Kolejna poprawka - Q4Max 0.78b
Zawodnicy nie są biernymi użytkownikami i na bieżąco zgłaszają programistom Q4Max kolejne wyłapane bugi. Ci chcąc sprostać wymogom sceny dwoją się i troją, aby jak najszybciej poprawić zgłoszone usterki. Q4Max 0.78a królował na serwerach niecałe trzy tygodnie, teraz rozpoczyna się okres wersji 0.78b. Poprawiono kilkanaście zgłoszonych bugów, głównie dotyczących Q4TV, takich jak brak zegara i brak możliwości zmiany obserwowanego zawodnika. Resztę zmian znajdziecie poniżej.
Changelog
* add: Reintroduced the "failed transfer" model with a PM version and quiet footstep sounds.
* add: Capture xml stats from demos with demo_capturestats 1.
* chg: cg_blood 1/0 back to normal on _all_ models. (see quick blood fixes in .78a)
* chg: Tweaks to the .78 stats stylesheet : weapon icons + awards are back, minor formatting tweaks.
* chg: Serverside XML stats are now generated on callvoting map changes, map restarts, etc.
* chg: fs_xslTemplate no longer marked as archive. We do not recommend you have this in your configs unless you use a non-default xsl template.
* chg: You can press enter to validate a password prompt or a profile save prompt.
* chg: "players" now works for Q4TV on both repeaters and for viewers.
* chg: net_serverDlBaseURL default changed to reference q4files.quakecommunity.com
* fix: "follow" now works for Q4TV viewers again.
* fix: Reverted to former projectile collision code, solving projectiles terminating in wrong places.
* fix: A rounding issue with handicap increased weapon damages by 1 unit on linux servers.
* fix: Players warping to spawn points (no, really).
* fix: Clients connecting during a timeout would crash.
* fix: Changing hud_style reset the timer to the upper left corner.
* fix: Scorebot feed is now reflected through chained repeaters.
* fix: Couldn't switch POVs on Q4TV in some special cases with spectators on the game server.
* fix: Corrected errors on Q4TV after changing some serverinfo vars without a full restart (eg ref callvote mode)
* fix (RB): Walking on stairs when zoomed looked jittery.
* fix: Corrected player movement when sliding along walls which caused player to get stuck. Code update provided by id Software.
Download
- FragStore (link dostępny przez stronę q4max.com)
- EscapedTurkey
- QuakeUnity
- Jolt
- ESReality
Q4Max
#0 | edwa
2007-04-20 07:52:04