Legendy UT przepytane.
Poświęcony UT2k4 serwis Unreal North (link) sprawił nam niemałą niespodzianke i przeprowadził wywiad z prawdopodobnie dwoma najbardziej rozpoznawalnymi graczami serii Unreal Tournament. Na pytania serwisu odpowiadali Christian "GitzZz" Hoeck i Laurens "Lauke" Pluymaekers. Tego pierwszego wszyscy nawet nie związani z UT powinni znać za dwukrotny triumf podczas WCG, oraz zwycieztwa m.in. na ESWC. Holender zresztą również do słabych też nie należy i swój złoty medal WCG także posiada.
Obaj gracze od dłuższego czasu są nieaktywni, w przypadku Gitza wszyscy zapewne się orientują, że przyczyną była nauka w zawodzie fizykoterapeuty oraz WoW. W przypadku Lauke'a wiedza na temat jego poczynań nie jest już tak powszechna, ale nie można też powiedzieć by budził takie emocje jak Gitz, szczególnie, że w czasach UT zawsze pozostawał w jego cieniu.
Wywiad zatytułowany "The Reawakening" porusza oprócz tematu nieaktywności także wątki turniejów, zadowolenia z gamingowej kariery, czy wreszcie gustów. Co ciekawe opinie obu graczy momentami się zgadzają. Oboje stwierdzili, że najwięcej przyjemności przyniosło im pierwsze UT, tak samo nie lubią shieldguna i co ciekawe mile wspominaja czasy turniejowego grania. Przyjemność z dawnych lat, wyjazdy i nagrody to to, co jak sami mówią, coś z czego sobie nie zdawali sprawy ile radości im daje gdy to robili.
Na zachęte jedna z wypowiedzi owych gwiazd.
GitzZz: Grą, w którą granie sprawiło mi najwięcej przyjemności było UT. Od tego czasu była równia pochyła ;) Moim zdaniem Shieldgun zniszczył kolejne gry. Niektórzy powiedzą, że musisz grać w nie inaczej. Prawdopodobnie tak jest, ale nie lubię jak przeciwnicy nie otrzymują obrażeń podczas gdy trafiam ich 5 promieniami shocka. Wykonuje całą robotę i celuje w nich by zabić ffs ;)
Lauke: Rozkoszowałem się UT najbardziej, ponieważ było dla mnie czymś nowym, a scena była bardzo wymagająca i zabawna. UT2k4 może być najbardziej kompetytywne gdyż jest najbardziej zbalansowane (chociaż to często okazuje się być iluzją z przesadzonym shockiem i innymi dziwnymi rzeczami jak Shieldgun), ale ostatnio zastanawiałem się, że to może być jednak UT, ponieważ gra jest znacznie bardziej hardkorowa. W tej grze możesz popełnić znacznie mniej pomyłek, a walki w UT2k4 są znacznie częściej "głupawe".
The Reawakening of GitzZz @ Unreal North
The Reawakening of Lauke @ Unreal North
Unreal North
#0 | Pajda
2006-12-08 18:55:57
Poczatkowo myslalem, ze chodzilo mu o \"When I do the work and aim for them die ffs ;)\" czyli \"Gdy odwalam robote i celuje gincie ffs!\", jednak w trakcie tlumaczenia zauwazylem, ze tak naprawde jest to czesc poprzedniego zdania. Polaczenie obu tworzy dziwna serie \"jak\", \"podczas gdy\" i \"gdy\", ktora po prostu konstrukcyjnie sie nie nadaje. Zostawienie takiego szyku jak w oryginale wygladalo by conajmniej dziwnie, wiec pozostała jeszcze jedna interpretacja, ktora zastosowalem :P
Ale i tak moje ulubione pytanie z calego wywiadu jest inne ;)
Q: Blondes or brunettes?
A: It\'s all pink, right ?
#0 | kumar
2006-12-08 18:58:23
#0 | Pajda
2006-12-08 19:00:59
#0 | Vymmiatacz
2006-12-08 21:19:54
To mówię ja, gracz Q3 (dawniej Q2)
#0 | macabre
2006-12-11 11:49:30