Nierealne miasto grzechu ?
Sin City film na podstawie komiksu Franka Millera, jeden z najciekawszych filmów ostatnich lat. To, że powstanie gra na jego podstawie, było w zasadzie przesądzone. Do tej pory nie znano szczegółów tego przedsięwzięcia. Unreal Engine 3 - ta nazwa od razu przywodzi na myśl takie tytuły, jak Unreal Tournament 3, oraz BioShock. Obydwie gry są absolutnymi hitami, sprzedają się jak świeże bułeczki, między innymi za sprawą ''nierealnie realnej'' grafiki. Tak, wbrew nazwie to właśnie ''nierealny'' silnik graficzny odpowiada za niezmiernie realistyczną oprawę wizualną wyżej wymienionych tytułów.
Co łączy te dwie rzeczy?
Dotychczas odpowiedź na to pytanie była jedna: nic. Jednakże, 21 grudnia 2007 sprawy przybrały zgoła inny obrót. Red Mile Entertainment, firma odpowiedzialna za produkcję komputerowej adaptacji Sin City, ogłosiła, że zakupiła od Epic Games licencję na silnik Unreal Engine 3. Oznacza to, że wykupienie licencji na stworzenie gry opartej na uniwersum autorstwa Franka Millera (maj 2007) nie poszło na darmo i gra nareszcie wkracza w fazę produkcji.
Wypowiedzi
- Silnik Unreal Engine 3 jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie silników na rynku i doskonale sprawdzi się w Sin City. Napędzał kilka spośród najlepiej sprzedających się tytułów w historii komputerowej rozrywki i jestem niezmiernie rad, że możemy wyposażyć naszych programistów w ten światowej klasy produkt - oznajmił Glenn Wong, prezes Red Mile.
- Jesteśmy niezmiernie podekscytowani możliwością pracy z Red Mile. Od dawna jesteśmy fanami Franka Millera i Sin City, toteż cieszy nas iż to właśnie nasza technologia będzie kluczowym czynnikiem w procesie produkcji, a także jesteśmy pewni, że zrobią wspaniałą grę korzystając z niej - oznajmił Mark Rein, wiceprezes Epic Games.
www.redmileentertainment.com
#0 | macabre
2007-12-31 01:44:15