Patch 1.20 wydany
Czyżby miała się powtórzyć sytuacja z BattleFielda 2, gdzie to doszliśmy do wersji 1.41, a każdy następny patch znacząco zmieniała gameplay? Mam nadzieję, że DICE dotrzyma słowa i w nowym BF nie będzie mieszać tak jak w dwójce. Jak na razie im się to udaje, patch nie wprowadza rewolucyjnych zmian, które to wywrócą wszystko do góry nogami. Części jednak warto się przyjrzeć.
Na przykład od teraz Friendly Fire zawsze jest wyłączone na wszystkich serwerach rankingowych, co prawdopodobnie spowoduje bezmyślne stawianie min APM wszędzie gdzie się da. Drugą rzeczą jest wyjście za Wcześniej, że po 10 sekundach zaczyna nam spadać życie, a od razu giniemy, co powoduje iż mapa Mińsk staje się na meczach nie grywalna. Mam nadzieje że panowie z DICE ruszą głową i to zmienią, bo takie rzeczy tylko niszczą grę.
Lista zmian
- Ograniczono edycję przypisania sterowania z poziomu konsoli
- Poprawiono statystki dla rakiety PK-74 AR w BFHQ
- Poprawiono interferencje systemu sonarowego PDS-1 z UAV-em
- Punkty za leczenie i naprawę przyznawane są po 50% na leczenie i naprawę zamiast 100%
- Zwiększono bezpieczeństwo logowania się do konta EA
- Poprawiono liczbę godzin spędzoną w centrum medycznym BFHQ
- Usunięto błąd powodujący zawieszenie serwera w trybie współpracy
- Usunięto nadużycia sondy dowódcy drużyny
- Naprawiono złe ustawienie celownika Rorsch Mk-S8
- Wypadnięcie za mapę powoduje natychmiastowy zgon zamiast stopniowego otrzymywania obrażeń przez 15 sekund
- Dodano opcję serwera, która uniemożliwia ruch Tytanów
- Zoptymalizowano wyświetlanie Tytanów
- Usunięto nadużycie związane z drzwiami do rdzenia reaktora
- Podczas próby dołączenia do pełnego serwera wyświetlany jest teraz prawidłowy komunikat
Linki
battlefield.ea.com