Mapy, mapy!!

Dostosuj

Mapy, mapy!!

Po wczorajszym, średnio udanym patchu, dziś ukazały się kolejne dodatki do Quake4. Mowa oczywiście o nowych mappackach. Dobrych map w najnowszej cześci Quake'a jest naprawdę nie wiele. Najmniej popularnym modem wydaje się narazie Capture The Flag. I to właśnie do niego drach, autor FPS mappacka do TDM, przygotował podobna wersję map. Wiadomość ta jest z pewnością dobra, szczególnie dla posiadających słabszy sprzęt amatorów biegania po mapie ze szmatką na kiju.

Zmiany objęły cztery mapy. Pełna listę modyfikacji możecie przeczytać hide_dot.giftutaj


  • Jak użyć polepszenia FPS ?

    Istnieje możliwość zmiany lightdetaillevel (od "1" do "9", podczas gdy "9" oznacza "najszybciej") poprzez ustawienie:

    r_lightdetaillevel "1" to "9"

  • Zmiany w grze (sugerowane przez [CB]erazor):

    Q4CTF1: dodano shotgun'a do środkowej strefy
    Q4CTF2: dodano powerup haste w środkowej strefie, dla zaostrzenia akcji
    Q4CTF3: zamieniono pozycje rail'a i RL, aby sprawić bazy mniej "rail-kamperskimi", zamieniono mega na regen, aby dodać środkowemu pokojowi więcej akcji.

    wszystkie mapy: Aby zapobiec defensywnemu stylowi Q4 posiada w domyślnym ustawieniu zmienione spawn'y na większości map (wszystkie były w bazach, w oryginalnych mapach)

  • Zmiany techniczne:

    Q4CTF1: usunięto dwa światła w centralnym pokoju, dodane jedno ambientlight
    Q4CTF2: usunięto sześć świateł w bazie pomarańczowych, których nie było w bazie zielonych, dodano spawn'y których brakowało u pomarańczowych

    wszystkie mapy: usunięto podwójne światła (zielone światła na górze u pomarańczowych, etc.)



Mapy możecie sciągnąć klikając tu lub tu.

Drugim mappackiem, o którym chciałem Was poinformować jest finalna wersja map Q4 TDM. Od kliku dni mogliśmy testować bety, dziś światło dzienne ujrzały ostateczne rozwiązania. Zmiany objęły: Fragging Yard, Sandstorm, Bloodwork, The Rose oraz Over The Edge.

Kompletną listę zmian przeczytacie hide_dot.giftutaj
.
1. With a|citizen's approval, you'll note the naming of the pack and its files has changed to TMP. Map names are q4dmXtmp.

2. Sandstorm and the Edge now also have 1v1 placements (see below).

3. The maps themselves, of course:

Q4DM1TMP (Fragging Yard):

We chose to use something close to the rail-less B version. Most agreed the removed weapon in version B left too few weapons, thus you'll notice it now has an extra hyperblaster and grenade launcher.

Q4DM2TMP (Sandstorm):

This map has the most significant changes. The new layout is fairly conservative but hopefully better than that of the beta. The map has a megahealth now, and the haste has been replaced with a quad. A 1v1 layout is present with a YA instead of RA, and less health.

Q4DM4TMP (Bloodwork):

We chose to use a layout close to beta version A. The main difference from beta A is that the rail and grenade launcher have swapped rooms, balancing the power between those two areas somewhat.

Q4DM5TMP (The Rose):

This is nearly identical to the beta with the one notable change being the removal of the DMG. This map very well prove to be a good TDM map given sufficient effort spent learning it, however it will likely be controversial enough without the fairly experimental and un-tested DMG.

Q4DM7TMP (Over The Edge):

We have restored the balance of power from high to low somewhat by replacing the lower YA with a more accessible RA. Other notable changes include fewer shards near the Mega/YA area, and a downward relocation of the hyperblaster. The 1v1 placement demotes the RA to a YA, removes some health, and has a mega respawn time of 60 seconds. Both TDM and 1v1 versions no longer have the curved stairs clipped as this has proved buggy and should be fixed with physics code. There are also minimal geometry changes patching the old rail location, and making more space in 2 areas.


Gorąco zapraszam Was do ściągania i zabawy na nowych wersjach map ! :)

ESReality;Clanbase

KomentarzeKomentarze

  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-11-17 09:13:00

    Podawajcie linki do serwera LEVIATATION, stamtad od razu wyskakuja pliki (nie jakies badziewne klikanie w 1000 okienek i ogladanie reklam).
  • urbasek

    #0 | urbasek

    2005-11-17 11:01:29

    guan a nie czasem drach a nie drech ?:D
  • j0k3r!rA

    #0 | j0k3r

    2005-11-17 11:29:27

    ...i znow nie przetlumaczyles nic ze zmian ;P (podobnie jak w poprzednim twoim newsie). Skopiowac na zywca po angielsku z esreality potrafi kazdy ;), a ponad polowa czytelnikow nic z tego nie rozumie.
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-11-17 11:55:54

    nawet nie drech, tylko DR4CH.


    Bosz guandinek łyka jak pelikanica :>
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-11-17 11:58:02

    Nawet niepofatygował się aby sprawdzić dokładnie nick autora map. A co do ctrl+c|ctrl+v to n/c.
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2005-11-17 14:43:04

    Na jakich NOWYCH mapach?!
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-11-17 16:04:28

    Moze zmiana rozmieszczenia itemow i usuniecie swiatel = nowa mapa ??
    Albo lepiej: nowa nazwa mapy = nowa mapa xD
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-11-17 16:31:42

    Imo Sandstorm do 1on1 jest lepszy w oryginale, wlasnie dzieki RA. W koncu przy YA jest rail.
  • guandinek

    #0 | PGS|guandi

    2005-11-17 19:08:09

    pisz newsa o 6 rano to pogadamy :)
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-11-18 00:21:32

    No wiesz, ctrl+c ctrl+v nie wymaga za dużego wkładu pracy.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1811 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie