Mapy, mapy!!
Po wczorajszym, średnio udanym patchu, dziś ukazały się kolejne dodatki do Quake4. Mowa oczywiście o nowych mappackach. Dobrych map w najnowszej cześci Quake'a jest naprawdę nie wiele. Najmniej popularnym modem wydaje się narazie Capture The Flag. I to właśnie do niego drach, autor FPS mappacka do TDM, przygotował podobna wersję map. Wiadomość ta jest z pewnością dobra, szczególnie dla posiadających słabszy sprzęt amatorów biegania po mapie ze szmatką na kiju.
Zmiany objęły cztery mapy. Pełna listę modyfikacji możecie przeczytać tutaj
- Jak użyć polepszenia FPS ?
Istnieje możliwość zmiany lightdetaillevel (od "1" do "9", podczas gdy "9" oznacza "najszybciej") poprzez ustawienie:
r_lightdetaillevel "1" to "9" - Zmiany w grze (sugerowane przez [CB]erazor):
Q4CTF1: dodano shotgun'a do środkowej strefy
Q4CTF2: dodano powerup haste w środkowej strefie, dla zaostrzenia akcji
Q4CTF3: zamieniono pozycje rail'a i RL, aby sprawić bazy mniej "rail-kamperskimi", zamieniono mega na regen, aby dodać środkowemu pokojowi więcej akcji.
wszystkie mapy: Aby zapobiec defensywnemu stylowi Q4 posiada w domyślnym ustawieniu zmienione spawn'y na większości map (wszystkie były w bazach, w oryginalnych mapach) - Zmiany techniczne:
Q4CTF1: usunięto dwa światła w centralnym pokoju, dodane jedno ambientlight
Q4CTF2: usunięto sześć świateł w bazie pomarańczowych, których nie było w bazie zielonych, dodano spawn'y których brakowało u pomarańczowych
wszystkie mapy: usunięto podwójne światła (zielone światła na górze u pomarańczowych, etc.)
Mapy możecie sciągnąć klikając tu lub tu.
Drugim mappackiem, o którym chciałem Was poinformować jest finalna wersja map Q4 TDM. Od kliku dni mogliśmy testować bety, dziś światło dzienne ujrzały ostateczne rozwiązania. Zmiany objęły: Fragging Yard, Sandstorm, Bloodwork, The Rose oraz Over The Edge.
Kompletną listę zmian przeczytacie
![hide_dot.gif](http://obrazkowiec.esports.pl/esports/img/layouts/hide_dot.gif)
1. With a|citizen's approval, you'll note the naming of the pack and its files has changed to TMP. Map names are q4dmXtmp.
2. Sandstorm and the Edge now also have 1v1 placements (see below).
3. The maps themselves, of course:
Q4DM1TMP (Fragging Yard):
We chose to use something close to the rail-less B version. Most agreed the removed weapon in version B left too few weapons, thus you'll notice it now has an extra hyperblaster and grenade launcher.
Q4DM2TMP (Sandstorm):
This map has the most significant changes. The new layout is fairly conservative but hopefully better than that of the beta. The map has a megahealth now, and the haste has been replaced with a quad. A 1v1 layout is present with a YA instead of RA, and less health.
Q4DM4TMP (Bloodwork):
We chose to use a layout close to beta version A. The main difference from beta A is that the rail and grenade launcher have swapped rooms, balancing the power between those two areas somewhat.
Q4DM5TMP (The Rose):
This is nearly identical to the beta with the one notable change being the removal of the DMG. This map very well prove to be a good TDM map given sufficient effort spent learning it, however it will likely be controversial enough without the fairly experimental and un-tested DMG.
Q4DM7TMP (Over The Edge):
We have restored the balance of power from high to low somewhat by replacing the lower YA with a more accessible RA. Other notable changes include fewer shards near the Mega/YA area, and a downward relocation of the hyperblaster. The 1v1 placement demotes the RA to a YA, removes some health, and has a mega respawn time of 60 seconds. Both TDM and 1v1 versions no longer have the curved stairs clipped as this has proved buggy and should be fixed with physics code. There are also minimal geometry changes patching the old rail location, and making more space in 2 areas.
Gorąco zapraszam Was do ściągania i zabawy na nowych wersjach map ! :)
ESReality;Clanbase
#0 | wzf | yeltzyn
2005-11-17 09:13:00
#0 | urbasek
2005-11-17 11:01:29
#0 | j0k3r
2005-11-17 11:29:27
#0 | wzf | yeltzyn
2005-11-17 11:55:54
Bosz guandinek łyka jak pelikanica :>
#0 | wzf | yeltzyn
2005-11-17 11:58:02
#0 | Vymmiatacz
2005-11-17 14:43:04
#0 | wzf | yeltzyn
2005-11-17 16:04:28
Albo lepiej: nowa nazwa mapy = nowa mapa xD
#0 | Pajda
2005-11-17 16:31:42
#0 | PGS|guandi
2005-11-17 19:08:09
#0 | wzf | yeltzyn
2005-11-18 00:21:32