Kolejne wiadomości na temat CSP

Dostosuj

Kolejne wiadomości na temat CSP

Half-Life 1 był i jest grą genialną. Sam wielokrotnie wracałem do tego tytułu. Najpopularniejszy mod, Counter-Strike z pewnością przerósł starszego brata. Ta gra przykuła mnie do monitora na długie lata i wcale nie zamierzam się z nią rozstać. Sequel historii Gordona Freemana miał przed sobą niezwykle trudne zadanie. Half-Life 2 jest grą również bardzo udaną. Wszyscy spodziewali się, iż bezpośrednio z nim spokrewniony CS:Source również taki będzie. Niestety, zdaniem wielu taki nie jest.

Nie chciałbym teraz wymieniać wszystkich mankamentów i niedociągnięć CS:S. Z całą pewnością znajdą się na portalu zwolennicy tej gry, ja natomiast jestem jej przeciwnikiem. Przejdę więc do istoty tego newsa, do postępu prac nad Counter-Strike ProMod.

Grupa zapaleńców postanowiła przerobić najnowsze dziecko Valve, tak aby posiadało wszystkie uwielbiane cechy 1.6 plus ładną szatę graficzną znaną z Source'a. Projekt jest już dosyć zaawansowany. Jakiś czas temu opublikowano przerobione wersje map. Obecnie mod jest już w fazie zamkniętej bety. Testują ją głównie najlepsi gracze Północnej Ameryki.

hide_dot.gifNajważniejsze zmiany



- Z powodów licencji użyte zostaną modele oraz dźwięki z CS:S
- Bronie zachowują się jak w 1.6
- Odrzut bardzo zbliżony do tego w 1.6
- Otwieranie drzwi jak w 1.6
- Fast zoom jak w 1.6 ("działa perfekcyjnie")
- Więcej FPS w CSP niż w CS:S
- Flashbangi prawie identyczne jak w 1.6 (bez efektu graficznego i dźwiękowego)
- Granaty dymne wybuchają od razu jak w 1.6
- Kombinacja movementu z 1.3 oraz 1.6 w wersji beta
(tutaj dalej będą trwać pracę, istotny wpływ mają gracze)
- CS:ProMod będzie darmowy
- Bug "szybki tłumik" pozostanie


Powyższe wiadomości pochodzą z mini konferencji prasowej przeprowadzonej na IRC'u. Log z jego przebiegu możecie znaleźć tutaj. Ja od samego początku kibicowałem twórcom tego moda. Myślę, że jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem ma on szansę odnieść gigantyczny sukces. Już niedługo opublikowana zostanie otwarta beta, wtedy każdy będzie mógł sam wszystko sprawdzić.

SK

KomentarzeKomentarze

  • diGi

    #0 | diGi

    2007-08-11 01:11:34

    Czyli 1.6 z poprawioną grafiką? Dla mnie spoko. :)

    PS \"twórcom\" ;)
  • stablowice

    #0 | CNEQ

    2007-08-11 01:33:06

    zajebioza czekam na promoda xDDD dawac open bete !!; ]
  • matiz444

    #0 | matt444

    2007-08-11 03:45:21

    ładnie, ciekawie, dobrze, będzie dobrze...
  • Peke

    #0 | Peke

    2007-08-11 07:46:44

    zapowiada sie ciekawie...tylko ci co wyciagali ledwie te 60fps\'ow to teraz beda mieli 10
  • exilek

    #0 | Exil

    2007-08-11 08:48:25

    przeczytaj jeszcze raz tego newsa ;)
  • ArmaGedoN

    #0 | arm

    2007-08-11 11:18:19

    On ma niestety racje, mapy mimo uproszczenia nie zwiększają FPS - w założeniu końcowego projektu mają zwiększyć (ale z tym różnie bywa). Twórcy wypuścili już mapy do beta testów (nawet już dawno temu), i screeny z map można znaleźć w internecie (bardzo ładnie się prezentują). W ogóle ta gra jest bardzo dziwna jeżeli chodzi o sprzęt i FPSy. Kiedyś jak wyszedł pierwszy Source (beta, dla ludzi z serialami od ATi), z jedną mapą de_dust na starym komputerze miałem 80 FPS (GeForce 2). Potem FPSy spadały z każdym updatem gry, aż nie dało się grać. Zakupiłem nowy komputer (GeForce 6600 GT) no i już miałem około 45 FPSów w porywach, no ale dalsze aktualizacje gry sprawiły że stała się ona dla mnie nie grywalna i już od roku w nią nie gram, poprostu bezsensownie jest że tak zwiększają się jej wymagania. Jak teraz pytam kumpli to na maszynkach nawet z C2D, odnotowują spadki.

    Na koniec w roli wyjaśnienia dodam że nie jestem jakimś tam kolesiem co nie ma żadnego pojęcia, jak ktoś dłużej gra w Source to zna mnie i mój klan. W nawiasach podałem karty graficzne, oznaczają one mniej więcej klasę komputerów na jakich grałem. I wiem że procesor w Source ma dużo większe znaczenie niż karta graficzna. Wartości FPS otrzymywałem na minimalnych detalach + zmiana picmip-a.
  • samolot

    #0 | Krolewicz

    2007-08-11 11:27:24

    to masz chyba jakis problem

    ja na bartonie 2ghz, radku 9800 pro i 512mb ramu moge grac w css, a na mapkach pro mam juz w ogole mnostwo fps ;]

    a sprzet dosc leciwy
  • Peke

    #0 | Peke

    2007-08-11 13:40:15

    \"Więcej FPS w CSP niż w CS:S\"

    no tak ale nadal to będzie mniej niż w 1.6... nawet te kilkanaście fpsów duzo zmieni graczom co mają słabe kompy
  • exilek

    #0 | Exil

    2007-08-11 15:18:09

    no teraz to ze napisał. Przecież cudów nie zdziałają i nie sprawiam że ludziom którzy mają kompy na których ledwo działa CS 1.6 nagle CS:S zacznie śmigać. Jeśli ktoś jeszcze męczy się z GF 2 no to jego problem. Wystarczy GF 6600gt i od razu gierka zaczyna śmigać.

    CS:S rok wydania to 2004 z tego co pamiętam , CS to chyba 1999, więc różnica dość znaczna
  • reaktiv

    #0 | reaktiv

    2007-08-11 15:46:57

    Tym bardziej ze juz za 1000zl mozna miec kompa na CSS, a to jakos duzo nie jest, zawsze na raty mozna wziac.
  • sAEE

    #0 | sAEE

    2007-08-11 18:23:11

    http://www.dailymotion.com/video/x2o0jh_counter-strike-promod_videogames

    CS:S rządzi :>
  • ArmaGedoN

    #0 | arm

    2007-08-12 00:41:17

    Nie mogę uwierzyć że jesteś zdolny na tym sprzęcie grać klanówki np. na de_nuke i nie denerwujesz się na spadki FPS, bo napewno tak jest. A może i masz stałą ilość określonych FPS, nie ma to raczej już większego znaczenia - szkoda się kłócić, każdy ma swoje racje. Ale to że z każdą aktualizacją gry jest coraz to mniej FPS to rzecz raczej jasna i oczywista...

    --- EDIT ---
    Czy mógłbym prosić o zmianę mojego adresu mailowego na [email protected] ?? Z góry dziękuję!
  • PawelS

    #0 | PawelS

    2007-08-12 02:13:45

    Czy mógłbym prosić o zmianę mojego adresu mailowego na [email protected] ??/
    Napisz iMSG do Lucasa.
  • samolot

    #0 | Krolewicz

    2007-08-12 10:01:37

    klanowki w css nie gralem, jedynie ffa 10n10 :)

    nie mowie ze bylo super mega elo fajnie, ale jak na sprzet ktorym dysponuje calkiem dobrze

    na mapkach pro moglem swobodnie grac (zauwazalnie wiecej fps)
  • ArmaGedoN

    #0 | arm

    2007-08-12 23:37:47

    Napisałem ale -> \"Lucas | off\" - chyba jest off...

    --- EDIT ---
    Już zmienione! :)
  • Grzesiu

    #0 | Danny`

    2007-08-14 12:00:43

    Czyli jednak nie bedzie potrzebny CS:S, zeby grac z promodem?
  • exilek

    #0 | Exil

    2007-08-14 12:23:11

    będzie potrzebny... to jest na silniku source, więc miesisz mieć HL2 lub CS:S
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2922 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie