Nowy mappack!
"Seryjne" mapy w najnowszej odsłonie Quake'a nie przyjęły się wśród graczy. Gra się na mapach z jednym, głównym źródłem światła, w ten sposób można uzyskać znaczną poprawę ilości klatek obrazu na sekundę. Niemiecki mapper - Drach, wydał kolejną wersję swojego mappacka do "Q4". Nowa paczka zawiera mapy CTF. Zmian jest sporo, głównie chodzi o położenie broni, respawny i detale, o które panowie z Raven nie zadbali.
Całość waży 33,5 mb. Poniżej możecie przeczytać o najważniejszych zmianach i pobrać plik z jednego z kilku źródeł. Jeżeli chcielibyście zgłosić jakiś błąd w nowym mappacku to wysyłajcie e-maile na adres: [email protected]. Miłej zabawy.
Zmiany
q4ctf1
- LG przeniesione do środkowej strefy
- Zamieniono miejscami: Railguna z Shotgunem
- Zamieniono miejscami: Shotguna z Nailgunem
- Zamieniono miejscami: Lightningguna z drugim Rocket Launcherem
- Usunięto rury w bazach z obawy o urazy głowy :)
- Zamieniono miejscami: Mega Healtha z Red Armor
- Mega Health położone jest teraz w pobliżu RL, w bazie
- Usunięto dwa światła w środku mapy
- Dodano jedno światło ambientowe
- Niektóre schody zastąpiono rampami, dla przyspieszenia gry
q4ctf1b
- Usunięto rury w bazach z obawy o urazy głowy :)
- Shotguna umieszczono w środkowej części mapy
q4ctf2
- Umieszczono powerup Haste w środkowej części mapy dla szybszej gry
- Z bazy Stroggów usunięto sześć świateł, których nie było w bazie Marines
- Dodano kilka brakujących respawnów w bazie Stroggów
q4ctf3
- Zamieniono miejscami: Railguna z Rocket Launcherem
- Zamiast Mega Healtha powalczymy o Regeneration
q4ctf6
- Dodano Mega Healtha i Regeneration do baz
- Dodano Shotguna + naboje do niego w pokoju z Red Armor
q4ctf7
- Zamieniono miejscami: Railguna z Lightningunem
- Dodano Mega Healtha do niższej części baz
- Dodano Powerup z przodu Lightninguna
q4ctf8
- Dodano Haste w oknie obok niższego Rocket Launchera
- Zamieniono miejscami: Railguna i Yellow Armor
- Zmieniono położenie Jumppadów dla zbalansowania walki w środku mapy
Wszystkie mapy
- Zmieniono miejsca respawnów, aby zapobiec zbyt mocnemu stylowi defensywnemu w Q4
- Usunięto podwójne, niepotrzebne światła
Download
ESReality
#0 | Vymmiatacz
2006-04-27 23:49:26