L4F WG 2007 - Need for Speed
Wydana dwanaście lat temu gra "Road & Track Presents: The Need for Speed" była jedną z pierwszych wyścigówek na świecie. Nikt się nie spodziewał, że będzie początkiem największej i najpopularniejszej serii gier tego typu. Wszak od 1995 roku wydano już dziewiętnaście Need for Speedów, w tym jednego, aktualnie najchętniej granego przez Internet - Need for Speed: Carbon. Ta część serii oferuje nam chyba najbardziej emocjonujące wyścigi, dające największą dawkę adrenaliny - wyścigi w kanionach. Jest to gra błędów - wystarczy jeden, aby przegrać. Wygra natomiast ten, który popełni ich mniej.
Informacje |
Lista uczestników
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
To be announced
Mappool
Dover Street
North Broadway
Ocean View
Skyline Avenue
Regulamin rozgrywek
a) Turniej rozgrywany bjdzie na platformie Need for Speed Carbon.
b) Za przebieg turnieju odpowiadają przedstawiciele NFSCup.pl.
c) Udział w turnieju jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.
d) W turnieju może wziąć udział każdy uczestnik LAN4FUN: World Gamers.
2. Spotkania
a) Wszystkie wyścigi rozgrywane są w trybie Tor.
b) Turniej podzielony będzie na dwie fazy - Eliminacje oraz Finał.
c) Eliminacje odbjdą się pierwszego dnia trwania turnieju (7 lipca), zaś Finał drugiego (8 lipca).
c) Szczegsłowy terminarz podany zostanie na miejscu oraz zależeć będzie od ilości graczy chętnych do wzęjcia udziału w turnieju.
d) Każdy mecz będzie odbywał się na trzech wybranych przez sędziego turnieju trasach.
e) Po ukończeniu trasy gracz musi poinformować o tym fakcie sędziego.
3. Trasy
a) W turnieju Need for Speed Carbon na LAN4FUN: World Gamers obowiązują nastjpujące trasy:
- Brooks Street
- Dover Street
- North Broadway
- Ocean View
- Skyline Avenue
4. Dodatkowe ustawienia gry
a) Dopuszczalne są modyfikacje wizualne.
b) Pojazdy mogą być modyfikowane przed każdą trasą.
c) Używanie Audi Le Mans oraz Corvette (w każdej postaci) jest zabronione.
d) Ilość okrążeń: 4.
e) Ilość graczy podczas wyścigu: 2.
f) NOS: Wyłączony.
g) Detekcja Kolizji: Wyłączona.
5. Akcesoria do gry
a) Turniej rozgrywany będzie na komputerach stacjonarnych uczestniksw LAN4FUN: World Gamers.
b) Podłączenie własnych akcesorisw (kierownice, pady itp.) jest dozwolone.
6. Cheaty, trainery i bugi
a) Wszystkie formy stosowania jakichkolwiek cheatów (kodów), trainerów lub wykorzystywanie bugów, jest całkowicie zabronione.
Nagrody
Drugie miejsce - SpeedLink SL 8781 Medusa + Yessico SILENTCOOL SC-430W PS12 PFC RoHS (1 para)
Trzecie miejsce - SpeedLink SL-6535 Pad + gra CDProjekt (1 para)
Aktualności |
Ostatnia aktualizacja - 7 lipca, 5:00 - Coverage jest już dostępny na stronie głównej. Na razie możecie zapoznać się z najważniejszymi zasadami, dotyczącymi każdej z gier. Już niebawem natomiast rozpoczną się same rozgrywki, a co za tym idzie, rozpocznie się nasza relacja na żywo!
Czytaj wcześniejsze aktualizacje
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
7 lipca, 00:00
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
7 lipca, 00:00
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
Drabinka playoff |
Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.
1/16 Finału |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
1/8 Finału |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Ćwierćfinały |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Półfinały |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
LAN4FUN WG 2007 - Need for Speed - Wielki Finał |
Gracz A [ x:x ] Gracz B | |
LAN4FUN WG 2007 - Need for Speed - Klasyfikacja końcowa |
| TBA | ||
| TBA | ||
| TBA |
To be announced
Relacja prowadzona jest przez Jakuba „soofkę” Sowińskiego.
L4F WG 2007 | Aktualności | Quake 3 | Counter-Strike | Americas Army | Need for Speed | FIFA 2007