Kolejna poprawka - Q4Max 0.78b

Dostosuj

Kolejna poprawka - Q4Max 0.78b

Zawodnicy nie są biernymi użytkownikami i na bieżąco zgłaszają programistom Q4Max kolejne wyłapane bugi. Ci chcąc sprostać wymogom sceny dwoją się i troją, aby jak najszybciej poprawić zgłoszone usterki. Q4Max 0.78a królował na serwerach niecałe trzy tygodnie, teraz rozpoczyna się okres wersji 0.78b. Poprawiono kilkanaście zgłoszonych bugów, głównie dotyczących Q4TV, takich jak brak zegara i brak możliwości zmiany obserwowanego zawodnika. Resztę zmian znajdziecie poniżej.

hide_dot.gifChangelog


* add: Reintroduced the "failed transfer" model with a PM version and quiet footstep sounds.

* add: Capture xml stats from demos with demo_capturestats 1.

* chg: cg_blood 1/0 back to normal on _all_ models. (see quick blood fixes in .78a)

* chg: Tweaks to the .78 stats stylesheet : weapon icons + awards are back, minor formatting tweaks.

* chg: Serverside XML stats are now generated on callvoting map changes, map restarts, etc.

* chg: fs_xslTemplate no longer marked as archive. We do not recommend you have this in your configs unless you use a non-default xsl template.

* chg: You can press enter to validate a password prompt or a profile save prompt.

* chg: "players" now works for Q4TV on both repeaters and for viewers.

* chg: net_serverDlBaseURL default changed to reference q4files.quakecommunity.com

* fix: "follow" now works for Q4TV viewers again.

* fix: Reverted to former projectile collision code, solving projectiles terminating in wrong places.

* fix: A rounding issue with handicap increased weapon damages by 1 unit on linux servers.

* fix: Players warping to spawn points (no, really).

* fix: Clients connecting during a timeout would crash.

* fix: Changing hud_style reset the timer to the upper left corner.

* fix: Scorebot feed is now reflected through chained repeaters.

* fix: Couldn't switch POVs on Q4TV in some special cases with spectators on the game server.

* fix: Corrected errors on Q4TV after changing some serverinfo vars without a full restart (eg ref callvote mode)

* fix (RB): Walking on stairs when zoomed looked jittery.

* fix: Corrected player movement when sliding along walls which caused player to get stuck. Code update provided by id Software.

hide_dot.gifDownload


Q4Max

KomentarzeKomentarze

  • e2

    #0 | edwa

    2007-04-20 07:52:04

    a mnie to i tak nie robi bo nie widzę różnic ;D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

819 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie