Painkiller - Patch 1.2

Dostosuj

Painkiller - Patch 1.2

People Can Fly wydało drugiego już patcha do gry Painkiller, oznaczonego numerkiem 1.2. Do najważniejszych zmian należą: dwie nowe mapy, lepszy support dla modów. Do łaty dodano także mniejsze zmiany balansujące i usprawniające rozgrywkę. Plik ten ma rozmiar 86 MB i można go pobrać z mirrorów podanych poniżej. Listę zmian także znajdziecie w dalszej części newsa. Zapraszam do ściągania.

dots3.gifLista najważniejszych zmian

Nowe:
- 2 nowe mapy DM_FALLEN1 (2x2 i FFA) i DM_FALLEN2 (1x1)
- Lepszy support dla modów np. dla Chains.Mod'a

Zmiany:
- Electro zadaje większe obrażenia
- Teleportacja zmniejsza dodatkową prędkość poruszania się (bunny hoping) o 50%
- "Disconnect" podczas odtwarzania demek powinno teraz działać poprawnie
- Spektatorzy mogą zobaczyć tabele z punktami pod koniec rozgrywki

dots3.gifPełna lista zmian (ENG)
- NEW: redesigned and much improved prediction code (better prediction + less processor power required)
- NEW: two new maps: DM_FALLEN1 (for 2x2 and FFA) and DM_FALLEN2 (for 1x1)
- NEW: fully customizable weapon setup (each weapon module can have separate key)
- NEW: added better mod support (e.g. for Chains.Mod), e.g. pak file format fixes, free key binding (commands/messages), etc.
- NEW: option to switch the weapon along with primary/secondary fire switch
- NEW: added info about specs not being able to vote
- NEW: forced break added (e.g. when 1 player leaves during 1x1 fight)
- NEW: added various server start-up and configuration options for easier server maintenance
- NEW: added optional, variable weapon respawn timing
- NEW: stats music added

- CHANGE: Chaingun does slightly less damage/knockback and no longer shocks the enemy
- CHANGE: Electro does more damage/knockback and shocks the enemy
- CHANGE: Shotgun now has 24 pellets (previously 12), increased total damage
- CHANGE: Driver now shoots the shurikens two times faster
- CHANGE: teleport now reduces the player's extra speed by 50%

- FIX: clients should no longer crash at the end of the game
- FIX: client no longer crashes in rare instances when dying of Electro shot
- FIX: exiting the game no longer alters reverb setting on SB Audigy
- FIX: "Disconnect" during demo playback now works correctly
- FIX: fx of electro-disk are now displayed correctly
- FIX: telefrag during warm-up no longer gives the player max ammo
- FIX: spectators now can see the score at the end of the game
- FIX: quad fx in now properly precached
- FIX: weapon pickup after respawn now works correctly
- FIX: deleting saves from autosaves tab now works correctly
- FIX: "Fire Best Custom" function now works correctly
- FIX: changing player name while in a game no longer resets player's connected time on scoreboard
- FIX: Callvote map change: voting no longer carries over after new map loads
- FIX: player name no longer can exceed character limit
- FIX: players list now includes special player id (useful for kicking players with weird names)
- FIX: specs no longer count as players in the browser info
- FIX: no more rare instances of map double-loading
- FIX: sometimes a player could see an item already taken by someone else, fixed
- FIX: dozens of smaller additions/bugfixes for both multi and singleplayer

dots3.gifMirrory

UPDATE:
Chains.Mod w obecnej wersji jeszcze nie działa z patchem 1.2 !!!
Jeśli chciałbyś zainstalować nowego patcha powinieneś wpierw odinstalować Chains.Moda.

Painkiller.pl

KomentarzeKomentarze

  • Aki

    #0 | Aki

    2004-06-11 22:15:05

  • ziel1na

    #0 | ziel1na

    2004-06-11 22:35:05

  • MerT

    #0 | MerT

    2004-06-11 23:02:27

  • maTTi

    #0 | maTTi

    2004-06-11 23:25:13

  • GrEaTEyE

    #0 | GreaTeye

    2004-06-11 23:27:42

  • MerT

    #0 | MerT

    2004-06-11 23:30:11

  • vader

    #0 | vdr

    2004-06-11 23:54:17

  • ziel1na

    #0 | ziel1na

    2004-06-12 00:00:26

  • homme.fatale

    #0 | homme.fatale

    2004-06-12 00:20:48

  • stR4y

    #0 | dominikt

    2004-06-12 00:36:24

  • MerT

    #0 | MerT

    2004-06-12 08:51:29

  • OnliNE

    #0 | P@sta San | oFF

    2004-06-12 09:31:29

  • -mess-

    #0 | -mess-

    2004-06-12 14:13:24

  • edix

    #0 | psy|edix

    2004-06-12 23:01:15

  • Krypton

    #0 | Krypton

    2004-06-13 01:42:01

  • sxl

    #0 | sxl

    2004-06-13 01:44:14

  • marVer

    #0 | marver

    2004-06-13 09:11:18

  • MerT

    #0 | MerT

    2004-06-13 09:28:30

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3096 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie