Painkiller - Patch 1.3

Dostosuj

Painkiller - Patch 1.3

People Can Fly właśnie dziś wydało już od kilku dni oczekiwanego patcha (trzeciego już z kolei) do gry Painkiller, oznaczonego numerem 1.3. Wprowadzonych zostało wiele istotnych zmian. Poniżek znajdziecie dokładną listę zmian oraz miejsca, w których możecie pobrać łatkę. Zapraszam do ściągania!

Lista zmian:
    dots3.gifNowości

  • kod sieciowy oparty na stałym framerate - gra z większą ilością FPS jest możliwa również na serwerach, gdzie ustawiona jest mała ilość FPS
  • dodano checkbox 'Low Quality Multiplayer FX' w zaawansowanych opcjach graficznych
  • dodano benchmark bazujący na poziomie Doki
  • po wyjściu graczy z serwera jego ustawienia zmienione poprzez głosowanie resetują się
  • możliwość ustawienia niestandardowej rozdzielczości ekranu (np. rozdzielczości monitorów LCD) w menu gry bez zniekształceń
  • wbudowany support dla All-Seeing Eye
  • dodano komendę 'disconnect' w consoli
  • komenda 'showfps 1' pokazuje teraz info o traconych pakietach

    dots3.gifZmiany
  • zmniejszone prawdopodobieństwo występowania telefragów
  • Combo Electro+Driver wyrzucone z MP
  • wchodzenie do teleportów nie powoduje utraty szybkości
  • zmniejszone zadawane obrażenia i zasięg Electro
  • lekko zmniejszony odrzut shotguna
  • kwas na DM_FALLEN2 nie zabija od razu
  • możliwość wyjścia z lawy na DM_FALLEN2
  • poprawiono problemy z mniejszą ilością FPS na niektórych mapach MP
  • wiadomości z chata są wyświetlane w consoli na czerwono
  • kiedy gracz na swoim niededykowanym serwerze stoi w miejscu, gdzie na mapie pojawia się dana broń, inni gracze mogą tę broń podnieść
  • możliwość zbierania energii i amunicji nawet przy pełnym zdrowiu, jako amunicję

    dots3.gifPoprawki
  • poprawione nie zawsze działające jumppady
  • poprawiony efekt dźwiękowy ciągłego strzału z shuriken-guna
  • hasła na serwer działają również przy łączeniu się przez linię komend
  • poprawiono tabelę z wynikami pokazującą się niekiedy jako spectator
  • wyniki benchmarka niższe od 29 FPS są wyświetlane poprawnie
  • rozwiązano problemy z uruchamianiem gry w wersji 1.2 w Windows 98
  • drobne poprawki tekstur i geometrii na mapie DM_FALLEN2
  • kilka małych dodatków, oraz kilka poprawionych drobnych błędów w SP i MP

KomentarzeKomentarze

  • ziel1na

    #0 | ziel1na

    2004-07-07 23:25:20

  • overeq

    #0 | ovyr

    2004-07-08 00:21:17

  • stR4y

    #0 | dominikt

    2004-07-08 22:14:41

  • minineo

    #0 | oNe

    2004-07-08 22:25:45

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

333 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie