Konkurs map BlizzCon rozstrzygnięty

Dostosuj

Konkurs map BlizzCon rozstrzygnięty

Znamy już mapy które będą obowiązywały na tegorocznej edycji turnieju BlizzCon. Ilość map nadesłanych na konkurs była zaskakująco duża, jednakże większość z nich nie spełniała wymogów konkursu przez co zostały automatycznie zdyskwalifikowane. Do drugiego etapu konkursu przeszło 45 prac, z których sędziowie wybrali 5 najlepszych. Zwycięskie mapy zostały nieznacznie zmodyfikowane przez Blizzard, po czym zostały zaakceptowane na BlizzCon 2005. Oto i one:

hide_dot.gifSignal


Twórca: trcc
Rozmiar: 128x128
Ilośc graczy: 2

hide_dot.gifKing of the Abyss

Twórca: Travin
Rozmiar: 128x128
Ilośc graczy: 2

hide_dot.gifCrusader

Twórca: Travin
Rozmiar: 128x128
Ilośc graczy: 4

hide_dot.gifNightlight

Twórca: Boongee
Rozmiar: 128x128
Ilośc graczy: 2

hide_dot.gifRoads to Antiga Prime

Twórca: Snooky
Rozmiar: 96x128
Ilośc graczy: 2


Sędziami konkursu byli:
Matt Morris - starszy projektant Blizzard Entertainment
Peter "Legionnaire" Neate - progamer z Australii
Taylor "Mora" Fales - Kanadyjczyk, twórca map dla Blizzarda
Tom "FroZ" Whittier - reprezentant USA na World Cyber Games
Seong "Enough" Jun-Mo progamer z Koreii

Mapy wyglądają bardzo obiecująco. Z pewnością będą na nich rozgrywane ciekawe i pasjonujące mecze. Więcej na temat zwycięskich map można przeczytać na oficjalnej stronie BlizzCon pod tym adresem, mapy ściągnąć można tu.

GosuGamers; BlizzCon

KomentarzeKomentarze

  • vader

    #0 | vdr

    2005-09-09 16:21:51

    good work gryzak ;-)
  • sianko

    #0 | sianko

    2005-09-09 19:41:49

    yyy i po tych \"screenach\" z góry wiecie jak ta mapa wygląda?;]
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2005-09-09 19:53:44

    No - to jest mapa mapy :)
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-09-09 21:29:58

    Nie wyglada to wcale lepiej od moich map ;P
  • postal1

    #0 | postal1

    2005-09-10 15:43:17

    nie gram w sc więc niech mi jakis spec wyjasni jedną kwestię :)
    wszystkie te mapki wygladają na zbalansowane pod względem budowy(tzn ze są w miare symetryczne) oprócz \"king of the abyss\" która wygląda na o wiele bardziej skomplikowaną na pólnocy niz na poludniu. Moze sie myle ale tak to wygląda :)
    tak wiec przy wyborze spawn-pointa w SC decyduje fart czy jest to z góry ustalone ? i jezeli jest to losowanie to w takim razie czy nie jest od razu faworyzowana jedna strona ?
    z gory thx za info na ten temat
    edit
    omg - dopiero teraz zobaczylem gdzie są spawny :D
    jednak jest symetryczna:)
    trzeba popracowac nad wyobraznią bo schematycznosc mnie niszczy :-)
    pzdr
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3553 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie