Kolejne wiadomości na temat CSP
Half-Life 1 był i jest grą genialną. Sam wielokrotnie wracałem do tego tytułu. Najpopularniejszy mod, Counter-Strike z pewnością przerósł starszego brata. Ta gra przykuła mnie do monitora na długie lata i wcale nie zamierzam się z nią rozstać. Sequel historii Gordona Freemana miał przed sobą niezwykle trudne zadanie. Half-Life 2 jest grą również bardzo udaną. Wszyscy spodziewali się, iż bezpośrednio z nim spokrewniony CS:Source również taki będzie. Niestety, zdaniem wielu taki nie jest.
Nie chciałbym teraz wymieniać wszystkich mankamentów i niedociągnięć CS:S. Z całą pewnością znajdą się na portalu zwolennicy tej gry, ja natomiast jestem jej przeciwnikiem. Przejdę więc do istoty tego newsa, do postępu prac nad Counter-Strike ProMod.
Grupa zapaleńców postanowiła przerobić najnowsze dziecko Valve, tak aby posiadało wszystkie uwielbiane cechy 1.6 plus ładną szatę graficzną znaną z Source'a. Projekt jest już dosyć zaawansowany. Jakiś czas temu opublikowano przerobione wersje map. Obecnie mod jest już w fazie zamkniętej bety. Testują ją głównie najlepsi gracze Północnej Ameryki.
Najważniejsze zmiany
- Z powodów licencji użyte zostaną modele oraz dźwięki z CS:S
- Bronie zachowują się jak w 1.6
- Odrzut bardzo zbliżony do tego w 1.6
- Otwieranie drzwi jak w 1.6
- Fast zoom jak w 1.6 ("działa perfekcyjnie")
- Więcej FPS w CSP niż w CS:S
- Flashbangi prawie identyczne jak w 1.6 (bez efektu graficznego i dźwiękowego)
- Granaty dymne wybuchają od razu jak w 1.6
- Kombinacja movementu z 1.3 oraz 1.6 w wersji beta
(tutaj dalej będą trwać pracę, istotny wpływ mają gracze)
- CS:ProMod będzie darmowy
- Bug "szybki tłumik" pozostanie
Powyższe wiadomości pochodzą z mini konferencji prasowej przeprowadzonej na IRC'u. Log z jego przebiegu możecie znaleźć tutaj. Ja od samego początku kibicowałem twórcom tego moda. Myślę, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem ma on szansę odnieść gigantyczny sukces. Już niedługo opublikowana zostanie otwarta beta, wtedy każdy będzie mógł sam wszystko sprawdzić.
SK
#0 | diGi
2007-08-11 01:11:34
PS \"twórcom\" ;)
#0 | CNEQ
2007-08-11 01:33:06
#0 | matt444
2007-08-11 03:45:21
#0 | Peke
2007-08-11 07:46:44
#0 | Exil
2007-08-11 08:48:25
#0 | arm
2007-08-11 11:18:19
Na koniec w roli wyjaśnienia dodam że nie jestem jakimś tam kolesiem co nie ma żadnego pojęcia, jak ktoś dłużej gra w Source to zna mnie i mój klan. W nawiasach podałem karty graficzne, oznaczają one mniej więcej klasę komputerów na jakich grałem. I wiem że procesor w Source ma dużo większe znaczenie niż karta graficzna. Wartości FPS otrzymywałem na minimalnych detalach + zmiana picmip-a.
#0 | Krolewicz
2007-08-11 11:27:24
ja na bartonie 2ghz, radku 9800 pro i 512mb ramu moge grac w css, a na mapkach pro mam juz w ogole mnostwo fps ;]
a sprzet dosc leciwy
#0 | Peke
2007-08-11 13:40:15
no tak ale nadal to będzie mniej niż w 1.6... nawet te kilkanaście fpsów duzo zmieni graczom co mają słabe kompy
#0 | Exil
2007-08-11 15:18:09
CS:S rok wydania to 2004 z tego co pamiętam , CS to chyba 1999, więc różnica dość znaczna
#0 | reaktiv
2007-08-11 15:46:57
#0 | sAEE
2007-08-11 18:23:11
CS:S rządzi :>
#0 | arm
2007-08-12 00:41:17
--- EDIT ---
Czy mógłbym prosić o zmianę mojego adresu mailowego na [email protected] ?? Z góry dziękuję!
#0 | PawelS
2007-08-12 02:13:45
Napisz iMSG do Lucasa.
#0 | Krolewicz
2007-08-12 10:01:37
nie mowie ze bylo super mega elo fajnie, ale jak na sprzet ktorym dysponuje calkiem dobrze
na mapkach pro moglem swobodnie grac (zauwazalnie wiecej fps)
#0 | arm
2007-08-12 23:37:47
--- EDIT ---
Już zmienione! :)
#0 | Danny`
2007-08-14 12:00:43
#0 | Exil
2007-08-14 12:23:11