SLW sparhawk
2006-06-08 16:43:42
#0 | kONo
2006-06-08 16:48:40
#0 | nekkkkkkkkkro
2006-06-08 17:31:54
#0 | GrejT <3 Ewelinka
2006-06-08 19:37:59
#0 | fckrz0r
2006-06-08 19:39:17
IW wypuscilo go pewnie zeby zmalalo niezadowolenie z patchu 1.2 ;d
#0 | Cappo
2006-06-08 20:28:00
Już zrobine 157.158.40.210:28960 , nie wiem czy wszystko działa i jak z \"wejściem dla wszytskich osób\" bo sam jeszcze ściągam patcha.
#0 | f4LecZka
2006-06-08 20:59:58
#0 | Cappo
2006-06-08 21:06:42
Ps. To chyba powoli koniec serverów CoD2 \"dla wszytskich\" , dalej nie ma guidów , działą tylko na serwerach tylko bez plików z \"Krak\"owa, chyba że to jakiś buq i naprawią to.
#0 | Zyx
2006-06-09 08:52:24
Ze swojej strony objecuję, że jak tylko ukaże się wersja serwerowa pod linuxa tego patcha, natychmiast zaktualizuje nasz publik.
Mam również propozycję dla graczy w CoD2.
Napisałem artykuł odnośnie bugów w tejże grze. Starałem się wychwycić wszystkie niedociągnięcia, jest ich naprawdę sporo. Może przebudowałbym ten artykuł w petycję do IW z podpisami graczy(z tagami klanowymi). Zamieścilibyśmy go w jakimś serwisie, a Wy podpisywalibyście się pod nim i powiedzmy po miesiącu wysłany by został do Infinity Ward. Ludzie z IW wydali już patch 1.3, więc mają czas na zrobienie patcha 1.4 , który wkońcu eliminowałby te tragiczne noedociągnięcia.
Co wy na to ?
#0 | karpik
2006-06-09 10:23:31
#0 | Cappo
2006-06-09 10:38:47