Patch 1.2 w drodze

Dostosuj

Patch 1.2 w drodze

Parę dni temu, bo 13 grudnia, na angielskim forum EA Games pojawiła się informacja, iż trwają pracę na nowym patchem, oznaczonym numerkiem 1.2. Wielu graczy domagało się wprowadzenia nowego patcha, który miałby usunąć różne bugi pojawiające się w grze. Rzecznik EA przedstawił nam listę zmian, jakie wejdą w życie(w grę) wraz z nową łatką, oto one:

hide_dot.gifLista zmian

  • Zmniejszenie ilości rakiet w Helikopterach z 14 do 8
  • Sterowane rakiety będą miały mniejszy zasięg
  • Zmniejszenie odporności wszystkich pojazdów powietrznych
  • Poprawienie skuteczności AA po namierzeniu celu
  • Podstawowe bronie Supporta, Snajpera i AT będą miały lepszą celność
  • Zlikwidowanie "bunny-hoppingu"
  • Brak możliwości strzału podczas skakania
  • Poprawienie bugów ze sprintem oraz kładzeniem się (kilkukrotne szybkie kładzenie i wstawanie nie będzie możliwe)
  • Poprawienie skuteczności broni Sa80 oraz G3A3
  • Możliwość przeładowania broni podczas sprintu
  • APC mogą teraz zadawać obrażenia strzelając przez cieńsze osłony (płotki itp.)
  • Zmniejszono skuteczność broni M134
  • Automatyczne ładowanie defibrylatora podczas, gdy jest on nieużywany


Bardzo dziwna wydaję się zmniejszona odporność samolotów itd. Już teraz bardzo łatwo zestrzelić większość pojazdów powietrznych. W końcu zostanie wprowadzona możliwość przeładowania broni podczas sprintu, której bardzo brakuje.

Podając listę zmian, panowie z EA Games jednocześnie zaznaczyli, iż nie są to wszystkie zmiany. Informacje o tym będą na bieżąco aktualizowane na forum EA (click).

Patche, które wyszły dotychczas:
EA Games

KomentarzeKomentarze

  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-12-18 14:13:54

    A wprowadza, ze nie bedzie potrzeba x giga wolnego, zeby pacze instalowac ? ;)

    Zmniejszenie odpornosci maszyn latajacych uwazam za dobra nowine - od zawsze sa smiesznie wytrzymale np. na ogien z .50 czy nawet dzialo czolgu.
    Zwiekszenie celnosci snajpy takze jak najbardziej bo to co sie dzialo momentami smieszne bylo. Szczegolnie z SWD jak z malego dystansu mimo idealnej pozycji mozna bylo wywalic caly magazynek i nie trafic ani razu w kolesia. Chociaz zastanawiam sie czy to celnosc czy czasami takze rejestrowanie trafien przy przeszkodach.
    Do Sa80 zastrzezen nie mialem, a korzystam sporo, imo troche na wyrost.
    Na skakanie pare osob sie wkurzy, mnie to osobiscie wszystko jedno, moze jeszcze point blank granatnika by sie przydal uregulowany, bo w realu granaty sie uzbrajaja po przeleceniu 40 metrow, co by pewnie zadowolilo wiekszosc obecnych narzekan.
    Kontrowersja dla mnie jest oslabienie sily ognia heli. Przeladowywanie niekierowanych pociskow to dla mnie byl lol, teraz zmniejszyli do 8 na przeladowanie, a one przeciez wcale takie silne nie sa. Imo mozna by zwiekszyc sile razenia takiego pocisku i wywalic przeladowywanie, w zamian wtedy mniejsza liczbe pociskow ogolnie. Zasieg kierowanych... nie powiem zeby przyjemne bylo miec rapeowane pojazdy zanim sie jeszcze rusza z bazy, ale to wlasnie nadawalo heli namiastke realnej sily i zastosowania.

    No zobaczymy, na pewno pacz zadowoli wszystkich narzekaczy czyli slabszych graczy chcacych sobie tylko popykac. Wszystkie zmiany to dokladnie to czego chcieli - zakaz skakania, zakaz rozwalania wszystkiego smiglowcem itd. W sumie to wlasnie wsrod takich graczy uslyszalem pare razy, ze Sa80 jest zbyt niecelne co mnie zdziwilo.

    Chociaz w sumie ja sam tez tylko wchodze sobie postrzelac, wiec teraz bede mial latwiej ;)
  • Vesp3r

    #0 | Vesp3r

    2005-12-18 14:57:07

    tera bedzie potrzeba 10 gb dysk na patche do bf2 :)
    (+ kolejne 10 na robienie experymentów by zainstalować)
    ja jestem za osłabieniem samolotów i heli ale nei by aa było super śmiercionośne.

    Chodź z 14 bym zmniejszył do 10 bo jednak będzie tak ze heli leci udeża wraca się naładowac i tak znowu.
  • priAm

    #0 | kumar

    2005-12-18 15:06:28

    Brak możliwości strzału podczas skakania
    Poprawienie bugów ze sprintem oraz kładzeniem się (kilkukrotne szybkie kładzenie i wstawanie nie będzie możliwe)

    Bardzo dobrze, że to poprawią. Wkońcu ta gra przestanie przypominać call of duty....
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-12-19 02:36:57

    No wlasnie dzisiaj na wakeisland postanowilem dla odmiany pograc troche snajpa... jakie to jest wkurzajace... lezy czlowiek iles czasu w bez ruchu totalnym i nagle widzi przeciwnika, stoi odwrocony bokiem, odleglosc srednia, przymierzyc, strzal... nic... drugi... nic... trzeci, czwarty, piaty... nic, przeladowac... boom samolot zrzucil bombe.
    Respawn, wciaz ten sam koles, pierwsza kula z miejsca zdjalem... o co chodzi ? Szczegolnie jak sie celuje w glowe to calkiem jakby nie zaliczalo, a jak ktos jest obok np. drzewa czy jakiegos filaru to w to co wystaje nawet jak jest tego sporo za nic nie trafisz...
    Oczywiscie o zastosowaniu SWD jako przedluzenia zasiegu ognia druzyny, czyli po to po co powstal nie moze byc mowy, zeby tak nie walczyc jest zaduza losowosc.
  • Ottar

    #0 | Ottar

    2005-12-19 09:39:06

    Pajda, bo \"cieniutki jesteś\" jak piwo z psich sików :) więc nic dziwnego, że nie trafiasz. Zmiany jak dla mnie \"super\", szkoda tylko, że tak późno...
  • [B?B]

    #0 | enclave.BB

    2005-12-19 10:00:44

    Jak strzelasz w glowe z dalszych dystansow to celuj w jej czubek lub zupelnie nad gowa. Ja ze snipa problemow nie mam, fajnie ze maja ja poprawic :)
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-12-19 14:36:28

    Nie no wtedy to nawet 2 tygodni nie gralem, chociaz w czolgu sobie radzilem, tylko ze mi nikt niechcial dac :P Ale faktycznie to nie gra dla mnie, szczegolnie 8/8.
  • priAm

    #0 | kumar

    2005-12-19 15:57:23

    Też troszke dziwne są te przeładownia. Tzn. może i są realistyczne, ale z innych gier jestem przyzwyczajony do szybszych reakcji broni ;P

    [+] !!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5040 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie