Nowy film prezentujący UT2007
Wczoraj portal inUnreal.de opublikował film z prezentacji Unreal'a 2007 mającej miejsce na targach Games Convention 2005. Cała impreza odbywała się w Liepzig u naszych zachodnich sąsiadów.
Film skonstruowany jest dość nietypowo: Malcolm przedstawia całą rodzinkę "Nierealnych" oraz omawia następujące zmiany w broniach, pojazdach oraz teksturach postaci zaczynając od pierwszego singla Unreal przez Tournamenty, Championshipy kończąc na nowym UT2k7. Po chwili rozkręca się akcja i pokazuje wszystkie elementy zebrane w całość.
Film zajmuje 102 MB, ale warto go ściągnąć by zobaczyć, co będzie się działo w najnowszej produkcji Epica.
Mirrory
Dostępne są także zdjęcia poświęcone prezentacji UT2007 na Games Convention 2005.
Galerie zdjęć
Beyondunreal.com
#0 | SpOoN | off
2005-08-20 20:28:20
\"Wczoraj portal iNUnreal.de opublikowal film z prezentacji Unreal\'a 2007 mającej miejsce na targach Games Convention 2005. Cała impreza odbywa się w Liepzig u naszych zachodnich sąsiadów\"
Bez tektow ze to powinno byc w imsg, sam poprawialem wiekszosc tego news\'a lecz spor pozostal o pierwsze zdanie =]
#0 | killaz
2005-08-20 20:31:59
#0 | Icarium
2005-08-20 21:05:23
#0 | d3mo!
2005-08-20 21:20:44
#0 | killaz
2005-08-20 21:47:07
btw w twojej wersji tesz sa bledy panie nieomylny zaczynajac od tego ze ta impreza jest w czasnie przeszlym a nie:
Wczoraj portal inUnreal.de opublikował film z prezentacji Unreal\'a 2007 mającej miejsce na targach Games Convention 2005. Cała impreza odbywa się w Liepzig u naszych zachodnich sąsiadów.
peace.
#0 | d3mo!
2005-08-20 22:06:54
#0 | SpOoN | off
2005-08-20 22:32:44
btw. jak cos edytujesz to pisz ;]
#0 | SpOoN | off
2005-08-20 22:34:13
#0 | SpOoN | off
2005-08-20 22:36:06
Bedzie niezla polewa jak q4 bedzie kicha imo wszyscy chyba zaczna masowo kupowac zyletki i sie ciac ze ich ukochana gierka to gniot ^^
#0 | Beldin
2005-08-20 23:14:43
#0 | SpOoN | off
2005-08-21 00:09:05
#0 | bodzo
2005-08-21 00:32:35
#0 | d3mo!
2005-08-21 00:36:49
#0 | Icarium
2005-08-21 01:47:38
Dla zainteresowanych, fotka przedstawiająca shocka.
#0 | Beldin
2005-08-21 01:59:27
#0 | Beldin
2005-08-21 02:02:42
#0 | Beldin
2005-08-21 02:04:25
#0 | SpOoN | off
2005-08-21 02:15:18
Klapeczki z oczu firmowane przez ID Software zdjac radze i zaczac myslec trzezwo i obiektywnie :>
#0 | Icarium
2005-08-21 02:38:00
Po drugie: wielkość sceny o niczym nie świadczy.
Po trzecie: rakietnica w UT jest beznadziejna z wielu powodów. Rakiety są wolne i słabe, zamiast siły rakietnica ma ładowanie, czyli spamerskie sześciopaki. Tak więc skill, predykcja i myślenie wymagane przy używaniu rakiet zostępuje spam i prymitywne 2d celowanie z innych giwer (w końcu w serii ut dominują snajperka, shock, mini i link).
Ciekawe czy i oni uwazaja ze rakietnica to spamerskie gowno?
Przypomnij sobie filmik czarodzieja i fragment o sześciopakach:)
Tak się składa, że próbowałem zagrać w UT i odrzuciło mnie. Uważam, że ut2003 i ut2004 są dziesięć razy lepsze od swego pierwowzoru: giwery nie są tak kosmicznie spartaczone i movement jest o wiele ciekawszy, wymagający sporych umiejętności i sprawiający, że obie gry są dynamiczne i efektowne. Uważam też, że ut2kx, mimo iż lepsze od UT, i tak nie mogą się równać z serią Q. Powodów jest wiele, żeby je poznać, wystarczy tylko pograć w każdą z części tej serii.
Grałem zarówno w kłejki jak i unreale i z czystym sumieniem stwierdzam:
Q>>>UT
#0 | Mav_
2005-08-21 04:06:31
podajcie sznur
ed: whooops... to tutaj nie ma autocenzury? :bbbb
#0 | bodzo
2005-08-21 04:08:44
#0 | Mav_
2005-08-21 04:09:45
#0 | bodzo
2005-08-21 04:10:39
#0 | killaz
2005-08-21 04:32:33
#0 | bodzo
2005-08-21 05:59:12
#0 | Malwa
2005-08-21 09:26:55
#0 | Shc
2005-08-21 09:32:12
#0 | yar
2005-08-21 10:47:16
#0 | wzf | yeltzyn
2005-08-21 12:37:09
#0 | Vymmiatacz
2005-08-21 12:41:44
#0 | shiro_4
2005-08-21 13:16:01
jak narazie z tych wszystkich filmikow to zdecydowanie q4>ut2007, ale przeciez to tylko filmiki...
#0 | killaz
2005-08-21 13:20:56
dokladnie. lepiej poczekac na jakas wersje beta do testowania. wtedy bedzie mozna powiedziec czy Q4 > UT2k7 czy Q4 i UT2k7 < Bierki
Update1=>
NOWE CZYSTE FILMY Z UT2k7
Update2=>
jak donosi inUnreal.de rozgrywka w ut2k7 ma przypominac farcry czy tez hl2. zadnego zmieniania plansz itp. po prostu czysty gameplay...
Es sind Umgebungen, keine Level. Worauf James hinaus will, ist, dass es beabsichtigt ist, dass jeder Platz glaubwürdig wirkt.
#0 | wzf | yeltzyn
2005-08-21 15:20:49
#0 | Pajda
2005-08-21 16:38:38
#0 | Pajda
2005-08-21 16:43:50
#0 | Pajda
2005-08-21 16:58:37
A mniejsza predkosc = wiekszy prediction bo, zeby trafic tak samo trzeba to robic jeszcze wczesniej.
Poza tym bronie sa idealne, kazda mozesz zabic, ale takze kazda w danej sytuacji ma plusy i minusy. Nawet w meczach na najwyzszym poziomie wchodza do uzycia rippery itp. (swietny hs pojedynczym strzalem yanka na sveniu w wodniku). Jakos 2D celowanie jest wyraznie wazniejsze w UT2k4 niz UT.
Jest tez swietnie dopracowany system armorow. W porownaniu ten z UT2kX to jakas farsa. Widziales na GGL komentarze do Q4 ? Jak sie ludzie dowiedzieli, ze armory w Q4 beda chronic w tym samym stopniu rozniac sie jedynie iloscia pkt, to ludzie zaczeli pisac aby zmienili na system procentowy jak w UT czy CPMA.
Niewspomne o zastraszajacej ilosci grywalnych map w ut2k4 :P
No i co jak co ale UT jest szybsze od UT2k4 :P
#0 | Pajda
2005-08-21 17:01:55
To tak jak na ESWC jest komentarz tylko po francusku... Bo Paryz lezy we Francji nie ?
#0 | SpOoN | off
2005-08-21 17:46:00
Strefa HS w UT\';99 to 1/3 wysoksci postaci, a mino to wcale nie jest tak prosto trafic :P
#0 | SpOoN | off
2005-08-21 17:49:55
Proponuje zaczac pisac jeszcze wiecej zamin wyjdzie sama gra to bardziej dostaniecie po py**u jak juz zobaczycie ze nie jest taka jak ja opisywali i miala byc ^^
Zenada
#0 | killaz
2005-08-21 22:15:58