Król MMORPG nie słabnie
Firma Blizzard Interactive w ostatnich dniach miał zaszczyt pochwalić się nowym rekordem: World of Warcraft ma już dziewięć milionów fanów, którzy regularnie uiszczają opłaty za konto w tej grze. Warto przypomnieć, że w styczniu graczy World of Warcraft było o przeszło o milion mniej, więc, jak widać społeczność WoW powiększa się z dnia na dzień. Na szczęście Blizzard nie spocznie na laurach i na pewno w przyszłości wypuści na rynek kolejne, bardzo ciekawe tytuły. Czy przebiją one popularnością World of Warcraft, który jest nazywany królem gier mmorpg? Zobaczymy.
Wypowiedź prezesa studia, Mike'a Morhaime'a
Jesteśmy podekscytowani tym, że gracze na całym świecie wciąż przyjmują World of Warcraft z tak wielkim entuzjazmem. Pracowaliśmy ciężko aby dostarczyć im fascynujące doświadczenia i planujemy oczywiście wprowadzać do gry coraz to nowe elementy, które pozwolą na dobrą zabawę przy grze jeszcze przez wiele lat
World of Warcraft budzi zainteresowanie nie tylko graczy, ale także zdobywa popularność wśród fanów serialu animowanego South Park. Za odcinek pod tytułem Make Love, Not Warcraft, serial ten został nominowany, zresztą po raz kolejny, do nagrody Emmy w kategorii animacji trwającej krócej niż jedną godzinę. South Park często nawiązuje do wydarzeń na rynku gier elektronicznych. Przykładem może być nagrodzony wyżej wymienioną nagrodą, odcinek sprzed 2 lat. Odcinek Best Friends Forever, bo o nim mowa, opowiadał o PSP, które, jak utrzymywali bohaterowie kreskówki, zostało zesłane ludziom z nieba. Także banki wychodzą fanom naprzeciw:
Karta kredytowa VISA
Warto nadmienić, że abonament miesięczny World of Warcraft wynosi $14. Mnożąc tę liczbę przez ilość użytkowników, otrzymujemy astronomiczną sumę 126 milionów dolarów na miesiąc! Studio z takim zapleczem finansowym jest zobowiązane do wydawania kolejnych hitów.
Gram.PL
#0 | raul
2007-07-25 15:30:14
#0 | lab
2007-07-25 15:32:13
#0 | raul
2007-07-25 15:33:42
#0 | Naruzeus
2007-07-25 15:43:02
#0 | nekkkkkkkkkro
2007-07-25 16:05:40
#0 | Naruzeus
2007-07-25 16:11:53
#0 | b3d
2007-07-25 16:43:47
#0 | edwa
2007-07-25 16:50:16
#0 | rOx!
2007-07-25 17:20:04
#0 | SweepeR
2007-07-25 17:21:32
#0 | qwe123
2007-07-25 17:26:59
#0 | edwa
2007-07-25 17:28:33
#0 | rOx!
2007-07-25 17:48:18
#0 | raul
2007-07-25 21:46:00
#0 | Slesh
2007-07-25 23:46:48
jezeli uwazacie sie za podatnych na tego typu wysysacz czasu tudziez podchodzicie ambicjonalnie do zadan gdzie nie odstapicie od gry w wowa do czasu zdobycia tier 6 seta - radze kupic rolki / rower / isc pobiegac / znalesc prace ... byle by nie miec czasu na ta gre bo bedzie ciezko... :)
przemawial do was ten ktory siedzial caly styczen po 16h/dobe marnujac zycie w wowie :S (czemu styczen ? niektorzy pewnie sie domysla ;) )
#0 | cmx
2007-07-26 11:15:18
#0 | Naruzeus
2007-07-26 11:48:24
#0 | gÓpek
2007-07-26 13:31:22
W grach mmorpg najfajniejsze jest kilkanascie pierwszych leveli czy procent umiejetnosci jednak po dluzszej chwili gry te poprostu mnie nudza. W takim wowie denerwujace sa questy, niby jest jakas linia fabularna, ale sa one bardzo wtorne i tak naprawde bezcelowe bo nie maja zadnego wplywu na swiat czy rozgrywke.
CZekam na \"swiat\" ktory bedzie sie ksztaltowal w zaleznosci od poczynan graczy i ich dzialan , a nie bedzie jedynie statyczna farma dla no-life\'ow( moze jestem jakis dziwny ale kilkakrotne robienie tego samego instanca czy questa roznymi postaciami mnie nie kreci).
Denerwujaca jest tez sama walka bo tak naprawde kazdy gracz po pewnym czasie wyglada i jest rozwiniety jak dziesiatki innych postaci. Za malo jest tu miejsca na indywidualnosc. Moim zdaniem tworcy nowych mmorpgow powinni stawiac na walke dynamiczna i zrecznosciowa, w ktorej owszem liczylyby sie skille i staty, ale dobry gracz z mniejszym lvlem/statystykami mialby szanse wygrac z wypasiona postacia jakiegos no-life\'a
W sumie nie wiem czemu to napisalem;-D
#0 | z1ppi
2007-07-26 13:42:04
#0 | Shooler
2007-07-26 13:44:37
#0 | Exil
2007-07-26 13:51:01
#0 | Slesh
2007-07-27 00:17:00
#0 | gÓpek
2007-07-27 09:05:42
moja postac to http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al\'Akir&n=Thurglu nic specjalnego chociaz mam jeszcze troszke itemow do zalozenia ktorych brakuje mi lvl\'u albo dwóch.;-)
#0 | blacktyger
2007-07-27 12:14:24
Ludzie w tych czasach wolą mieć dobrą wirtualną działkę, niż dach nad głową. Sam żeby przestać grać w to chu****o długo musiałem ze sobą walczyć, w końcu rozdałem itemy i kasę warte ~2lata mojego życia randomowym ludziom i wywaliłem l2. inaczej sie nie dało :sasdfs.
#0 | Naruzeus
2007-07-27 12:35:16
#0 | blacktyger
2007-07-27 12:42:19
#0 | Naruzeus
2007-07-27 13:25:34