Konkurs maps.unreal.com.pl zakończony!

Dostosuj

Konkurs maps.unreal.com.pl zakończony!

Zakończony został konkurs dla twórców map organizowany przez serwis maps.unreal.com.pl. Jak pisaliśmy wcześniej, główna rywalizacja odbywała się pomiędzy mapami prezentującymi najwyższy poziom, czyli DM-Furio Kaki oraz DM-Dystopia Charona. Mapy na przemian obejmowały pierwsze miejsce, aż wreszcie, ostatecznie 0.06 punkta zadecydowało o wygranej. Zwyciężył Kaka i jego industrialna mapa DM-Furio!

Rozstrzygnięcie jest o tyle sensacyjne, że jest to pierwszy konkurs Charona, w którym nie zajął on pierwszego miejsca. Widocznie brak ostatnich szlifów na DM-Dystopia przechylił szalę zwycięstwa na korzyść DM-Furio. Charon, zapytany przeze mnie, czy nie jest zaskoczony wynikiem, zapewniał mnie, że byłby zaskoczony, gdyby było inaczej. Jak twierdzi - ''niedokończonymi mapami nie wygrywa się konkursów''. Tak też się stało. Kolejną niespodzianką jest brak Ravena w pierwszej trójce. Trzecie miejsce i niespodziewanie wysoka ocena przypadły mapie DM-Chainless Deadkatza. Ostateczne wyniki prezentują się następująco:

Miejsce | Ocena | Mapa & Autor

1.(8.88) DM-Furio by Kaka
2.(8.82) DM-Dystopia by Charon
3.(8.00) DM-Chainless by Deadkatz

4. (6.63) DM-RP-1on1-Eneida by Raven
5. (5.12) DM-Metallum by Deadkatz
6. (4.37) DM-Crone by Deadkatz
7. (4.33) DM-Stud by rnlp
8. (4.09) DM-KingSize by Preki
9. (3.50) DM-Tarydium by Preki

Wszystkim twórcom gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszej działalności.

maps.unreal.com.pl

KomentarzeKomentarze

  • macabre

    #0 | macabre

    2006-05-25 06:46:41

    gratulujemy zwycięzcom!
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2006-05-25 14:33:09

    Wygrana Furio nad Dystopia pokazuje jedynie lamerstwo/glupote osob oceniajacych, wzglednie kolezenskie uklady. Patrzac na wyniki konkursu Pitera, organizowanie jakiego kolwiek konkursu na mape w pl nie ma najmniejszego sensu. Chociaz faktycznie tym razem poziom byl troche lepszy.
  • Charon

    #0 | Charon

    2006-05-25 16:45:39

    Tu można by przeprowadzić długi hipotetyczny wykład przyczynowo-skutkowy... Faktem jest, że w takich konkursach w naszym kraju, często biorą udział przypadkowe osoby z przypadkowymi mapami. Takie osoby, poprzez brak świadomości, bazując na własnym \"widzimisię\", tworzą rzeczy przypadkowe, a niski poziom ich umiejętności będzie stał w miejscu, dopóki nie zmieni się ich nastawienie lub dopóki nie nabiorą pewnego rodzaju świadomości.

    Więcej...flip('4f6243df8f_1');
    Kwestie poziomu wykonania, umiejętności, znajomości technik - zależą tylko i wyłącznie od samego twórcy i jego samozaparcia, aby poznać dobrze edytor i wiedzieć co i jak można z nim zrobić.

    Jeśli chodzi o rzeczy czysto praktyczne, a mam tu na myśli placement i szeroko rozumiany gameplay - są to rzeczy, które przychodzą najpóźniej. Nabyć je - to jest to sedno. Przeważnie maperzy nie zajmują się graniem, jeśli już to 4fun, z botami. Dlatego w takim przypadku duże znaczenie ma kontakt z graczami, wyciąganie wniosków z tego co mówią - i po prostu z mapy na mapę robienie coraz lepszych rzeczy. Co do samych graczy - nie zawsze im się po prostu chce, i przeważnie zainteresowanie z ich strony, jako społeczności, jest małe. Dzięki Bogu są nieliczne wyjątki.

    Najlepiej byłoby, gdyby maper był graczem czołowego klanu - wtedy gameplay na jego mapach byłby niekwestionowany. Gdyby jednak był graczem, mógłoby mu braknąć czasu na edytor:P Poza tym zwykle ludzie decydują się na editing, bo samo granie nie ciągnie ich aż tak bardzo, aby mu się poświęcić. I tak jest w przypadku 95% maperów, lepszych i słabszych.


    Ocenianie map w konkursie Pitera faktycznie pozostawiało wiele do życzenia. W końcu, gdyby decydowały głosy publiki, wygrałaby niegrywalna (fps, layout) przeróbka decka;) A tak wygrała śmieszna mapka 4fun ze śmiesznym layoutem i niemal przypadkowym placementem:P Obiecuję, że już nigdy nie zrobię czegoś takiego jak Restless;)

    Poza tym, nawet najlepsi z nas, nadal uczą się i nabierają doświadczenia. Szkoda tylko, że tak późno.
  • Vanson

    #0 | Vanson | off

    2006-05-29 11:25:04

    true ;)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4345 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie