Nowy mappack!

Dostosuj

Nowy mappack!

"Seryjne" mapy w najnowszej odsłonie Quake'a nie przyjęły się wśród graczy. Gra się na mapach z jednym, głównym źródłem światła, w ten sposób można uzyskać znaczną poprawę ilości klatek obrazu na sekundę. Niemiecki mapper - Drach, wydał kolejną wersję swojego mappacka do "Q4". Nowa paczka zawiera mapy CTF. Zmian jest sporo, głównie chodzi o położenie broni, respawny i detale, o które panowie z Raven nie zadbali.

Całość waży 33,5 mb. Poniżej możecie przeczytać o najważniejszych zmianach i pobrać plik z jednego z kilku źródeł. Jeżeli chcielibyście zgłosić jakiś błąd w nowym mappacku to wysyłajcie e-maile na adres: [email protected]. Miłej zabawy.

hide_dot.gifZmiany


q4ctf1
  • LG przeniesione do środkowej strefy
  • Zamieniono miejscami: Railguna z Shotgunem
  • Zamieniono miejscami: Shotguna z Nailgunem
  • Zamieniono miejscami: Lightningguna z drugim Rocket Launcherem
  • Usunięto rury w bazach z obawy o urazy głowy :)
  • Zamieniono miejscami: Mega Healtha z Red Armor
  • Mega Health położone jest teraz w pobliżu RL, w bazie
  • Usunięto dwa światła w środku mapy
  • Dodano jedno światło ambientowe
  • Niektóre schody zastąpiono rampami, dla przyspieszenia gry

q4ctf1b
  • Usunięto rury w bazach z obawy o urazy głowy :)
  • Shotguna umieszczono w środkowej części mapy

q4ctf2
  • Umieszczono powerup Haste w środkowej części mapy dla szybszej gry
  • Z bazy Stroggów usunięto sześć świateł, których nie było w bazie Marines
  • Dodano kilka brakujących respawnów w bazie Stroggów

q4ctf3
  • Zamieniono miejscami: Railguna z Rocket Launcherem
  • Zamiast Mega Healtha powalczymy o Regeneration

q4ctf6
  • Dodano Mega Healtha i Regeneration do baz
  • Dodano Shotguna + naboje do niego w pokoju z Red Armor

q4ctf7
  • Zamieniono miejscami: Railguna z Lightningunem
  • Dodano Mega Healtha do niższej części baz
  • Dodano Powerup z przodu Lightninguna

q4ctf8
  • Dodano Haste w oknie obok niższego Rocket Launchera
  • Zamieniono miejscami: Railguna i Yellow Armor
  • Zmieniono położenie Jumppadów dla zbalansowania walki w środku mapy

Wszystkie mapy
  • Zmieniono miejsca respawnów, aby zapobiec zbyt mocnemu stylowi defensywnemu w Q4
  • Usunięto podwójne, niepotrzebne światła

hide_dot.gifDownload

ESReality

KomentarzeKomentarze

  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2006-04-27 23:49:26

    To się powinno nazywać raczej: nowy stary mappack.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5345 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie