PAM 2.04 już jest!

Dostosuj

PAM 2.04 już jest!

Oczekiwany przez wielu zawodników PAM 2.04, czyli program konfigurujący serwer wczorajszego dnia wreszcie się pojawił. PAM prócz ułatwienia zawodnikom gry, poprzez szybkie ustawienie serwera do odpowiedniej konfiguracji w przeróżnych spotkaniach do przeróżnych lig, ma także na celu zniwelowanie błędów gry, na tyle na ile jest to możliwe. W przypadku najnowszej wersji 2.04 tym na co wszyscy czekali, było całkowite usunięcie lub utrudnienie wykorzystywania bugu związanego z granatami dymnymi.

O ile całkowite usunięcie błędu niestety nie było możliwe, o tyle uniemożliwienie w jakimś stopniu jego używania już tak. Dzięki moderom z Worm's World pracującym nad PAMem od tej chwili granat dymny nie będzie wybuchał od razu po wyrzuceniu, a dopiero po kilku sekundach. W dość znaczny sposób utrudni to używanie bugu wszystkim, którzy do tej pory bez większych problemów to czynili. Wiemy więc już, że europejskie ligi nie mają zamiaru usuwać "dymów" z rozgrywek. Być może dwie ligi z Ameryki Północnej (SOTF8, CEVO), które już "wyrzuciły" granaty dymne ze swoich rozgrywek pójdą w ślady Europejczyków oraz swoich kolegów z ligi CAL, która już wprowadziła do swoich rozgrywek najnowszy PAM. Niewykluczone także, że zbliżający się shgOpen odbędzie się z włączonymi "dymami".

PAM2.04 Download

Prócz zniwelowania błędu z granatami PAM 2.04 wprowadził także kilka innych zmian, jak choćby zażegnanie ginięcia przez pojedynczy strzał z pistola lub ppsh. To oczywiście nie wszystko, a dokładną listę zmian oraz nowości jakie wprowadza PAM znajdziecie pod powyższym linkiem.

Worm's World

KomentarzeKomentarze

  • sacrum

    #0 | sACRUM

    2007-01-28 11:19:03

    rzal
  • Sgt.Oskar

    #0 | Osk4r

    2007-01-28 12:16:55

    \"jak choćby zażegnanie ginięcia przez pojedynczy strzał z pistola lub ppsh\" nawet jesli bedzie to headshot?
  • kUBASAAA

    #0 | IligaBTP!

    2007-01-28 12:16:56

    ...
  • adi

    #0 | adraju

    2007-01-28 13:03:33

    nie ma czegoś takiego w tej grze :S
  • slw_xenon1

    #0 | slw_xenon1

    2007-01-28 13:44:35

    troche sprostowan moze, bo po takim texcie cod2 wyglada lamersko:)

    -\"od tej chwili granat dymny nie będzie wybuchał od razu po wyrzuceniu, a dopiero po kilku sekundach. \"

    zawsze wybuchal po kilku sekundach, chodzi o to ze teraz ta liczba nie bedzie dokladnie znana, a bedzie wybierana losowo z pewnego przedzialu i zadna lama nie bedzie wiedziala kiedy uzyc magi alt+tab:)

    -\"Prócz zniwelowania błędu z granatami PAM 2.04 wprowadził także kilka innych zmian, jak choćby zażegnanie ginięcia przez pojedynczy strzał z pistola lub ppsh.\"

    :))))) dodali cvar umozliwiajacy zastosowanie takich ustawien (procz tego pare innych), ale powiedzmy sobie szczerze zadna liga na takie lamerstwo nie pojdzie:D, wystarczy spojzec na usatawienia pama dla najpopularniejszej chyba ligi, jaka jest cb:

    setcvar(\"scr_no_oneshot_pistol_kills\", 0);
    setcvar(\"scr_no_oneshot_ppsh_kills\", 0);

    itd...
    :))

    imho najlepsze co przyniosl ten pam to wlasnie sv_fps 30 i wyeliminowanie w pewnym stopniu smoke buga, reszta zmian nie istnieje:)

    hf
  • reaktiv

    #0 | reaktiv

    2007-01-28 14:28:09

    ;o kurde kto to sie tu pojawil :D
  • H4cker

    #0 | H4cker

    2007-01-28 14:49:26

    to i tak nie pomoze : ]
  • Nero

    #0 | Nero

    2007-01-28 15:36:51

    tej grze nic juz nie pomoze
  • SKY`General

    #0 | Generall

    2007-01-28 16:08:50

    Chyba, ze jakies mody utrudniajace gre (np. zwiekszajace rozrzut czy recoil czy jak to tam sie zwie), ale takowe w znanych ligach nie sa stosowane.
  • Nero

    #0 | Nero

    2007-01-28 17:37:39

    lepiej tego w tej grze nie tykac , trzebaby bylo zmienic prawie cala fizyke gry , dodac health bar , zrobic tak zeby zycie sie nie odnawialo, pozmieniac punkty trafien na ciele, za duzo roboty...
  • sardyn

    #0 | sardyn

    2007-01-28 19:37:32

    Nero mowiac krotko musieliby zrobic tak jak bylo w pierwszej czesci gry... zal ze stworzyli druga bo wszyscy by grali w starego coda :/
  • SKY`General

    #0 | Generall

    2007-01-28 19:41:25

    Czemu? Raczej jest to mozliwe, tylko kolesiom z IW sie tego nie chce zrobic. Spotkalem juz mody (glownie UK/US servers, choc na tych ostatnich sa ping nie fair:) gdzie jak dostaniesz odpowiedniego hita, to masz np. 15-25% health i... sie wykrwawiasz:) Oczywiscie zawsze w te pare sekund mozesz rzucic granat czy cos... hehe Ale wreszcie kipniesz od ran postrzalowych. Nie wiem czy to mozliwe, ale wygladalo tez, ze hit boxy zostaly zmniejszone.

    Tak samo mody, ktore wprowadzaja realne przeladowanie broni (czyli jak wystrzelisz naboj z kara, to nie mozesz przeladowac, poniewaz wklada tam zestawik \"5\", cos a la Garand, czyli trzeba wystrzelic wszystko) czy tez utrudniony jump shot. Jeszcze pare tam bylo, ale nie bede sie rozpisywal:)

  • slw_xenon1

    #0 | slw_xenon1

    2007-01-28 19:59:12

    idzcie sobie w ro grac:>>>
  • Nero

    #0 | Nero

    2007-01-28 21:03:15

    jakby tak bylo w ligach to grywalnosc spadlaby o jakies 70% , przynajmniej ja tak przypuszczam , wszystko co wymieniles jest bez sensu

    ja gralem na de serverze gdzie zrobili wszystko ala quake , na upartego wszystko da sie zrobic , tylko pytanie, po co ?
  • rox.

    #0 | Deo.

    2007-01-28 22:25:25

    + /dobrze gadasz ;D
  • SKY`General

    #0 | Generall

    2007-01-29 11:20:48

    Bez sensu? To po co narzekasz na \"czystego\" CoDa? :))))) vide \"nic tej grze nie pomoze\" - to chyba nie pochwala dla tworcow i ich produktu:))))

    Dla Ciebie widocznie jest, niemniej jest to pewne utrudnienie w grze - zastanawiam sie co by bylo sensowne wg Ciebie skoro zmniejszenie hitboxow jest be itd., \"wykrwawienie\" sie tez (jakby nie bylo jest to zwiazane z \"nie odnawianiem sie zycia\") itd. itp.

    CoD dalej bedzie powstawal jako arcadowka z domieszka symulacji (chyba tylko w kontekscie wizualnym) i dalej beda powstawac mody, w ktorych beda chcielili ludzie zmniejszyc level arcade na rozne sposoby. Na nich tez sa ligi i sie gra, bo jakby nie bylo, to by ludzie nie tworzyli takich rzeczy (bo watpie by to robili pod siebie tylko dla swojej satysfakcji).
  • Nero

    #0 | Nero

    2007-01-29 12:37:33

    ... , moze to i piknie wyglada na publicach , bo oficjalnych meczy to nikt na zadnych modach niegra
  • SKY`General

    #0 | Generall

    2007-01-29 14:33:07

    Oczywiscie, jezeli mowa o CB/ESL, ew. zagranicznych LAN eventach, to wiadomo, ze mamy arcade i nikt nie bedzie robil modyfikacji. Tak wiec w tym przypadku dyskusja jest zbedna - gra sie w to co jest i czeka na to co wypusci IW w nowej odslonie.

    Ale dla chcacego nic trudnego - trafilem do zespolu, ktory gra w takowej lidze (jedyny polski), gdzie sie gra mecze na takich modach i, mimo, ze jest to gra for fun, to ciupie w to dosc spora osob w roznym przedziale wiekowym o czym swiadczy tez ilosc lig (od Premier do Div2 z podzialami na podgrupy). Rywalizacja jest dosc ciekawa, dodatkowo mecze ligowe gra sie 8 na 8 :)))) (pcw, jak masz wiekszy serwer mozesz grac nawet 13 na 13:)))

    Tak wiec kazdy znajdzie dla siebie cos ciekawego - czy woli czysty arcade z latkami IW, czy tez z modyfikacjami graczy, ktory utrudnia arcadowa rozgrywke (nie napisze, ze to idzie w strone symulacji, bo jeszcze sie ktos bedzie przyczepial:)))
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

719 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie