Marty Stratton przepytany przez Gameriot
W serwisie Gameriot ukazała się właśnie rozmowa, jaką Rod "Slasher" Breslau przeprowadził podczas QuakeCon 2007 z jednym z pracowników studia Id Software - Marty Strattonem. Jakie pytania usłyszał Executive Producer Id? Nietrudno się domyślić, iż dotyczyły one w głównej mierze flagowego produktu owej firmy, serii Quake, a konkretnie Quake Zero, oraz całkowicie nowej multiplayerowej gry z cyklu.
Ta pierwsza będzie darmową edycją Quake 3, nieco poprawioną od strony technicznej i wizualnej, którą uruchomić można będzie poprzez przeglądarkę internetową. W wywiadzie znajdziemy ciekawą też deklarację: gra ma nie schodzić poniżej 60 klatek na sekundę.
Jeśli zaś chodzi o nową odsłonę Quake Arena, to jest ona dopiero w fazie wymiany planów, pomysłów i koncepcji. Gra będzie się oczywiście skupiała na rozgrywce wieloosobowej, ma być przyjazna tak profesjonalnemu graczowi, jak i widzowi, a mecze ciekawe z perspektywy kibica. Podobne deklaracje słyszymy zresztą od Angela Munoza, kiedy mówi o Severity. Ta ostatnia produkcja umożliwi też wspólną grę użytkownikom konsol i pecetów. Czy tak samo będzie z nową produkcją Id? Na razie toczą się na ten temat zażarte spory. Nie ma jednak sensu, żebym streszczał cały wywiad. Po prostu zapraszam do czytania.
New Quake Games and More @ Gameriot
Gameriot
#0 | po1nt
2007-08-13 01:49:47
#0 | Degustator znad Warty
2007-08-13 05:29:43
poniedziałek, 13.08.2007, 01:28 a art jest od August 8, 2007, 1:20 PM =]
troche trwalo to wlasnie =]
(wiem ze sie czepiam xD)
#0 | j0k3r
2007-08-13 21:12:47
http://www.cybersport.pl/?news:1401
#0 | rml
2007-08-13 21:54:08
#0 | j0k3r
2007-08-13 22:25:13
#0 | rml
2007-08-13 23:19:16
#0 | j0k3r
2007-08-13 23:41:23
#0 | rml
2007-08-13 23:54:28
#0 | extrim
2007-08-14 08:41:47
#0 | rml
2007-08-14 08:57:23